خريد Avira Premium Security Suite
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

Avira Premium Security Suite


Avira Premium Security Suite


با توجه به استفاده روز افزون کاربران از دنياي اينترنت بازار حملات ويروس ها و هکرها بسيار داغ است. روزانه ويروس هاي مخربي با اهداف مختلف طراحي شده و وارد اينترنت مي شوند تا رايانه هاي شخصي و اداري در سراسر جهان را آلوده نمايند . استفاده از يک آنتي ويروس بسيار مطمئين دغدغه بسياري از کاربران است . هميشه اين سوال پيش مي آيد که کدام آنتي ويروس قدرت بيشتري دارد؟
کدام بسته امنيتي براي رايانه ما مناسب تر است؟ و صدها سوال ديگر که ذهن هر کاربري را به خود مشغول مي کند.
در استفاده از آنتي ويروس ها و در کل بسته هاي امنيتي مهم ترين خصوصيت شناسايي ويروس هاي جديد و قدرت نرم افزار است. سرعت اسکن کردن رايانه و اين که آيا پس از نصب اين بسته رايانه هم کند مي شود يا نه ؟ اين ها مواردي است که يک کاربر غالبا براي انتخاب آنتي ويروس مناسب خود به آن توجه مي کند.
بسته نرم افزاري Avira Premium Security Suite يکي از بهترين نرم افزار هاي امنيتي به شمار مي رود. اين مجموعه محصول کمپاني Avira که يک شرکت آلماني است مي باشد. اين کمپاني اولين محصول خود را در سال 1988 (20 سال سابقه ) با نام H+BEDV Datentechnik GmbH عرضه نمود. بعد ها با تغيير نام ضد ويروس ها به نام AntiVir به کار خود ادامه داد . اين آنتي ويروس هم به صورت رايگان و هم به صورت حرفه اي عرضه مي گرديد تا به امروز که بسته نرم افزار بسيار قدرتمند Avira Premium Security Suite از سوي اين کمپاني آلماني عرضه گرديده است. مجموعه اي بسيار قدرتمند که توانايي مقابله با جديد ترين ويروس ها را دارا است. دليل اين قدرت استفاده از بهترين و جديدترين استاندارد هاي کشف و شناسايي برنامه هاي مخرب است.
اين آنتي ويروس در سايت av-comparatives که وب سايتي براي تست آنتي ويروس ها مي باشد بالاتر از آنتي ويروس هاي بسيار مشهور NOD 32 و Kaspersky قرار گرفته است. اين بسته امنيتي نه تنها آنتي ويروسي قدرتمند است بلکه شامل ابزارهايي است که مي تواند رايانه شما را در برابر حمله هرنوع فايل مخربي محفوظ سازد.
اين ابزار ها شامل موارد زير هستند :
- AntiVir
- AntiAd/Spyware
- AntiPhishing
- AntiRootkit
- AntiDrive-by
- AntiBot
- EmailScanner
- WebGuard
- RescueSystem
- BackupSystem
- AntiSpam
- FireWall
- GameMode
موارد بالا همگي نشان دهنده کامل بودن اين بسته امنيتي را هستند. سرعت عمل بسيار بالا يکي از مهم ترين خصوصيات بارز اين نرم افزار به شمار مي آيد. محيط کاربري ساده همراه با نصب آسان از ديگر خصوصيات اين ابزار است ، همين طور بسته هاي به روز رساني اين نرم افزار بسيار کم حجم است که براي سرعت هاي پائين بسيار مناسب مي باشد.

قابليت هاي کليدي بسته امنيتي Avira Premium Security Suite 8.2.0.247 :
- شناسايي جديد ترين ويروس ها ، تروجان ها و در کل فايل هاي مخرب
- آنتي ويروسي قدرتمند
- ديوار آتشي بسيار قوي
- محيط کاربري بسيار ساده
- سرعت عمل بسيار بالا
- بسته هاي به روز رساني کم حجم و ب هروز رساني سريع به صورت آنلاين
- توانايي شناسايي ايميل هاي مخرب
- شناسايي کرم هاي مخرب اينترنتي
- شناسايي جاسوس ابزارها
- سازگاري با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب ويستا
- و ...

توجه! توجه!
اين آنتي ويروس همراه با لايسنس معتبر و قانوني سه ماه براي شما ارسال مي گردد كه لازم است در هنگام تكميل فرم سفارش، آدرس ايميل خود را بنويسيد يا پس از دريافت بسته نرم افزاري و ذكر شماره سريال داخل بسته، لايسنس را تلفني دريافت كنيد.


قيمت: 4900 تومان
لطفاً براي خريد Avira Premium Security Suite روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد Avira Premium Security Suite




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 2 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی