خريد ارزان ايران از دوربين ماهواره
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

ايران از دوربين ماهواره


ايران از دوربين ماهواره


نرم افزار مشاهده سراسر ايران از دوربين ماهواره (آپديت2011) ارجينال


بدون اتصال به اينترنت و بصورت آفلاين شهرهاي ايران را از جايي بالاتر از ابرها تماشا كنيد و لذت ببريد ...
حتما اينجا را بخوانيد: با نرم افزار اينترنتي گوگل ارت آفلاين قادر خواهيد بود هركجاي كره زمين را كه دوست داشته باشيد تماشا كنيد. ولي اين كار با توجه به سرعت نسبتا پايين و قدرت كم اينترنت در كشور ما ايران اين كار كمي با دشواري صورت مي گيرد.


در نرم افزار ايران از دوربين ماهواره كه با دانلود 4 گيگا بايت از جديدترين و به روزترين اطلاعات از سايت گوگل ارث تهيه شده است علاقمندان به ايرانشناسي و ايرانگردي، رانندگان، محققان، نقشه برداران، جغرافي دانان و كليه كساني كه دوست دارند قسمتي از محيط جغرافيايي ايران عزيز را از بالا با تمام جزييات مشاهده كنند قادر خواهند بود بدون اتصال به اينترنت ، بصورت آفلاين و تنها با چند كليك ساده شهرهاي ايران را از جايي بالاتر از ابرها تماشا كنند و لذت ببرند.


در اين نرم افزار فوق العاده استان تهران با تمامي شهرستان ها و شهرك هاي اطرافش بهمراه كليه مراكز استان هاي كشور و شهرستان هاي مطبوع با بهترين زوم و بالاترين كيفيت گنجانده شده و قابل مشاهده مي باشد.
در اين نرم افزار كه به صورت فلش تهيه شده است ( به همين دليل كار با آن فوق العاده ساده و آسان است ) كليه نقشه هاي ماهواره اي گوگل مربوط به ايران گنجانده شده است و شما بدون اتصال به اينترنت و با سرعت عالي قادر خواهيد بود تمامي نقاط كشور، شهر ها، روستا ها و حتي منزل خود را مشاهده نماييد!!
اين محصول با بسته بندي كاملا ضد ضربه و خش ارسال ميگردد
شماره مجوز 155/76083


قيمت: 5800 تومان
لطفاً براي خريد ايران از دوربين ماهواره روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد ايران از دوربين ماهواره




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی