خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

کرل 15(CorelDRAW X5)اورجينال


کرل 15(CorelDRAW X5)اورجينال


شرکت Corel يکي از بزرگترين شرکت هايي است که در زمينه ايجاد نرم افزار هاي گرافيکي فعاليت دارد.اگر نرم افزار هاي اين شرکت و شرکت Adobe را در کنار هم قرار دهيم بيش از ?? درصد سهم گرافيک دو بعدي و نشر روميزي (Desktop publishing) را بر دوش مي کشند.
کورل به خاطر داشتن توانائي هاي گسترده و متنوع تا به حال مورد استفاده افراد زيادي براي حرفه هاي گوناگون قرار گرفته است. اولين موردي که درباره کورل بايد بدانيد اين مسئله است که اصول کار کورل بر مبناي بردار - vector مي باشد. موضوعات (objects) در کورل بر مبناي خط و نقطه (گره node) طراحي مي شوند که در نتيجه اندازه و ابعاد در اين مدل مهم نيست! يعني در طرحهاي برداري Resolution معنا ندارد! و هر چقدر مايل باشيد مي توانيد اندازه طرح را بدون افت کيفيت زياد کنيد. البته Resolution در بعضي تنظيمات و Effest ها استفاده مي شود که باز مربوط به عکس است.
کورل از نظر طراحي به خاطر دقت بالا بسيار مناسب است و طراحي شکل ها و نقشه هاي پيچيده در کورل به خاطر داشتن ابزار کاربردي و متنوع به سادگي انجام مي شود. از کورل در بازار کار زياد استفاده مي شود، براي نمونه: طراحي و آماده سازي نوشته و آرم هاي مختلف براي برش با دستگاه کاتر پلاتر که اکثرا ًمورد مصرف شرکت هاي تبليغاتي و تابلوسازي و برش شبرنگ مي باشد؛ طراحي پوستر و کاتالوگ و کارت ويزيت؛ طراحي با استفاده از Template ها و صفحات آماده آن براي مجله ها و روزنامه ها؛ طراحي صفحات وب. (البته به شکل محدود و در کنار ديگر برنامه ها مثل ّFlash و...)؛ طراحي پارچه در کارخانجات چاپ پارچه و ...
از لحاظ امور چاپ کورل دراو يک ويژگي بسيار مهم دارد که آن هم به خاطر برداري بودن آن است. به اين معني که نوشته ها و آرمها در چاپ بسيار دقيق و تميز بوده و در اصطلاح رنجه ندارد و لبه نوشته ها پله پله نمي شود که براي رسيدن به اين منظور در برنامه اي مثل Photoshop بايد اندازه و Resolution بسيار زياد باشد که خود مشکلاتي دارد. موارد استفاده کورل دراو تنها به موارد فوق محدود نمي شود و هر کس به تناسب نيازهايش مي تواند از کورل دراو استفاده کند. اساس اين برنامه گرافيکي بر فرمولهاي رياضي قرار داده شده است. يعني همه اشکال در اين برنامه به صورت بردار مي باشند. اين مطلب باعث ايجاد دو حسن شده:
?- به اين ترتيب کيفيت تصاوير ساخته شده با اين برنامه بسيار افزايش مي يابد. شما هر چه قدر اين تصاوير را بزرگ و کوچک کنيد، هيچ تأثيري بر کيفيت تصوير نخواهد داشت. يا هر چه قدر زوم (zoom) کنيد هرگز به پيکسل نمي رسيد.
?- اين قابليت باعث شده تا فايل هاي اصلي کورل دراو بسيار کم حجم باشند.
در مقايسه بين کورل دراو و Adobe Illustrator (به عنوان دو رقيب! در عرصه گرافيک برداري البته به همراه فري هند) مسلماً کورل دراو پيروز خواهد شد. محيط Illustrator شباهت بسيار زيادي با فتوشاپ دارد که فقط دستورها و ابزار در آن تفاوت کرده است. که اين نوع محيط براي کارهاي برداري با توجه به قابليت تغيير اندازه بسيار زياد اين نوع از فايل ها اصلاً مناسب نيست. و البته در نوع دستورها ابزارها و ... هم باز کورل برتري خاص خود را دارد. به عنوان مثال براي ترسيم مسير (به عنوان يکي از مهمترين وسائل براي طراحي برداري) در Illustrator خيلي نامأنوس و بسيار شبيه کشيدن مسير در فتوشاپ است !! که اصلاً خوش دست نيست و از اين جمله موارد بسيار زياد است.
پسوند اصلي فايل هاي کورل دراو - (Corel DRaw) به صورت cdr است. ولي تقريباً تمام فايل هاي برداري (wmf، al، epsءemfwpgdsf، drwdwg، dxf، fmv، fh،met،ppt، shw ...،) را مي تواند باز کند. همچنين معروفترين فايل هاي پيکسلي (psd، cpt، jpg، gif، tif، bmp، fpx، pcd، tga، img، pp?، macءcal، wl، xpm، xcf،png...،) را Import مي کند.

قابليت هاي کليدي نرم افزار CorelDRAW Graphics Suite X5 15.1.0.588:
- قابليت پشتيباني از تمامي Format هاي قبلي Corel به اضافه‌ي: Autocad ، Painter X ، MS Word 2007 ، Adobe CS3 ، Publisher 2007 ، Lasted PDF Format
- قابليت ذخيره‌ي Template و بازخواني آن (Import and Export Template)
- اضافه شدن ابزار Table به منظور كشيدن جدول.
- امكان فيت شدن عكس مورد نظر، دقيقاُ به همان اندازه‌اي كه جدول جا دارد. ( طول و عرض عكس به صورت اتوماتيك تغيير مي‌كند )
- قابليت تغيير اندازه‌ي متن نوشته شده به صورت Real Time.
- قابليت Power Trace (تبديل عكس به خط يا خطوطي كه بتوان آن را در Corel ويرايش كرد)
- قابليت Object Manager كه قابليت‌هاي زيادي به گرافيست مي دهد. از جمله امكان لايه بندي و همچنين توانايي انتخاب نمايش خطوط فرضي براي هر صفحه به صورت كاملاً مجزا.
- توانايي کار با فايلهاي برنامه Adobe illustrator
- قابليت کار با بيش از 100 فرمت تصويري
- توانايي تبديل عکسها و تصاوير معمولي به فرمت برداري و وکتور
- امکان کار در محيط برنامه بالا لايه هاي مختلف متن و عکس و ترکيب انها با هم
- مشاهده تغييرات قبل از اعمال آن در قسمتهاي مختلف نرم افزار
- آيينه کردن متن و پاراگراف به صورت عمودي و افقي و يا هر دو
- امکان تايپ مستقيم فارسي بدون مشکل و پشتيباني کامل از استاندارد يونيکد
- امکان استفاده از فونت نستعليق بدون نياز به فارسي نويس و فارسي ساز
- پشتيباني از تصاوير دوربين هاي ديجيتال
- هماهنگ سازي بهينه نرم افزار با ابعاد صفحه نمايش
- سازگاري با ويندوزهاي مختلف
- و ...
1 عدد سي دي مي باشد


قيمت: 2500 تومان
لطفاً براي خريد کرل 15(CorelDRAW X5)اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد کرل 15(CorelDRAW X5)اورجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 2 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی