خريد پستي مايا 2011 - Autodesk MAYA
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

مايا 2011 - Autodesk MAYA


مايا 2011 - Autodesk MAYA


مايا نام نرم‌افزاري براي طراحي سه بعدي است. اين نرم‌افزار نخست توسط شرکت آلياس.ويو فرانت عرضه شده است که در سال ???? شرکت اتودسک ( شرکت سازنده نرم افزارهاي سه بعدي و انيميشن سازي از جمله تري‌دي‌مکس و اتوکد) آن را خريداري کرد و نسخه‌هاي جديد مايا با نام اتودسک مايا (Autodesk MAYA) به بازار عرضه شدند.

مايا پيشرفته ترين نرم افزار انيميشن و مدل سازي سه بعدي است که به طور گسترده در استوديو هاي فيلم سازي، انيميشن و همينطور صنعت بازي هاي رايانه‌اي استفاده مي‌شود. از جمله ويژگي هاي اين نرم افزار، انعطاف پذيري و قابليت هاي شخصي سازي (customization) آن است که به کاربران حرفه‌اي اجازه مي‌دهد به سادگي محيط آن را به دلخواه خود تغيير دهند. به علاوه، يکي ديگر از قابليت هاي منحصر به فرد آن امکان توسعه اين نرم افزار براي استفاده کنندگان آن است. کاربران مي‌توانند از طريق زبان هاي برنامه نويسي سي پلاس پلاس،MEL يا (maya embedded language ) و همينطور پايتون آن را توسعه دهند و ابزار ها و امکاناتي که پيشتر در نرم افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همين دليل بسيار مورد توجه استوديو هاي بزرگ سازنده فيلم و انيميشن قرار گرفته است.

مايا در دو گونه? maya complete و maya unlimited عرضه مي‌شود که گونه? دوم امکانت گسترده تر همينطور قيمت بالا تري دارد. آخرين نسخه مايا maya 2009 است.

در سال ???? نرم افزار مايا برنده جايزه Academy Award براي "موفقيت هاي علمي و فني" شد.

هسته اصلي مايا در زبان سي‌پلاس‌پلاس نوشته شده است.


قيمت: - تومان
لطفاً براي خريد مايا 2011 - Autodesk MAYA روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد مايا 2011 - Autodesk MAYA




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی