فروش پستي فتوشاپ 10(Photoshop CS3 ME)اورجينال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

فتوشاپ 10(Photoshop CS3 ME)اورجينال


فتوشاپ 10(Photoshop CS3 ME)اورجينال


اين نسخه از اين نرم افزار ويژگي هاي بسيار متنوع و زيادي را دارد. در اين نسخه ابزارهاي متعدد زيادي براي استفاده کاربران قرار داده شده است که به وسيله آن ها کاربران به راحتي قادر به طراحي و ساخت تصاوير مختلف گرافيکي خواهند بود.

معرفي برخي از ويژگي هاي جديد نرم افزار Adobe Photoshop CS3 Extended 10.0 Middle East :
- قابليت تايپ مستقيم فارسي و ساير زبان هاي آسيايي : قابليت منحصر به فردي که تنها در نسخه هاي Middle East فتوشاپ قرار دارد که کاربران فارسي زبان بدون نياز به نرم افزار کمکي ( فارسي ساز و .. ) مي توانند فارسي تايپ کنند !
- قابليت منحصر به فرد ويرايش و خلق سه بعدي تصاوير و متون با پشتيباني کامل از فرمتهاي نرم افزارهاي برتر سه بعدي ساز دنيا همچون 3D Studio Max و ...
- قابليت منحصر به فرد ويرايش فيلم ها و فرمتهاي ويديويي ! اکنون شما قادر به ويرايش فريم هاي فايلهاي ويديويي خود از داخل محيط Adobe Photoshop CS3 Extended خواهيد بود ! با قابليت پشتيباني از فرمتهاي MPEG,MOV, AVI, MPEG-4, FLV, 3G, FLC و ...
- قابليت منحصر به فرد Smart Filters : قابليت جديد کار با فيلتر ها که به شما در اضافه کردن، ويراستن و حذف فيلتر ها از تصاوير به صورت آني و لحظه اي کمک مي کند کيفيت تصاوير حاصله را تا حداکثر ممکن بالا نگاه مي دارد .

- ابزار قدرتمند Refine Edge tool : قابليت انتخاب و برش آيتم ها در تصاوير بسيار آسان تر در قياس با نسخه هاي پيشين، ميزان خطا بسيار پايين تر در برش، اتوماسيون بسيار بالاتر و هوشمندتر شدن نرم افزار در اين زمينه و کيفيت بسيار بالاي تصوير حاصله در قياس با نسخه هاي پيشين .
- محيطي راحت تر و کاراتر براي کار با نرم افزار : استفاده از حداکثر فضاي مونيتور براي بسط و ويرايش تصاوير بزرگ همراه با حفظ تمامي ابزارهاي فوتوشاپ در کنار محيط .
- مديريت سريعتر و انعطاف پذير تر بر پروژه هاي طراحي خود توسط نرم افزار قدرتمند Adobe Bridge CS3
- پشتيباني عالي از فرمتهاي HDR يا High Dynamic Range
- پشتيباني تعداد بسياري از فرمتهاي رايج تصويري براي ساخت و ويرايش مانند PSD, BMP, Cineon, JPEG, JPEG2000, OpenEXR, PNG, Targa, and TIFF و ...
- کيفيت بسيار بالاي پرينت تصاوير توسط نرم افزار .
- Zoom قدرتمند با بهره گيري از فن آوري نرم افزار Flash کمپاني Adobe که کيفيت تصاوير را به گونه اي قابل توجه بالا مي برد .
پشتيباني خوب از فايلهاي PDF کمپاني Adobe .

شامل يک عدد سي دي مي باشد


قيمت: 2500 تومان
لطفاً براي خريد فتوشاپ 10(Photoshop CS3 ME)اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد فتوشاپ 10(Photoshop CS3 ME)اورجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی