خريد ارزان ويژوال استوديو 2010 visual studio 2010 (اورجينال)
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

ويژوال استوديو 2010 visual studio 2010 (اورجينال)


ويژوال استوديو 2010 visual studio 2010 (اورجينال)


ويرايش نهايي Visual Studio 2010 و NET Framework 4.0. منتشر شد. طبق وعده چند ماه پيش شرکت مايکروسافت مبني بر ارائه ويرايش نهايي Visual Studio 2010 و NET 4.0. در تاريخ 12 آوريل 2010 سرانجام اين محصول در موعد مقرر در اختيار همگان قرار گرفت.ويرايش نهايي Visual Studio 2010 و NET Framework 4.0. منتشر شد. طبق وعده چند ماه پيش شرکت مايکروسافت مبني بر ارائه ويرايش نهايي Visual Studio 2010 و NET 4.0. در تاريخ 12 آوريل 2010 سرانجام اين محصول در موعد مقرر در اختيار همگان قرار گرفت. محصول جديد ويژگيهاي جديد بسياري را در خود گنجانده است که به همراه اصلاحاتي که نسبت به ويرايش قبلي در آن اعمال شده، آن را تبديل به ابزاري قدرتمند جهت توليد سيستمهاي مختلف نرم افزاري کرده است. در زير برخي از ويژگيهاي جديد را مرور مي کنيم.ضمنا اين محصول داراي MSDN مي باشد.

تازه ها در Visual Studio 2010 و NET Framework 4.0.

2010 اکنون قادر به پشتيباني از نمايش بر روي چندين مانيتور مي باشد که اين خصيصه جديد کار را براي کساني که از پنجره هاي زيادي در هنگام برنامه نويسي استفاده مي کنند ساده کرده است. Code Intellisense جديد نيز کار پيدا کردن کلاسها و متدها در هنگام برنامه نويسي را ساده تر از قبل کرده است. همچنين پشتيباني از code navigation که نشان مي دهد که چگونه فراخواني و استفاده مي شود، بهبود زيادي يافته است. در کنار اينها يک سيستم code visualization جديد نيز که براي کاربر امکان مشاهده رابطه بين پروژه ها و کلاسها را فراهم مي آورد، اضافه شده است.

اديتور جديد VS 2010 اکنون نه تنها JavaScript Intellisense بهبود يافته را در خود مي بيند بلکه از HTML and JavaScript snippet نيز پشتيباني مي کند. سيستم debugging نيز نسبت به قبل بسيار پيشرفته تر شدده است چراکه ويژگيهاي جديد همچون Intellitrace يا همان Historical Debugging و debugging فايلهاي Crash/Dump و debugging موازي را پشتيباني مي کند.از multi-targeting نيز راحت تر از گذشته پشتيباني مي کند و مي توان به راحتي برنامه هايي مبتني بر NET 2. ، NET 3. ، NET 3.5. و NET 4. را کامپايل کرد. همچنين صفحه ديالوگ مربوط به Add Reference که برنامه نويسان هميشه از کند باز شدن آن گله داشتند اکنون بسيار سريعتر باز مي شود.

ويژگيهاي جديد زبانهاي VB و #C
زبانهاي VB و #C در Visual Studio 2010 قابليتهاي جديد زيادي را به همراه دارند. VB پشتيباني هاي جديدي براي automatic properties, collection initializers, and implicit line continuation را به همراه ويژگيهاي بسيار ديگري که در اينجا قابل بررسي بيشتر هستند را به خود ديده است و زبان #C نير پشتيباني از optional parameters and named arguments و بسياري از ويژگيهاي جديد ديگر.

ASP.NET 4.0 و ASP.NET MVC 2.0

ASP.NET 4.0 اکنون داراي مسيرگزيني URL مي باشد که اين تکنيک کمک مي کند تا يک وب سايت داراي URL هاي مرتب و تميز که خوشايند موتورهاي جستجو هست باشد که نتيجتا" ترافيک سايت را افزايش مي دهد. ViewState ها کنترل کمتري را مي طلبند و حجمشان نيز کمتر شده است. کنترلهاي بيشتري از جمله منترل مخصوص رسم گراف يا نمودار به مجموعه کنترلهاي ASP.NET اضافه شده اند. فايل Web.config نيز نسبت به گذشته بسيار کم حجم تر و ساده تر شده است.ASP.NET MVC 2 که در VS 2010 و ASP.NET 4.0 قرار دارد، روش فوق العاده اي را براي ايجاد وب سايتهايي که بر پايه الگوي model-view-controller هستند را در برنامه نويسان وب گذاشته است.

ديگر نرم افزارهاي موجود در اين محصول عبارتند از:

Architecture Explorer

Modeling tools

Architectural Validations

Architecture Layer Diagram

Model Explorer

View Test Impact

Microsoft Test Runner Tool


اين مجموعه شامل 1 DVD مي باشد.



قيمت: 4500 تومان
لطفاً براي خريد ويژوال استوديو 2010 visual studio 2010 (اورجينال) روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد ويژوال استوديو 2010 visual studio 2010 (اورجينال)




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی