خريد اينترنتي ديکشنري نارسيس نسخه 6
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

ديکشنري نارسيس نسخه 6


ديکشنري نارسيس نسخه 6


ديکشنري نارسيس نسخه 6


حتما براي شما پيش آمده که پشت کامپيوتر با عجله مشغول انجام کاري باشيد و ناگهان به لغت نا آشنايي برخورد کنيد ... براي پيدا کردن مفهوم آن لغت راههاي زيادي مي‌توان پيشنهاد کرد، جستجوي دستي در کتاب فرهنگ لغات، تايپ لغت در يک نرم‌افزار کامپيوتري و يا پرسيدن مفهوم لغت از يکي از افراد خانواده ولي ما پيشنهاد بهتري داريم و با اطمينان مي‌گوييم که ديگر از اين سريعتر و دقيقتر نمي‌توانيد به هدف خود برسيد:


از جاي خود بلند نشويد، لازم نيست لغت را در ديکشنري پيدا کرده يا تايپ کنيد، فقط با ماوسي که در دست داريد به لغت اشاره کنيد يا حتي، لغت مورد نظر خود را به زبان بياوريد، تا تلفظ صحيح لغت را بشنويد و مفهوم فارسي آنرا که بي‌درنگ روي صفحه نمايش ظاهر شده، مطالعه کنيد. اين تنها يکي از امکاناتي است که ديکشنري نارسيس نسخه شش در اختيار شما قرار مي‌دهد. يک ديکشنري با قابليت ترجمه در نوزده زمينه تخصصي، شامل اطلاعاتي مانند تلفظ واقعي با دو لهجه آمريکايي و انگليسي، فونتيک، مشتقات، ريشه‌ها، فرم‌هاي لغت، مثال، شرح و کاربرد، اصطلاحات، افعال چند‌کلمه‌اي، جملات قصار، واژه نامه تصويري، امکان افزودن واژه‌ها، يادداشت‌گذاري و جستجو بدون نياز به دانستن املاي صحيح لغات.


ديگر برنامه‌هاي موجود روي سي دي ديکشنري نارسيس نسخه 6

----------------------------------------------------------------------------------


اغلب لغات انگليسي در چند حالت گرامري متفاوت کاربرد دارند. «کمک مترجم» براي يک‌يک لغات متن انتخابي شما، مفهومي متناسب با زمينه تخصصي متن، وضعيت گرامري و نقش آن لغت در جمله ارائه کرده و ترجمه فارسي متن را در اختيار شما قرار مي‌دهد. ترجمه اين برنامه تنها با يک ويرايش مختصر قابل استفاده خواهد بود.




کمک مترجم هوشمند


هنگام کار با کامپيوتر، حتما با لغات جديدي مواجه مي‌شويد. مهم نيست که لغت مورد نظر شما درکجا قرار دارد؛ صفحات اينترنت، کتاب‌هاي الکترونيکي، منو يا پيام‌هاي نرم‌افزار مورد استفاده و يا حتي داخل تصاوير‌. در هر محيطي که باشيد، با توقف ماوس روي لغت مورد‌نظر خود، «نارسيس همه جا» در کسري از ثانيه فعال شده و معني و تلفظ لغت را در اختيار شما قرار مي‌دهد.




نارسيس همه جا


براي جستجو، علاوه بر تايپ يا اشاره با ماوس، مي‌توانيد واژه مورد نظرتان را فقط تلفظ کنيد. «ورودي صوتي» با پردازش گفتار شما، لغت تلفظ شده را تشخيص داده و اطلاعات مربوط را بلافاصله نمايش مي‌دهد. اين ابزار همچنين به شما امکان مي‌دهد که ميزان درستي تلفظ خود را در مورد هر يک از لغات انگليسي، ارزيابي کرده و تلفظ خود را بهبود بخشيد.




ورودي صوتي و سنجش تلفظ


حتما گاهي متون انگليسي را مطالعه مي‌کنيد و مفهوم فارسي بسياري از لغات انگليسي را مي‌دانيد. ولي آيا معادل انگليسي يک لغت فارسي مشخص را نيز به سرعت به ياد مي‌آوريد؟ براي بيان منظور خود به زبان انگليسي، لازم است که بتوانيد به‌سرعت اين کار را انجام دهيد. با «جدول کلمات» ضمن سرگرمي، مي‌توانيد اين توانايي را در خود تقويت کنيد.




جدول کلمات


اين برنامه با يک پردازش چند ثانيه‌اي روي فايل متني موردنظر، ليستي از لغات موجود در آن را به‌همراه معني فارسي و انگليسي، در يک فايل ايجاد مي‌کند. با استفاده از اين فايل، هنگام مطالعه متن، از مراجعه مکرر به ديکشنري رهايي خواهيد يافت.



استخراج لغات


با اصطلاحات زبان انگليسي تا چه‌حد آشنا هستيد؟ با استفاده به موقع از اين اصطلاحات مکالمه شيرين‌تري خواهيد داشت و در حين صحبت، حرفه‌اي‌تر به‌نظر مي‌رسيد. «نکته روز» هر روز شما را با يک اصطلاح تازه و مفهوم و کاربرد آن در يک مثال، آشنا مي‌کند.




نکته روز


آيا تاريخ تولد خود را به ميلادي مي‌دانيد؟ قد شما چند فوت است؟ هر اونس چند گرم است؟ جواب اين سوالها را در «تبديل واحدها» خواهيد يافت. با اين ماشين‌حساب مي‌توانيد واحدهايي از دوازده گروه مختلف، شامل: طول، مساحت، حجم، سرعت، جرم، چگالي، نيرو، فشار، توان، انرژي، دما و تاريخ را به هم تبديل کنيد.



تبديل واحدها


آيا تاريخ تولد خود را به ميلادي مي‌دانيد؟ قد شما چند فوت است؟ هر اونس چند گرم است؟ جواب اين سوالها را در «تبديل واحدها» خواهيد يافت. با اين ماشين‌حساب مي‌توانيد واحدهايي از دوازده گروه مختلف، شامل: طول، مساحت، حجم، سرعت، جرم، چگالي، نيرو، فشار، توان، انرژي، دما و تاريخ را به هم تبديل کنيد




اورجينال

شماره مجوز 155/82062





قيمت: 10000 تومان
لطفاً براي خريد ديکشنري نارسيس نسخه 6 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد ديکشنري نارسيس نسخه 6




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی