خريد اينترنتي ويندوز 7 64 بيت + سرويس پک 1(Windows 7 64bit SP1)اورجينال شرکتي
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

ويندوز 7 64 بيت + سرويس پک 1(Windows 7 64bit SP1)اورجينال شرکتي


ويندوز 7 64 بيت + سرويس پک 1(Windows 7 64bit SP1)اورجينال شرکتي


بهترين و کاملترين نسخه ويندوز 7 به انضمام سرويس پک 1 نسخه 64bit را براي شما آماده کرديم.اين ويندوز بسيار کامل و مطمئن مي باشد و پس از گذراندن تست هاي مختلف ارائه شد.

قابليت هاي اساسي ويندوز 7 را در ذيل شرح داده ايم:
اين روزها بسياري از کاربران در تب و تاب تهيه و نصب ويندوز 7 هستند. تعريف‏ها و نقدهاي مختلفي که از ويندوز 7 شده باعث شده است که بسياري از کاربران که تجربه خوبي از ويندوز ويستا نداشته‏اند به اين ويندوز جديد تمايل پيدا کنند. علاوه بر آن آمار کاربراني که پس از استفاده از اين ويندوز از آن اعلام رضايت کردند بالا بوده و اين موضوع نويد روزهاي خوشي را براي مايکروسافت به ارمغان آورده است. اما در اين ميان عده‏اي از کاربران هستند که عقيده خاصي را دنبال مي‏کنند. آن‏ها معتقدند که ويندوز 7، همان ويندوز ويستا است که توسط مايکروسافت کمي کاربر پسند‏تر شده است. در نتيجه همچنان ويندوز XP را ترجيح مي‏دهند. اما شايد واقعيت چيز ديگري باشد. تفاوت‏هاي بين ويندوز 7 و ويستا قطعاً چيزي فراتر از يک تغييرات کوچک است. در اين مطلب به معرفي 18 قابليت جالبي بپردازيم که در ويندوز ويستا و ساير ويندوزها از هيچ يک از آن‏ها خبري نبود. قابليت‏هايي که هر يک به خودي خود يک تغيير جدي محسوب مي‏شود.

1. لرزاندن پنجره‏ها
فرض کنيد چندين پنجره مختلف را به طور همزمان در محيط ويندوز باز کرده‏ايد. در نسخه‏هاي پيشين ويندوز براي اينکه اين پنجره‏ها را ببنديد، ناچار بوديد تک تک پنجره‏ها Close يا Minimize کنيد. اما با استفاده از اين قابليت جديد در ويندوز 7 که Aero Shake نام دارد، کافي است تا پنجره‏اي که قصد داريد آن را باز نگه داريد را گرفته و با استفاده از ماوس کمي آن را بلرزانيد. خواهيد ديد که ساير پنجره‏ها Minimize خواهند شد. با انجام مجدد اين کار پنجره ‏هاي کوچک شده مجدداً بازيابي خواهند شد.

2. ليست پرش
يکي از قابليت‏هاي فوق‏العاده‏اي که در ويندوز 7 اضافه شده است و باعث صرفه جويي زيادي در وقت مي‏شود «ليست پرش» يا Jumplist است. شما توسط برنامه‏هاي نصب شده بر روي ويندوز فايل‏هاي مختلفي را فراخواني مي‏کنيد. به عنوان مثال توسط نرم افزارهاي Player، فايل‏هاي موزيک را اجرا مي‏کنيد. يا توسط نرم افزار Notepad فايل‏هاي متني را باز مي‏کنيد. اکنون با استفاده از «ليست پرش» ميتوانيد به آخرين فايلهاي باز شده توسط نرم افزارهاي مختلف دسترسي داشته باشيد بدون اينکه نياز به اجراي اوليه برنامه مربوطه باشد. براي دسترسي به «ليست پرش» کافي است بر روي آيکن برنامه در Taskbar راست کليک کنيد تا آخرين فايلهاي فراخوانده شده توسط اين نرم افزار برايتان ليست شود. همچنين مي توانيد در منوي Start، با کليک بر روي فلش موجود در کنار هر برنامه به «ليست پرش» مربوط به آن برنامه دسترسي پيدا کنيد.

3. توسعه پيش نمايش پنجره‏ها
در ويندوز ويستا، با عبور ماوس از روي پنجره‏هاي Minimize شده در Taskbar، پيش نمايشي از پنجره‏ها در يک سايز کوچک نمايش داده مي‏شد. اکنون در ويندوز 7 اين قابليت توسعه داده شده است. به طوري که با قرار دادن ماوس بر روي پيش نمايش امکان بستن آن نيز وجود دارد. همچنين پنجره‏هاي چندگانه داراي چندين پيش نمايش هستند و علاوه بر آن با استفاده از کليد ترکيبي Win+T امکان گردش ميان پيش نمايش‏ها وجود دارد.

4. مرتب‏سازي پنجره‏ها در صفحه به روشي جديد
يکي از قابليت‏هاي جالبي که در ويندوز 7 شاهد هستيم امکان منظم کردن و تغيير اندازه پنجره‏ها در محيط ويندوز به شکلي جالب و ساده است. کافي است يک پنجره را با استفاده از ماوس بگيريد، سپس آن را به بالاي صفحه مانيتور بکشيد، پس از پديدار شدن يک هاله، با رها کردن ماوس، پنجره کل صفحه را اشغال مي‏کند. همچنين اگر پنجره را به منتهي اليه سمت راست يا چپ مانيتور بکشيد و آن را رها کنيد، پنجره نيمي از صفحه را اشغال مي‏کند.

5. ويندوز XP در ويندوز 7
يکي از مشکلاتي که کاربران در ويندوز ويستا زياد با آن سر و کار داشتند عدم اجراي برخي برنامه‏هاي سازگار با ويندوز XP در محيط ويندوز ويستا بود. مايکروسافت در ويندوز 7 چاره‏اي براي اين مشکل پيدا کرده است. با استفاده از XP Mode شما مي‏توانيد به طور مجازي ويندوز XP را در دل ويندوز 7 داشته باشيد و با استفاده از آن هر برنامه سازگار با XP را همانند گذشته اجرا کنيد. براي استفاده از XP Mode شما ابتدا بايستي نرم افزاري به نام Windows Virtual PC را دانلود و نصب کنيد. سپس XP Mode را در درون آن اجرا نماييد. براي دانلود اين دو مي‏توانيد از http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx اقدام نماييد.

6. يک راه ساده و سريع براي تنظيم صفحات نمايش چندگانه
آيا تاکنون پيش آمده که کامپيوتر خود را به بيش از يک مانيتور يا پروژکتور متصل نماييد؟ در ويندوز 7 تنظيم اين صفحات نمايش چندگانه در يک ثانيه امکان پذير است! کافي است کليدهاي ترکيبي Win+P را فشار دهيد و تنظيمات صفحه نمايش را اعمال نماييد.

7. رابط کاربري بهتر در خصوص دستگاه‏هاي جانبي متصل به کامپيوتر
در ويندوز 7، پس از کليک (ترفندستان) بر روي منوي Start بخش جديدي به نام Devices and Printers به چشم مي‏ خورد. در اين بخش دستگاه‏هاي متصل به کامپيوتر اعم از پرينتر و حافظه‏هاي قابل حمل با تصوير مرتبط به هر کدام وجود دارد. با راست کليک بر روي هر يک از دستگاه‏ها امکانات منحصر به فردي نظير آپديت و تنظيمات قابل دسترسي است.

8. ويرايش محدوده اطلاع رساني
در ويندوز XP و ويندوز ويستا در سمت راست محيط Taskbar محدوده‏اي به نام اطلاع رساني يا Notification Area وجود داشت. اين محدوده در ويندوز 7 هم وجود دارد اما با انعطافي بسيار بيشتر که مي‏توان اين محدوده را ويرايش و يا حتي حذف کرد. بر روي فضاي خالي از اين محدوده راست کليک کنيد و Customize notification icons را انتخاب نماييد. در اين پنجره مي‏توانيد نمايش يا عدم نمايش آيکن‏هاي مربوط به هر نرم افزار را تعيين کنيد. علاوه بر آن با کليک بر روي Turn system icons on or off مي‏توانيد نمايش يا عدم نمايش آيکن‏هاي مربوط به خود ويندوز نظير ساعت ويندوز را تنظيم نماييد.

9. ضبط کننده قدم به قدم مشکلات
يکي ديگر از قابليت‏هاي کاربردي جديد در ويندوز 7 «ضبط کننده قدم به قدم مشکلات» يا Problem Steps Recorder است. با استفاده از PSR شما مي‏توانيد مشکلات موجود در ويندوز خود را به صورت قدم به قدم با استفاده از تصوير ذخيره نماييد و آن را جهت دريافت کمک در اختيار ديگران قرار دهيد.

10. ذره ‏بين جديد
Magnifier يا ذره‏بين در ويندوز XP و ويستا نيز وجود داشت، اما در ويندوز 7 با يک ذره‏بين حرفه‏اي طرف هستيم. براي دسترسي به ذره‏بين در منوي Start عبارت Magnifier را وارد نموده و Enter بزنيد. در Magnifier جديد شما مي‏توانيد درصد بزرگ‏نمايي را تعيين کنيد. علاوه بر آن 3 حالت بزرگ‏نمايي خواهيد داشت. Full Screen که حالت تمام صفحه است و کل صفحه بزرگ خواهد شد که با حرکت ماوس کل صفحه درگير خواهد بود. نوع ديگر حالت Lens است که يک صفحه کوچک با ماوس همراه خواهد شد که تمام بزرگ‏نمايي در اين صفحه رخ مي‏دهد و عملکردي دقيقاً مشابه يک ذره‏بين خواهد داشت. آخرين حالت Docked است که يک صفحه ذره‏بيني در بالا يا هر قسمت ديگري از صفحه به صورت ثابت قرار خواهد داد و تصاوير بزرگ شده در آن پديدار خواهند شد. از Magnifier جهت کاربردهاي آموزشي استفاده مي‏گردد.

11. يک راه جديد براي مشاهده فايل‏هاي صوتي و تصويري
Windows Media Player در ويندوز 7 بسيار توسعه پيدا کرده است. عمده ‏ترين پيشرفت آن باز شدن يک پخش کننده کوچک به هنگام پخش فايل‏هاي صوتي و تصويري است. پيشنهاد مي‏شود پيش از اين که Player جديدي را براي استفاده بر روي ويندوز نصب کنيد، اين ظاهر کاربر پسند Windows Media Player در ويندوز 7 را امتحان کنيد.

12. عمليات به اشتراک گذاري در شبکه‏هاي خانگي
در ويندوز ويستا و ساير نسخه‏هاي ويندوز، ساخت شبکه‏هاي خانگي و به اشتراک‏گذاري منابع کاري دشوار بود. اما با استفاده از Wizard جديد موجود در ويندوز 7 به نام Homegroup شما مي‏ توانيد فولدرهايي که قصد به اشتراک‏گذاري آن‏ها را داريد را انتخاب کنيد. سپس رمز عبوري که دريافت مي‏کنيد را در کامپيوتر ديگر وارد نماييد تا به همين سادگي عمليات به اشتراک‏گذاري صورت بگيرد. اما نکته‏اي که وجود دارد اين است که تنها کامپيوترهاي داراي ويندوز 7 مي‏توانند چنين کاري را صورت دهند. جهت دسترسي به اين قابليت عبارت Homegroup را در منوي Start وارد کنيد و Enter بزنيد.

13. اجراي مستقيم فايل صوتي و تصويري از يک کامپيوتر ديگر
با استفاده از قابليت جديدي که در ويندوز 7 وجود دارد، در کامپيوترهاي تحت شبکه Homegroup، نرم افزار Windows Media Player اين امکان را به شما مي‏دهد که فايل صوتي و تصويري مستقيماً از يک کامپيوتر اجرا شده و توسط اسپيکر کامپيوتر ديگر متصل به شبکه پخش شود! به عنوان مثال اگر يک لپتاپ و يک PC را شبکه کرده‏ايد، از اين پس مي‏توانيد فايل‏هاي موزيک موجود در لپتاپ را به وسيله اسپيکرهاي کامپيوتر روميزي با صداي بلند گوش کنيد!

14. يک مرکز امنيتي جديد
Action Center نام محيط امنيتي جديدي است که در ويندوز 7 گنجانده شده است. در محيط Action Center اطلاع رساني ‏هايي نظير آپديت ويندوز، آپديت آنتي ويروس، يادآوري پشتيبان‏گيري و نظاير آن درج مي‏گردد. براي دسترسي به آن در منوي Start عبارت Action Center را وارد نموده و Enter بزنيد.

15. سنجاق کردن برنامه‏ها به Taskbar
در ويندوز 7، مي توانيد جهت دسترسي سريع‏تر به برنامه‏ها آن‏ها را در Taskbar سنجاق کنيد. به طوري که همواره در محيط Taskbar حضور داشته باشند و حتي با بستن برنامه نيز از Taskbar خارج نشوند. براي اين کار کافي است بر روي آيکن برنامه در Taskbar راست کليک کنيد و Pin this program to taskbar را انتخاب کنيد.

16. توسعه استفاده از قابليت‏هاي لمسي
اين قابليت به طور خاص مختص به صفحه نمايش‏هاي لمسي است. در صورتي که از يک صفحه نمايش لمسي استفاده مي‏کنيد با نصب ويندوز 7 يک تجربه شيرين از کار با دست و ويندوز 7 خواهيد داشت! Taskbar بزرگ‏تر و آيکن‏هاي مربع شکل باعث راحتي کار با دست خواهند شد. علاوه بر آن اگر از Macbookها که از قابليت Multi Touch نيز پشتيباني مي‏ کنند استفاده کنيد همه چيز فوق العاده‏تر خواهد شد! چرا که مي‏توانيد پنجره‏ها را با دو انگشت بگيريد و اندازه آن‏ها را کوچک و بزرگ کنيد. درست همانند آيفون!

17. رايت فايل‏هاي ISO
همان طور که احتمالاً مي‏دانيد فايل‏هاي Image مربوط به DVDها که در اصل فايل‏هاي فشرده آماده رايت بر روي DVD‏ها هستند با فرمت ISO وجود دارند. نرم افزارهايي نظير Nero کار رايت آن‏ها را بر روي DVD صورت مي‏دهند. اما از اين پس با استفاده از ويندوز 7 نيازمند هيچ برنامه جانبي نخواهيد بود. کافي است بر روي فايل ISO خود دوبار کليک کنيد تا پنجره‏اي به نام Windows Disk Image Burner باز شود و از طريق آن فايل Image خود را بر روي DVD به سادگي رايت کنيد.

18. سنجش رنگ صفحه نمايش
در ويندوز 7 قابليتي به نام Display Color Calibration اضافه شده است که کار اصلي آن سنجش ميزان درستي رنگ‏هاي نمايش داده شده بر روي صفحه است. به عنوان مثال يک HDTV را به کامپيوتر خود وصل کرده‏ايد و قصد داريد تا به بيشترين کيفيت ممکن دست پيدا کنيد. براي دسترسي به اين قابليت در منوي Start عبارت Display Color Calibration را وارد نموده و Enter بزنيد.

اين مجموعه شامل يک عدد دي وي دي مي باشد


قيمت: 4500 تومان
لطفاً براي خريد ويندوز 7 64 بيت + سرويس پک 1(Windows 7 64bit SP1)اورجينال شرکتي روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد ويندوز 7 64 بيت + سرويس پک 1(Windows 7 64bit SP1)اورجينال شرکتي




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی