خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

Windows XP Professional SP3 Corporate March 2009


Windows XP Professional SP3 Corporate March 2009


Windows XP Professional SP3 Corporate March 2009 آخرين نسخه ويندوز اکس پي سرويس پک 3 با تمامي آپديت ها تا ماه مارس 2009 !

هر ماه آپديت هاي امنيتي و مهمي براي رفع باگ ها و ايراد ها و حفره هاي پيدا شده امنيتي طي آن ماه از سوي شرکت مايکروسافت ارائه مي شود که کاربران براي استفاده اي امن از سيستم عامل خود، مي بايست از تمامي اين آپديت ها و به اصطلاح Hotfix هاي امنيتي و نرم افزاري ارائه شده از سوي مايکروسافت استفاده کنند .

از آنجا که اکثر کاربران سيستم عامل ويندوز ويندوزشان Genuine و قابل آپديت نيست و آن دسته از کاربران نيز که از ويندوزهاي Genuine و يا اورجينال استفاده مي کنند سرعت بالا اينترنت براي آپديت کردن ويندوز خود را ندارند، بر آن شديم تا هر ماه آخرين نسخه Windows XP Service Pack 3 را با آخرين آپديت هاي رسمي منتشر شده مايکروسافت تا آن ماه را در اختيار کاربران بگذاريم .

Windows XP Professional SP3 Corporate March 2009 آخرين نسخه ويندوز اکس پي سروپس پک 3 با تمامي آپديت ها تا ماه مارس 2009 است .

- سورس اصلي اين ويندوز نسخه Corporate و سازماني اورجينال Windows XP Service Pack 3 است که براي نصب تنها به يک شماره سريال نياز دارد.
- Internet Explorer 7 با تمامي آپديت هاي جديد و همچنين Windows Media Player 11 با آپديت هايش از جمله نرم افزارهاييست که برخلاف نسخه اصلي Service Pack 3، در اين نسخه قرار داده شده است .

- ويندوز اکس پي سرويس پک سه از لحاظ ظاهر هيچ تفاوتي با نسخه هاي قبلي ندارد و در عين سادگي ظاهر از لحاظ کارايي بسيار قدرتمندتر و حرفه اي تر است .

- ويندوز داراي شماره سريال معتبر و بي نياز از اکتيو کردن است.

- ما نسخه اصلي عرضه شده اين محصول براي کمپاني ها را در اختيار کاربران گذاشتيم و هيچ گونه دخل و تصرفي در ويندوز صورت نگرفته است .

- قابليت آپديت ويندوز و دانلود آخرين آپديت هاي مايکروسافت و استفاده از بخش Windows Update سيستم عامل که ويندوز شما را کاملا براي سايت مايکروسافت معتبر و رسمي مي کند، ميسر شده است !
- توضيحات بسيار کاملتر در بخش هاي مختلف ويندوز به خصوص بخش هاي امنيتي براي کمک به کاربران

ويژگي هاي کلي Microsoft Windows XP Service Pack 3 در قياس با Service Pack 2 :

- برخورداري از تمامي آپديت ها و بهبود هاي امنيتي و نرم افزاري سيستم عامل ويندوز اکس پي که طي اين 4 سال مرحله به مرحله عيب يابي و رفع شده را همراه با تعدادي ويژگي هاي جديد و مفيد ويندوز ويستا و حتي ويندوز سرور 2008 داراست . ( مايکروسافت از زمان عرضه Service Pack2 تا Service Pack3 صدها آپديت و عيب ياب يا Patch عرضه کرده است )

- ويژگي Backporting موجود در ويندوز ويستا که براي مشکل حفره هاي امنيتي نرم افزارهاي قديمي بسيار مفيد است.

- ويژگي Network Access Protection که در دو سيستم عامل ويندوز سرور 2008 و ويندوز ويستا گنجانده شده بود و تکنولوژي جديد مايکروسافت براي کنترل دسترسي يک سيستم در شبکه از لحاظ سلامتي و در دست داشتن ديگر امکانات کنترليست .

- ويژگي black hole router detection .
- برخورداري از نرم افزار قدرتمند مديريت عکس Windows Imaging Component همانند ويندوز ويستا با پشتيباني از Codec هاي تصويري اکثر کمپاني هاي بزرگ سازنده براي هرچه زيباتر نشان دادن تصاوير .

- وجود Microsoft® Management Console (MMC) 3.0 و Microsoft Core XML Services 6.0 (MSXML6) نسخه هاي جديد از اين دو بخش حرفه اي دي ويندوز اکس پي .

- وجود Microsoft Kernel Mode Cryptographic Module .

- ويژگي Background Intelligent Transfer Service (BITS) 2.5 .
- ويژگي Digital Identity Management Service (DIMS) .
- وجود ويژگي Peer Name Resolution Protocol (PNRP) 2.1 .
- وجود Wi-Fi Protected Access 2 (WPA2) .


قيمت: 3700 تومان
لطفاً براي خريد Windows XP Professional SP3 Corporate March 2009 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد Windows XP Professional SP3 Corporate March 2009




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی