فروش مجموعه عظيم لرد 2011 نسخه 10 در 18 دي وي دي *اوريجينال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

مجموعه عظيم لرد 2011 نسخه 10 در 18 دي وي دي *اوريجينال


مجموعه عظيم لرد 2011 نسخه 10 در 18 دي وي دي *اوريجينال


مجموعه عظيم لرد 2011 نسخه 10 در 18 دي وي دي *اوريجينال . . .


مجموعه لرد 10 با بسته بندي و آتوران جديد

توجه: اين مجموعه به صورت كاملا اوريجينال و در بسته بندي اصلي همراه با دفترچه راهنماي فارسي تمام رنگي به فروش مي رسد
محصولات اوريجينال را فقط از فروشگاه اينترنتي لينوكس خريداري نمائيد


مجموعه نرم افزاري لرد 10 در هجده DVD سيلور (چهارده DVD نرم افزار + يک DVD آموزش كامل ICDL 2010 (مهارتهاي هفتگانه) + دو DVD شامل 50 ساعت آموزش نرم افزاهاي معروف به صورت كاملاً مولتي مديا + يک DVD آموزش کامل شبکه Networks) به همراه دفترچه راهنماي تمام رنگي 64 صفحه اي منتشر شد. اين مجموعه شامل آخرين ويرايش از نرم افزارهاي ارائه شده براي سال 2010-2011 مي باشد.


اين مجموعه شامل:

- آخرين نرم افزارهاي ارائه شده براي سال 2011-2010 با بيش از 80 درصد تغيير نسبت به نسخه قبل بدون اعمال هيچ گونه تغيير در سورس و فايلهاي نصب آنها
- بيش از 3000 نرم افزار در 90 گروه و در 18 DVD
- ويندوز هفت (Seven) جديدترين ويندوز شرکت مايکروسافت فاينال آپديت ماه آگوست به همراه سرويس پک 1 با فعالسازي 100 درصد با قابليت دريافت آپديت از سايت مايکروسافت (جديد)
- ويندوز سرور 2008 R2 با سريال اوريجينال (Full Activated)
- نسخه 2010 از لينوکس (Ubuntu)
- آخرين نسخه ويندوز ايکس پي سرويس پک 3 مايکروسافت (ارائه شده در آگوست سال 2010) و سرويس پک 2 اوريجينال
- 50 ساعت آموزش مولتي مدياي ده ها نرم افزار معروف و کاربردي
- مجموعه زبان برنامه نويسي MicrosoftVisual Studio 2010 نسخه فاينال
- مجموعه اي از برترين آنتي ويروسها و برنامه هاي امنيتي با قابليت آپديت
- نسخه کامل مجموعه نرم افزاري آفيس 2010
- نسخه کامل مجموعه نرم افزاري آفيس 2007 سرويس پک دو
- نسخه کامل مجموعه نرم افزاري آفيس 2003 سرويس پک سه
- نسخه کامل تمامي نرم افزارهاي گرافيکي و مولتي مدياي شرکت ادوبي CS5 (به همراه نسخه هاي فارسي)
- نرم افزار واژه شناس (OCR) فارسي با قابليت اسکن متون و تبديل آنها به متن هاي قابل ويرايش
- کمياب ترين برنامه هاي قفل گذاري بر روي نرم افزارها با استفاده از جديد ترين تکنيک هاي امنيتي
- شرح کامل کاربرد کليه نرم افزارها و روش نصب آنها به زبان فارسي
- برخورداري از آتوران پيشرفته با قابليت جستجوي هوشمند در نام نرم افزارها و توضيحات فارسي آن
- آخرين نرم افزارهاي قابل اجرا در ويندوزهاي ايکس پي، ويستا و 7 + درايور کارتهاي گرافيک و صدا
- آموزش كامل نصب و راه اندازي كليه نرم افزارها
- كتابچه كاملا فارسي به همراه شرح كليه نرم افزارها
- امكان جستجوي سريع در ليست نرم افزارها
- امكان مشاهده تصوير محيط نرم افزارها قبل از نصب آنها از طريقAutorun
- جامع‌ترين منو براي دسترسي آسان به تمامي نرم‌افزارها
- پشتيباني کامل مجموعه به صورت تلفني و اينترنتي

امکانات ويژه آتوران مجموعه لرد:

- کالکشن ساز: کالکشن ساز به شما امکان ساخت يک ديسک از نرم افزارهاي منتخب و مورد نيازتان در مجموعه لرد را مي دهد. بوسيله اين ابزار شما مي توانيد نرم افزارهاي پرکاربرد و مورد علاقه خود را به همراه آتوران بر روي يک ديسک CD و يا DVD رايت کرده و به دوستان خود هديه بدهيد و يا به عنوان يک ديسک پرکاربرد و ضروري همراه خود داشته باشيد.
- در دسترس بودن کليه فايل هاي سريال و کرک در داخل ديسکها
- دسترسي به کدهاي جديد آپديت آنتي ويروسها از طريق آتوران
- تغيير كامل ساختار آتوران به منظور رفع مشكلات و افزايش سرعت اجراي آن (4 ثانيه پس از قرار گرفتن در درايو ديسك گردان)
- يکي از امکانات در مجموعه نرم افزاري لرد، آتوران کامل تمامي ديسکها است که قابليت نصب بر روي هارد ديسک را دارا مي باشد. اين آتوران شامل اطلاعات تمامي ديسکهاي مجموعه بوده و شما مي توانيد پس از نصب آن بر روي هارد ديسک بدون نياز به قرار دادن ديسک ها در درايو DVD، ليست نرم افزارهاي موجود در تمامي ديسکها، توضيحات فارسي و انگليسي آنها، تصوير نرم افزارها و... را مشاهد کنيد. در صورتي که قصد نصب يکي از اين برنامه ها را داشته باشيد کافيست بر روي کليد نصب کليک نماييد تا برنامه به صورت هوشمند از شما ديسکي که برنامه انتخاب شده در آن قرار دارد را بخواهد. پس از قرار دادن ديسک مربوطه در درايو، برنامه انتخابي شروع به نصب خواهد کرد.
- سيستم پشتيباني منحصر به فرد: اين سيستم از طريق آتوران مجموعه قابل دسترسي است. كافيست مشكل و يا سوال خود را در مورد نرم افزارهاي مجموعه در قسمت پشتيباني موجود در آتوران وارد كرده و پس از اتصال به اينترنت، كليد "ارسال" را كليك كنيد. سوال شما در كوتاه ترين زمان ممكن پاسخ داده شده و در قسمت "پاسخ" قابل رويت خواهد شد.
- و...


امکانات جديد آتوران مجموعه لرد نسخه 2011:

- آتوران جديد با محيط گرافيکي و کاملا 2 زبانه فارسي و انگليسي (جديد)
- آپديت آفلاين و آنلاين آنتي ويروسها از طريق سيستم جديد پشتياني در آتوران (جديد)
- بيش از 600 فيلم کاملاً مولتي مديا براي آموزش نحوه فعالسازي نرم افزارها (جديد)
- نمايش قيمت، رتبه جهاني و شرکت سازنده هر نرم افزار و... در محيط آتوران (جديد)
- نمايش تصويري از محيط نرم افزار، توضيحات فارسي شرح نرم افزار، توضيحات فارسي نحوه فعالسازي نرم افزارها، توضيحات انگليسي و... در محيط گرافيکي آتوران


چرا مجموعه لرد؟

الف- کيفيت بالا
1- مجموعه لرد به عنوان اولين مجموعه نرم افزاري عرضه شده بر روي ديسکهاي DVD با همکاري 2 شرکت بزرگ نرم افزاري در ايران منتشر مي شود که نتيجه اين همکاري ارائه محصولي با کيفيت بالا و در نهايت احترام به نظرات مشتريان مي باشد.

ب- آتوران مجموعه
مجموعه لرد در اين نسخه از آتوران جديد و گرافيکي زيبايي بهره مند شده است که بي اغراق ميتوان آنرا شاهکاري منحصر به فرد در ارائه محصولات نرم افزاري در سراسر دنيا دانست. محيط کاملا دو زبانه که کار نصب نرم افزارها از مبتدي تا حرفه اي را تنها با چند کليک موس ميسر ساخته و کاربر را حتي از باز کردن ديسکها نيز بي نياز مي سازد. هر آنچه براي نصب و فعالسازي نرم افزارها لازم است در آتوران گنجانده شده است. بيش از 600 فيلم آموزشي کاملاً مولتي مديا براي فعالسازي نرم افزارها، تصويري از محيط نرم افزار، توضيحات فارسي شرح نرم افزار، توضيحات فارسي نحوه فعالسازي نرم افزارها، توضيحات انگليسي، قيمت، رتبه جهاني و شرکت سازنده نرم افزار و... تنها بخشي از امکانات اين آتوران مي باشند.

ج- نرم افراها
1- مجموعه لرد در برگيرنده گلچيني کامل از نسخه کامل بيش از 3000 نرم افزار روز دنيا از مبتدي تا حرفه اي و بدون اعمال هيچ گونه تغيير در سورس و فايلهاي نصب آنها مي باشد. اما سوال اينجاست که آيا درمجموعه لرد با توجه به تعداد بالاي نرم افزارها نسبت به سايرين، کيفيت فداي کميت شده است؟
کاربراني که از مجموعه لرد استفاده کرده اند با اطمينان کامل پاسخ خير را خواهند داد. همانگونه که ذکر شد مجموعه لرد در معتبرترين شرکت هاي ايران توليد مي شود لذا دسترسي به الگوريتماي پيشرفته و سخت افزارهاي قدرتمند بالاخص ابر رايانه T-86 باعث شده است نه تنها تمامي نرم افزارهاي حجيم و حرفه اي در مجموعه لرد جاي گيرند بلکه فضاي کافي براي تعداد بالاي نرم افزارهاي کاربردي نيز وجود داشته باشد. قضاوت در خصوص اين مساله را به شما از طريق مراجعه به دفترچه و مطالعه ليست نرم افزارهاي موجود در مجموعه لرد واگذار ميکنيم.
2-مجموعه لرد در نسخه جديد با پشتيباني کامل از پردازنده ها و ويندوزهاي 32 بيتي و 64 بيتي عرضه شده است. کليه نرم افزارها در 2 سيستم عامل ويندوز ايکس پي و ويندوز 7 نسخه هاي 32 بيتي و 64 بيتي تست واقعي کارکرد شده اند.

د- پشتيباني و احترام به مشتريان
پشتيباني و احترام به نظرات مشتريان همواره به عنوان مهترين هدف و رکن اساسي در شرکتهاي بزرگ و معتبر دنيا به کار گرفته شده است. در همين راستا اقدامات زير در نيل به اين مهم صورت گرفت است:
1- بخش پشتيباني تلفني مجموعه لرد که با دارا بودن 10 خط تلفن و بهره مندي از تيمي متخصص آماده پاسخگويي به کليه سوالات نرم افزاري شما مشتريان عزيز در خصوص مجموعه لرد مي باشد.
2- سيستم پشتيباني مجموعه لرد، متشکل از برترين متخصصان حوزه فن آوري اطلاعات آماده پاسخگويي به کليه سوالات نرم افزاري و سخت افزاري کاربران مي باشند. دسترسي به امکانات اين سيستم از طريق بخش پيشرفته اي که در محيط جديد آتوران تعبيه شده است امکان پذير مي باشد.
3- امروزه دسترسي به اينترنت براي اکثر کاربران ايراني ميسر شده است. لذا مجموعه لرد از طريق انجمن اينترنتي به صورت کاملا تخصصي و حرفه اي به ارائه خدمات پشتياني و پاسخگويي به سوالات کاربران در کليه حوزه هاي فن آوري اطلاعات و بالاخص مجموعه لرد پرداخته است.
4- سيستم جديدي براي آپديت آفلاين و آنلاين آنتي ويروسها که در نسخه هاي قبل و در سايت مجموعه لرد قول آن را داده بوديم هم اکنون به صورت کامل راه اندازي شده و آماده ارائه خدمات رايگان جهت آپديت آنتي ويروسهاي معروف دنيا مي باشد. اين سيستم جديد در محيط آتوران در فضايي زيبا با طراحي هنرمندانه آماده ارئه خدمات به کاربران محترم مي باشد.
5-به منظور احترام به مشتري، ابزاري پيشرفته در آتوران مجموعه لرد تعبيه شده است که به کاربران امکان ساخت ديسک گلچين از نرم افزارهاي منتخب و دلخواه موجود در مجموعه لرد به همراه آتوران را ميدهد.
6- کليه نرم افزارها و ابزارهاي فعالسازي به صورت مستقيم در فولدر آنها در ديسکها موجود است و هيچ گونه محدوديتي براي کاربران در اين خصوص در نظر گرفته نشده است.


آيا ميدانيد؟
- آيا مي دانيد مجموعه لرد اولين مجموعه نرم افزاري منتشر شده در ايران بر روي ديسکهاي DVD است؟
- آيا ميدانيد بيش از 300 نرم افزار موجود درمجموعه لرد 10 توسط کاربران نسخه هاي قبلي به دليل کمياب و ضروري بودن پيشنهاد شده و مورد استفاده قرار گرفته است؟
- آيا ميدانيد بيش از 2400 برنامه در مجموعه لرد با پشتياني کامل از ويندوزهاي 64 بيتي مي باشند؟
- آيا ميدانيد به دليل استفاده از پيشرفته ترين الگوريتمها و سخت افزارها (ابر رايانهT-86) رسيدن به کيفيت و کميت نرم افزاري به صورت همزمان در مجموعه لرد ميسر شده است؟
- آيا ميدانيد سيستم پشتيباني آنلاين مجموعه لرد بنابر اسناد موجود تا اين لحظه پاسخگوي بيش از 11500 پرسش کاربران بوده که 90 درصد آنها پاسخ به سوالات و اشکالات سخت افزاري و مشاوره اي کاربران بوده است و از اين حيث غير قابل رقابت است؟
- آيا ميدانيد آموزشهايي که به صورت هديه همراه مجموعه لرد عرضه مي شود با بالاترين کيفيت فني و دانشي و بر اساس نيازهاي روز توليد شده که به تنهايي مي تواند يک محصول بي رقيب باشد و از استفاده از آموزشهاي منسوخ شده و رايگان خودداري شده است؟
- آيا مي دانيد تيم تست نرم افزاري لرد، کليه نرم افزارها را بر روي 4 سيستم با مشخصات سخت افزاري متفاوت تست مي کنند و از اين لحاظ امکان وجود اشکال نرم افزاري در مجموعه لرد 10 تقريباً صفر است؟


اورجينال

شماره مجوز: 155/3245


قيمت: - تومان
لطفاً براي خريد مجموعه عظيم لرد 2011 نسخه 10 در 18 دي وي دي *اوريجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد مجموعه عظيم لرد 2011 نسخه 10 در 18 دي وي دي *اوريجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی