خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

مرورگر محبوب و دوست داشتني Mozilla Firefox 3.0.7


مرورگر محبوب و دوست داشتني Mozilla Firefox 3.0.7


Firefox محصولي از كمپاني Mozilla مرورگري امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. اين مرورگر محبوب را به خاطر كيفيت و كارايي بالايش هم رديف ساير مرورگرهاي مطرح دنيا مانند Internet Explorer و Opera و شايد بهتر از آنها در بعضي امكانات نسبت به شده است.

بعضي از امكانات اين مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانايي باز نمودن تمامي پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت يك پنجره ي Firefox و توانايي جلوگيري از باز شدن پنجره هاي تبليغاتي مزاحم به صورت Pop-up از جمله ويژگي هاي اين مرورگر مي باشد. امنيت بالا و جلوگيري از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سيستم شما ويژگي برتر اين نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوي دروني مي باشد و همچنين از سرعت بالا در دانلود فايل ها از اينترنت سود مي برد، مي تواند فايل هاي دانلود شده رو دسته بندي نموده و خودش در پوشه اي خاص ذخيره نمايد! محيط زيبا همراه با امكانات فراوان از قبيل تغيير در شكل ظاهر و اضافه يا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت هاي مختلف و درشت و ريز كردن صفحه همچنين مجهز بودن به Theme هاي گوناگون بر زيبايي و توانايي اين مرورگر افزوده است. Firefox با تمامي نسخه هاي ويندوز سازگار است.

قابليت هاي كليدي نرم افزار Mozilla Firefox 3.0.3 Final :
- سرعت بالا در بارگذاري صفحات
- داراي قابليت Tabbed Browsing (باز شدن صفحات متعدد در يك پنجره)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگيري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و سارقان اينترنتي
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد (Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- زيبايي در طراحي
- داراي پوسته هاي مختلف
- قابليت نصب پلاگين هاي مختلف براي عملكرد بهتر
- پشتيباني از تمام نسخه هاي ويندوز از جمله ويندوز ويستا
- و ...

توانايي هاي مرورگر در يک نگاه:
- Enjoy a Better Web Experience:
Firefox 2 اکنون با ارائه ي قابليت هايي مفيد و کارآمد سعي در سودمند کردن تجربه ي internet ي شما دارد.
- Stay Secure on the Web:
Firefox همچنان به پيشقدم بودن خود در راه ارئه ي امنيت براي کاربران online خود پرداخته و اکنون با پشتباني فعال خود امنيتي فراوان را براي شما فراهم کرده است.
- Personalize Your Browser:
اکنون شما قابليت انتخاب هزاران ويزگي مفيد براي اضافه کردن به Firefox را داشته و شخصي سازي براي شما به گونه اي فراهم شده است که گويي مرورگر را خود شما طراحي کرده ايد.


در زير به برخي از ويژگي هاي نسخه ي جديد اين مرورگر محبوب مي پردازيم:

- Add-ons Manager
يکي از نکاتي که باعث مي شود فايرفاکس به يک مرورگر فوق العاده تبديل بشود همين افزونه ها و تمهايي است که مي توان به آن افزود. براي همين تغييرات و بهبود اين بخش طبيعي است. در اين ورژن شاهد بخشي براي جستجو در ميان افزونه ها هستيم، که مي تواند بدون نياز به جايي ديگر، در همان قسمت مديريت به دنبال افزونه هاي جديد بگردد. در ضمن اين امکان اضافه شده است که برنامه هايي که third-party helpers معروف هستند و باعث مي شوند که ما بتوانيم برخي از محتويات مانند فايل هاي فلش را اجرا کنيم را مي تواند غيرفعال/فعال کند.
- More intuitive interfaceoverall
کلاً مي توان گفت که فايرفاکس خوش دست تر شده است. امکاناتي مانند بزرگ کردن قسمتي از صفحه مثلا عکسها و يا متون يا بزرگ کردن يا باکس جستجوي مناسب تر و بزرگ شده اين باکس جستجو و يا تغييراتي در قسمت ناوبري همه باعث شده است تا بتوانيم رابط کاربري فايرفاکس 3 را برتر از پيشينيان خود بدانيم.
- Stronger phishing and malware protection
فايرفاکس 3 در مقابل حملات مخرب مانند مالويرها، سايتهاي phishing، کوکي ها ديگر ابزارهاي برهم زننده امنيت بهينه سازي شده است. نکته جالب اينجاست که براي سايت هاي فيشينگ ليست فايرفاکس با ليست سايتهاي فيشينگ گوگل هم سان سازي مي شود!
- Improved download manager
ديگراز بابت اينکه دانلودهايي که کرديد کجا ذخيره شد نگران نباشيد. بهبود هاي عمده در بخش مديريت دانلود فايرفاکس باعث شده است بتوانيد در بين آخرين دانلودها به جستجو بپردازيد، بتوانيد دانلودي را که قبلا قطع شده بود را دوباره پي بگيريد يا دوباره از اول دانلود کنيد و در Status Bar وضعيت دانلود را ببينيد.
- Native looks for every system
حتماً تا به حال شنيديد که فايرفاکسي ها تصميم گرفتند براي هر سيستم عامل، ظاهر مرورگر خودشان را ويژه کنند. يعني شما از هر مرورگري که استفاده کنيد مي توانيد نسخه مربوط به همان ظاهر را استفاده کنيد. طبيعي است که براي مثال دکمه هايي در سبک دکمه هاي مثلاً ويستا با دکمه هاي لينوکس تفاوت دارد. البته ماهيت عملکردي ظاهر يکي است اما اين باعث مي شود که شما دچار خستگي در کار کردن با اين مرورگر نشويد.
- Streamlined "Remember password" handling
پديده «يادآورپسورد» هميشه در مرورگرهاي مختلف باعث به هم ريختن اعصاب کاربران مي شود. اما اين بار هم فايرفاکس دوست داشتني با سيستم جديدش باعث مي شود که خيال مان از بابت امنيت پسوردها راحت شود. در فايرفاکس جديد فقط يک بار شما سيستم يادآور را تنظيم مي کنيم و هر بار سوالات گوناگون مرورگر خود پاسخ نمي دهيد!
- Smart bookmarks
سيستم هوشمند بوکمارک کردن در فايرفاکس به شما اجازه ميدهد که با سه گزينه Most Visited، Recently Bookmarked و Recent Tags قدرت مديريتي و بهره برداري بيشتري از بوکمارک هاي خودتان داشته باشيد. البته امکان شخصي سازي هم وجود دارد. فايرفاکس با آناليز بوکمارک هاي شما خدمت نويني را در اين ورژن براي شما به ارمغان آورده است.
- Places Organizer replacesthe Bookmark Manager
سيستم بوکمارک منيجر فايرفاکس همواره در برابر همتايانش قابل توجه بوده است. اما اين بار واقعاً شما قدرت استفاده از بوکمارکهاي تان را به بهترين بحو خواهيد داشت. شما قادرخواهيد بود با موتورجستجوي داخلي سيستم بين بوکمارک هاي تان بگرديد و جالب اينکه مي توانيد براي دفعات بعد هم جستجوهاي تان را ذخيره کنيد تا همواره بتوانيد از نتايج جستجو هاي قبلي براي جستجوي کامل تر بهره ببريد.
- Smart Location Bar learns how you browse
اين يکي ديگر واقعاً طوفاني است! شما هر بار ممکن است وقتي آدرسي را وارد مي کنيد نتايج اولي که به صورت اتوماتيک در زير فهرست مي شود اصلاً با آن چيزي که شما مدنظر داريد منطبق نباشيد. اين بار هم هوشمند سازي به کار شما مي آيد و از بين سايت هايي که شما بيشتر مي رويد آن را که بيشتر احتمال مدنظر شما بودن را دارد را به شما پيشنهاد مي کند. شکل مثال خوبي است براي اين قابليت چشمگير.
- Insanely improved performance
تيتر خود بيانگر اين است که چرا بايد به فايرفاکس 3 کوچ کنيم. بهبود ديوانه وار کارايي! در فايرفاکس 3 بدترين نقطه ضعف فايرفاکس در برابر رقيبان که همانا کم بودن قدرت هسته نرم افزاري در کارايي هاست به بهترين وجه پوشش داده است. حساب کنيد اگر فايرفاکس 2 به همان مقدار که به يک گنجينه رويايي از افزونه ها دسترسي داشت مي توانست در مديريت منابع سيستم موفق باشد چه قيامتي برپا مي شد. اين بار اما دور از دسترس نيست. فايرفاکس 3 را امتحان کنيد. براي کاربران مک اين بهره وري از حافظه 15000 بار بهبود يافته است. مهندسين روباه آتشين معتقدند که در هنگام استفاده از جاوا اسکريپت اين مرورگر 7 برابر از اينترنت اکسپلورر و 2.7 برابر از فايرفاکس 2 سريع تر عمل مي کند. مي توانيد اين قابليت را در زمان استفاده از اپليکيشن هاي وب مانند Gmail تصور کنيد؟


قيمت: 3400 تومان
لطفاً براي خريد مرورگر محبوب و دوست داشتني Mozilla Firefox 3.0.7 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد مرورگر محبوب و دوست داشتني Mozilla Firefox 3.0.7




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی