خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

نرم افزار فرهنگ لغت و ترجمه متن(babylon 8 )


نرم افزار فرهنگ لغت و ترجمه متن(babylon 8 )



babylon 8

- امكان ترجمه وب سايت ها به صورت آنلاين

- سازگاري بهتر با زبان هاي زنده دنيا در ترجمه

- افزايش سرعت عملكرد ترجمه ، دسترسي سريعتر

از قابليت هاي اين نرم افزار :

با استفاده از نرم افزار Babylon 8 ترجمه متن ها و کلمات به آسان ترين شيوه ممکن انجام مي شود زيرا ديگر نيازي به Copy/Paste هاي وقت گير و يا باز شدن پنجره هاي متفاوت نخواهيد داشت. تنها کافيست موس خود را بر روي يک متن در Word، Excel ، پيغام رسان، صفحه وب و يا هر محيط قابل خواندن ديگري نگه داريد تا معني آن در اختيار شما قرار گيرد. تنها چيزي که احتياج است، يک کليک ساده موس مي باشد.

نسخه جديد و بهبود يافته نرم افزار مترجم کلمات و متن Babylon 8 بصورت خودکار تمام خواسته هاي شما به عنوان يک فرهنگ لغت جامع را برآورده مي سازد. اين نرم افزار را مي توان بهترين مترجم کلمات و متن ها به زبان فارسي و ديگر زبان ها حساب آورد.


ترجمه و غلت يابي املائي آنلاين متن ها در فضاي اينترنت، ترجمه به زبان هاي مورد انتخاب شما و ليست کلمات پيشنهادي که به صورت خودکار در يک منوي باز شونده به شما نشان داده مي شود را مي توان سه تفاوت عمده نسخه جديد Babylon 8 با ويرايش هاي قديمي آن نام برد.

غلط ياب آنلاين در ايميل، وبلاگ، اتاق هاي چت و انجمن ها:
از اين پس شما مي توانيد به ?? زبان رايج دنيا متن هاي نوشته شده خود را از نظر املائي غلط يابي کنيد. نرم افزار Babylon 8 بصورت همزمان متن هاي نوشته شده در اينترنت (ايميل ها، وبلاگ ها، اتاق هاي چت و گفتگو، انجمن ها و …) را بررسي و اصلاح مي کند.

فرم تکميل خودکار کلمات:
آيا نمي دانيد کلمه مورد نظري که بدنبال ان مي گرديد به چه صورت نوشته مي شود؟! تنها کافيست چند حرف ابتداي آنرا بنويسيد پس از آن مترجم متن و کلمات Babylon 8 به شما کلمات موجود در زبان انگليسي و حتي فارس را پيشنهاد مي دهد و بدين ترتيب مي توانيد کلمه مورد نظر و مناسب را انتخاب کنيد.

فرهنگ لغت هوشمند:
ترجمه از هر زباني به زبان ديگر. نرم افزار Babylon 8 بصورت خودکار تشخيص مي دهد که متن نوشته شده به چه زباني است و به شما پيشنهاد مي دهد که انرا به چه زباني ترجمه کنيد. اين امر با توجه به تنظيمات ويندوز شما که از قبل انجام شده است صورت مي گيرد. ترجمه از زبان فارسي به آلماني، چيني به هلندي، ژاپني به ترکي و …

تنظيم ظاهري محيط نرم افزار:
از اين پس Babylon را در فضاي جديد تجربه خواهيد کرد. فرهنگ لغت Babylon 8 اين قابليت را دارد که رنگ بندي متن، زمينه و اندازه حروف را به روشي جديد تغيير دهيد.

LingoZ:
با زدن يک کليک به سايت LingoZ که يک گروه معتبر و آنلاين زبان شناسي است وارد شويد. اين سايت مرکزي است که در آن علاقه مندان به پرسش و پاسخ پيرامون زبان هاي مورد علاقه خود مي پردازند. با راه اندازي يک بخش فارسي شما مي توانيد يک گروه توسعه دهنده براي کلمات و واژه هاي زبان فارسي در فضاي اينترنت ايجاد کنيد.

اين برنامه صد در صد تست شده و قابل نصب مي باشد


قيمت: 5000 تومان
لطفاً براي خريد نرم افزار فرهنگ لغت و ترجمه متن(babylon 8 ) روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد نرم افزار فرهنگ لغت و ترجمه متن(babylon 8 )




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی