خريد آخرين نسخه مکس (3ِDs Max 2012 32&64 bit)اورجينال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آخرين نسخه مکس (3ِDs Max 2012 32&64 bit)اورجينال


آخرين نسخه مکس (3ِDs Max 2012 32&64 bit)اورجينال


Autodesk 3ds Max (تري‌دي‌اس‌مکس) بسته‌اي نرم‌افزاري با قابليت ساخت مدلهاي سه بعدي، متحرک سازي و رندر مي‌باشد. اين نرم‌افزار يکي از قدرتمند ترين برنامه هاي طراحي مدل هاي سه بعدي انيميشن سازي و رندرينگ در عرصه گرافيک کامپيوتري (CG) هست سالهاست که توسط کمپاني هاي ميانجي متفاوت نظير Yost , Kinetix و Discreet توسعه يافته و عاقبت دوباره به وسيله توسعه دهنده اصلي خود يعني Autodesk خريداري شد. امکانات بسيار گسترده و کارايي به نسبت آسان و همچنين ساز گاري با plugin هاي third-party متعدد از مزاياي اين نرم افزار قوي هست. به طور گسترده اي در معماري ساختمان، طراحي صنعتي، ساخت بازي هاي کامپيوتري و پيش پردازش جلوه هاي ويژه استفاده مي شود و بزرگترين قابليتش امکانات خوب مدل سازي است. اين نرم افزار همچنين داراي سيستم آناليز نور indirect illumination & radiosity سيستم ذره particle system بسيار قدرتمند است که محيطي مناسب براي شبيه سازي تصاوير و صحنه هاي واقعي براي کاربر ايجاد مي کند. زبان برنامه نويسي (scripting) اين نرم افزار که MAXscript نام دارد، قابليت هاي برنامه رو دوچندان مي کند.

ويژگي هاي نرم افزار Autodesk 3ds Max:

- طراحي سه بعدي
افرادي که قصد کار با اين برنامه را دارند در ابتدا بايد از يک قوه تخيل بسيار بالا برخوردار شوند زيرا فاکتور اساسي براي موفق شدن در کار با اين برنامه تخيل پردازي در دنياي مجازي اي که با آن سر و کار داريد است. در مرحله بعد بايد از تمامي حالات و خواص مواد از جمله چگونگي حالت انعکاس يا تصوير بر روي آن جسم مورد نظر يا چگونگي مراحل ذوب آن جسم در دماهاي مختلف جهت دادن حالت واقعي تر به جسم آشنا باشد.

- کاربرد در معماري
معماران و گرافيست‌ها نيز مي‌توانند از اين برنامه براي پيش‌نمايش بناها و مدل‌هايي که هنوز ساخته نشده‌اند، استفاده کنند.
کاربرد ديگر اين نرم افزار در معماري تبديل پلانهاي ساده به شکل سه بعدي مي باشد همچنين از نقشها و ترسيمات انجام شده در نرم افزار autocad هم پشتيباني مي کند که براي معماران اهميت بسيار دارد همچنين به کمک ?dsmax مي توان نماهاي داخلي ساختمانرا طراحي و مشاهده نمود.
interior and exterior design را هم مي توان به راحتي طراحي نمود و با خروجي گرفتن طرح مي توان سازها را قبل از اجرا مشاهده نمود و نواقص آن را از بين برد که کمک شاياني به معماران و طراحان اين صنعت کرده است.

- مدل سازي
مکس داراي روشهاي گوناگوني براي ساخت مدل مي‌باشد که با کمک ويرايشگرهاي متفاوت و قدرتمند به کاربر براي مدلسازي کمک مي‌کند

در نرم افزار مکس ? روش اصلي براي مدل سازي وجود دارد:
- MeshPolygon Modeling
- Patch Modeling
- NURBS Modeling

دو تکنيک پر کاربرد در مدل سازي مکس عبارت است از:
Box Modeling: که بيشتر در صنعت بازي سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرد و با تغيير در وجوه و گره‌هاي يک حجم سه بعدي ساده مانند جعبه يا کره به شکل سه بعدي مورد نظر مي‌رسند. (MeshPolygon Modeling)
Surface Modeling: ابتدا ترسيم دوبعدي شکل توسط خطوط دو بعدي در مکس (spline) انجام گرفته و با تغيير در محل قرار گيري گره‌هاي (vertex) آن به صورت سه بعدي در مي‌آيد. (Patch Modeling)

- متحرک سازي (پويانمايي)
از جمله توانايي‌هاي ديگر اين نرم‌افزار قابليت متحرک سازي آن مي‌باشد که اين محصول را تبديل به يکي از قدرتمندترين نرم‌افزارهاي ساخت محصولات بصري در زمينه ساخت انيميشن و تيزرهاي تبليغاتي کرده است همچنين اين محصول داراي pluginهاي متعدد و قدرتمندي مي‌باشد که در صنعت جلوهاي ويژه سينمايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

character animation که در نسخه جديد اين نرم افزار ?dsmax ???? به آن توجه بسيار شده است داراي توانايهاي جديدي ميباشد که از اين توانايها ميتوان به پلاگين CAT اشاره کرد که براي ساخت انيميشن موجوداتي که داراي چندين پا هستند بسيار مفيد و حائظ اهميت ميباشد

در فهرست زير به ابزارهاي ساخت انيميشن اشاره مي شود:
Biped - Bone - IK Solvers - Animation CAT - Reactor

- رندر
عبارت است از تهيه خروجي در قالب فايلهاي تصويري از برنامه و محيط کاري در مکس که توسط يک سري دستورات و برنامه‌هاي گرافيکي به نام موتور رندر (Render engine) مي‌باشد نرم‌افزار مکس داراي موتورهاي رندر زير مي‌باشد.

scanline renderer
mental ray( همراه با خود max)
RenderMan(پلاگين)
وي‌ري V-Ray(پلاگين)
Brazil R/S(پلاگين)
FinalRender(پلاگين)
Maxwell Render(پلاگين)
Fry Render(پلاگين)

در مورد پلاگين رندر V-Ray ميتوان به کيفيت عالي آن اشاره کرد اين موتور رندر که توسط شرکت chaos group به بازار عرضه شده است. اين موتور اغلب براي نماهاي معماري استفاده مي شود اما نتايج استفاده از آن در انيميشن نيز مطلوب است

شامل يک عدد دي وي دي مي باشد


قيمت: 4500 تومان
لطفاً براي خريد آخرين نسخه مکس (3ِDs Max 2012 32&64 bit)اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آخرين نسخه مکس (3ِDs Max 2012 32&64 bit)اورجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی