فروش مديريت کافي نت و گيم نت
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

مديريت کافي نت و گيم نت


مديريت کافي نت و گيم نت


قدرتمند ترين نرم‌افزار کنترل کافي نت و گيم نت به زبان فارسي


حرفه ايي ترين نرم‌افزار کافي نت و گيم نت SmartLaunch



نرم‌افزار حرفه ايي SmartLaunch 4.0 پک استثنايي و بي نظير براي مديريت کامل کافي نت و گيم نت به شمار مي رود. اين برنامه با بهره گيري از طيف وسيعي از ويژگيهاي متنوع امکانات زيادي را در اختيار صاحبان اينگونه مشاغل قرار مي دهد. امکاناتي از قبيل قابليت رزرو کامپيوتر، مديريت مجوز محصولات، ارائه گزارشات آماري و مالي، سيستم يکپارچه POS و تأمين امنيت پيشرفته. علاوه بر آن، اين نرم‌افزار در کاهش هزينه‌هاي پرداختي به متخصصان و دريافت مجوزهاي نرم افزاري تأثير به سزايي مي گذارد، کنترل و نظارت بر مشتريان را بهبود مي بخشد و اطلاعات ضروري در زمينه بهينه سازي کار را در اختيار صاحبان مشاغل قرار مي دهد.


علاوه بر تأمين مزايا و فوايد امور مديريتي، به فعاليت مشتري توجه بيشتري مي کند. طي دو سال اخير تعداد گيمرها افزايش چشمگيري داشتند و اجراي برخي بازيها با کامپيوترهاي خانگي امکان پذير نيست، در نتيجه لزوم استفاده ازخدمات بسيار باکيفيت براي اجراي بازيهاي مدرن در گيم نت ها احساس مي شود. امکانات مربوط به مشتريان از قبيل حساب شخصي کاربر،سفارش محصول از طريق Client-to-Administrator و رابط کاربري تعاملي، موجب افزايش تجربه کاري مشتريان و ارائه ي خدمات در سطحي بالاتر شده است.


10 ويژگي برتر برنامه:


1.مديريت دريافت مجوز

يکي از ويژگيهاي منحصر به فرد و بي نظير اين برنامه عملکرد آن در زمينه ي مديريت رمزگشاهاي ارزشمند مجوز است. اين مشخصه با توزيع مجوزهاي قابل دسترس در زمان موردنياز به طور چشمگيري هزينه‌هاي تهيه نرم افزارها را کاهش مي دهد. در آخرين ويرايش اين نرم‌افزار بيش از 300 الگو براي مشهورترين بازيهاي رايانه ايي ارائه شده، که امکان استفاده و تنظيم مديريت مجوز اجراي بازي را به مراتب آسانتر مي کند.


2. امنيت

در برنامه ي SmartLaunch طيف گسترده ايي از کنترلهاي امنيتي گنجانده شده است. با اجراي شيوه‌هاي امنيتي و تنظيم فيلترهاي برنامه ها از دسترسي غيرمجاز فراتر از حيطه ي SmartLaunch Client جلوگيري بعمل مي آيد. بعلاوه با افزودن فيلترينگ IP از داده ها در سطحي گسترده محافظت مي شود. در راستاي ويژگيهاي امنيتي برنامه شما مي توانيد محدوديتها و امکان دسترسي کارمندان را به SmartLaunch مشخص کنيد. با اين روش قادريد از اطلاعات مهم و حساس خود از قبيل گزارشات مالي و رمزگشاي برنامه ها و بازيها به خوبي محافظت کنيد و آنها را از ديد کارمندان مخفي نگاه داريد.


3. روش پيشرفته قيمت گذاري

نرم‌افزار SmartLaunch قادر است از هرگونه ساختار مالي موردنظر شما پشتيباني کند. در اين برنامه امکان تنظيم ميزان تخفيفات به مشتري، حداکثر و حداقل قيمت ها، سفارشات، پيش پرداختها و ... فراهم شده است. بطور مثال شما مي توانيد ساختار قيمت گذاري کافي نت خود را طوري تنظيم کنيد که در طول ايام هفته در زمان کسادبودن بازار به مشتري خود چهار ساعت رايگان هديه دهيد. در صورت دريافت پيش پرداخت ها بمنظور سهولت کار و عدم فراموشي مي توان برگ رسيد آن که محتوي بارکد مخصوص است چاپ کرد.


4. سيستم گزارش گيري مالي

اين برنامه به لحاظ عملکردي داراي بخش گزارش گيري مالي بسيار کارآمد است. در بخش جديد shift manager امکان ارائه گزارشات ثبت شده نقدينگي و گزارشات موجودي صندوق فراهم گرديده است. شما مي توانيد در هر زمان که مايليد گزارشهاي مربوط به موجودي قبلي صندوق و صورتحساب‌هاي انتقال يافته را چاپ يا صادر کنيد.


5. سيستم ثبت نام و رزرو مشتري

با کمک سيستم يکپارچه ثبت نام و رزرو ديگر نياز به استفاده از کاغذ و قلم نداريد. اين سيستم امکان ثبت نام مشتري با قابليت تغيير آن يا انتخاب تعداد خاصي از کاميپوترها را فراهم مي نمايد. در هر ليست پارامترهاي مختلفي مانند نام، نام کاربري، شماره تلفن، وضعيت استعمال دخانيات مشتري قيد شده است.


6. گروه‌هاي کاربري

عملکرد گروه‌هاي کاربري مشتمل بر ارائه راه حل مشخص و قابل درک براي کمک به مديريت ورود و خروج اعضاء مختلف مي باشد. البته امکان ايجاد تعداد نامحدود مشتريان يا گروه‌هاي کاربري مختلف وجود دارد. همچنين مي توانيد براي هر گروه روش قيمت گذاري که شامل ساعات مختلف کاري، نام محصول عرضه شده و قيمتهاي پيشنهادي است، تخصيص دهيد. با استفاده از اين برنامه مي توانيد تاريخ اتمام فعاليت هر گروه را در زمان خاصي تنظيم کنيد مثلاً پس از پايان تعداد روزهاي خاص کاربر مي تواند به گروه ديگري بپيوندد (بطورمثال از عضويت درگروه VIP به عضو معمولي تغيير مکان مي دهد).


7. مشخصات کاربر

يکي ديگر از ويژگيهاي مهم نرم‌افزار کاربرد مشخصات کاربر است. مشخصات کاربر امکان تنظيم فايلهاي شخصي کاربر را مي دهد، که از اين طريق مي توان بازيهاي ذخيره شده، فايلهاي پيکربندي شده، کنترل‌هاي صفحه کليد، بخش favourite اينترنت، متون تايپ شده در ورد و ... را در اين بخش ذخيره کرد. با پيوستن به گروه‌هاي کاربري، مشتريان مي توانند هرکجا که اطلاعات پروفايل شان ذخيره شده به عضويت گروه خاصي بپيوندند و بالعکس. اين مشخصه بطور گسترده تجربه کاري شما را در گيم نت افزايش خواهد داد، و مهمتر از همه اينکه موجبات مراجعت مشتريان را به گم نت فراهم مي کند.


8. پشتيباني يکپارچه POS

شيوه‌هاي قديمي ثبت صندوق خود را کنار بگذاريد و کار خود را با جديدترين امکانات برنامه SmartLaunch يعني سيستم يکپارچه POS آغاز کنيد. از اين پس هرگاه محصولي فروختيد، رسيد بارکد آنرا چاپ کرده و هرموقع مشتري کارش را تمام کرد براي آن رسيدي صادر کنيد. سپس به محض دريافت وجه اولين صندوق بطور خودکار برنامه براي ثبت نقل و انتقالات صندوق باز خواهد شد.


9. Customisable Client Skins

شما با اين مشخصه مي توانيد طرح SmartLaunch Client را طراحي کنيد يا يکي از طرحهاي متفاوت را که از قبل در برنامه گنجانده شده استفاده کرد. اين سيستم جديد امکان تغيير کليه مشخصات ظاهري همچون رنگ، تصاوير، فوت و لوگوها را فراهم مي نمايد.


فهرست امکانات سيستم:


Application Wizard

اين بخش با ارائه ي دايرکتوريها، مسيرها و برنامه‌هاي قابل اجرا شما را در تنظيم تمامي بازيها و برنامه ها کمک خواهد کرد.


300+Game Presets

نرم‌افزار SmartLaunch بيش از 300 الگوي بازي دارد. بدين معنا که قبل از اينکه SmartLaunch پروسه تنظيمات را به طور خودکار کنترل کند به حداقل اطلاعات نياز دارد.


License Management

در اين برنامه سيستم داخلي مديريت مجوز اجراي برنامه يا بازي تعبيه شده که درموارد موردنياز رمزگشاهاي قابل دسترس برنامه را توزيع مي کند. اين مشخصه موجب کاهش هزينه‌هاي تهيه نرم‌افزار مي شود. بنابراين فقط کافيست تعداد مجوز برنامه ها را برابر با حداکثر تعداد کاربراني که بطور تخميني به صورت همزمان از يک نرم‌افزار استفاده مي کنند خريداري کنيد.


Application Utilities

اين بخش تمامي برنامه‌هاي نصب شده يا برنامه هايي که مستقيماً از SmartLaunch Administrator اجرا مي شود را نشان مي دهد.


Games Images

با کمک اين مشخصه بمنظور پشتيباني از عنوان‌هاي جديد نرم افزارها، برنامه و ايميج‌هاي بازي به صورت دوره ايي به روز رساني مي شوند.


Age Rating Support

با کمک اين مشخصه کودکان و بچه‌هاي کم سن و سال نمي توانند بازيهايي که مناسب سن و سال شان نيست، را اجرا کنند. اين ويژگي از استانداردهاي سني امريکا ESRB و اروپا ESPA تبعيت مي کند.


Product Sales

شما مي توانيد هر نوع خدمات و محصولات خود را که شامل مدت زمان استفاده از سيستم، نام محصولات و سفارشات را بطور مستقيم از SmartLaunch به فروش برسانيد. سيستم POS تعداد نامحدودي محصول ارائه مي دهد و از ابزارها و سيستم‌هاي استاندارد POS نظير اسکنر بارکد، صندوق فروشگاه و پرينتر براي چاپ رسيد پشتيباني مي کند.


Computer Layout Group

با کمک اين مشخصه تعداد کامپيوترهاي فروشگاه به ترتيب گروه بندي مي شوند، بطور مثال گروه 1st Floor يا Basement


Fingerprint Support

در اين برنامه اثرانگشت کاربر براي ورود به اکانت کاربر مشخص مي شود. با معرفي اثر انگشت به اکانت کاربر، مشتري مي تواند به جاي نوشتن نام کاربري و رمزعبور با زدن انگشت خود وارد سيستم شود. اگر در همه ي کامپيوتر ها از يک اثر انگشت استفاده نمي کنيد، مي توانيد در کامپيوتر Admin از يک اسکنر واحد براي قفل کردن/بازکردن اکانت کاربر استفاده کنيد.


Multiple Administrators

با اين مشخصه مي توانيد به بيش از يک کامپيوتر Administrator دسترسي داشته باشيد ضمن اينکه زمان انتظار را کاهش مي دهد، همچنين با استفاده از کامپيوتر Administrator مي توانيد وضعيت سيستم‌هاي کافي نت يا گزارشات مالي را از منزل مشاهده کنيد.


Waiting Line

در اين نرم‌افزار خط انتظار داخلي بکار برده شده که امکان افزودن نام افراد به ليست انتظار را فراهم مي نمايد. براي سولت در کار خطوط انتظار دستي نيز بکار برده شده است. اگر يک خط انتطار داريد، کامپيوترهاي آزاد به مشترياني که جزء ليست انتظار هستند اختصاص خواهند يافت.


Manual Timers

اين بخش براي پيگيري استفاده از سيستم‌هاي خارجي از قبيل لپ تاپ ها، کنسولها و ساير کامپيوترهايي که مستقيماً به SamrtLaunch متصل نيستند بکار برده مي شود.


Receipts

در اين قسمت رسيد مشتري با توجه به جزئيات اطلاعات درمورد نحوه فروش محصول طراحي شده است. شما مي توانيد باتوجه به چاپگر نصب شده و پشتيباني از سيستم عامل ويندوز رسيدها را چاپ کنيد.


Cash Drawer Support

اين نرم‌افزار حاوي صندوق فروشگاهي استانداردي است که به محض دريافت وجه از مشتري به صورت نقدي وغيرنقدي باز مي شود.


Barcode Scanner Support

جهت فروش سريع و آسان محصولات مي توانيد از اسکنر بارکد استفاده کنيد.


Booking System

يکي از جديدترين امکانات اين نرم‌افزار سيستم ثبت نام و رزرو داخلي است که ليست افراد در حال انتظار را نشان مي دهد.



ساير امکانات اين برنامه عباتنداز :

Shift Manager

Employee Logins

Security & Restrictions

Employee Reports

Personal User Files

Taskbar

Customizable Client Categories

Disconnection Protection

Block Drive Access

Disable Internet Explorer Functionality

Block File Downloading

Programs Blocker

Messenger Security

Disable Hotkeys

Windows Functionality

Security Changer

Product Order System

Customise the Skin on the Client Computers

Financial Reports

Cache Register Reports

Advanced Statistical Reports

Employee Sales Reports

Complete Log Report

Error Reports

Stock Reports

Receive Reports Directly to Your Inbox

Distribute Folder

Error Reporting Centre

News and Event Centre

Screenshot Viewer

Computer Control

Website Status

MySQL Support

Wake-on-LAN

Language Editor

User Accounts

Prepaid Tickets

Generate Multiple Tickets

User Account Management

Pricing

End Session Options

User Accounts

Credit Limit

Basic Pricing Structures

Advanced Pricing

Time of Day Pricing

End Session



ويژگيهاي سيستم موردنياز برنامه :


Smartlaunch Client:

OS: Windows 98/Me, 2000/XP Home or Pro

Processor: Pentium IV–compatible or higher processor

Memory: 512 MB RAM

Disk Space: 20 MB

Other: .NET Framework 2.0 or later


Smartlaunch Administrator:

OS: Windows 2000/XP Home or Pro

Processor: Pentium IV–compatible or higher processor

Memory: 512 MB RAM

Disk Space: 20 MB

Other: .NET Framework 2.0 or later


Smartlaunch Server:

OS: Windows 2000/XP Home or Pro/2003 Server

Processor: Pentium IV–compatible or higher processor

Memory: 512 MB RAM

Disk Space: 100 MB


شامل يک عدد سي دي مي باشد


قيمت: - تومان
لطفاً براي خريد مديريت کافي نت و گيم نت روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد مديريت کافي نت و گيم نت




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی