فروش نرم افزار ارسال SMS تبليغاتي
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

نرم افزار ارسال SMS تبليغاتي


نرم افزار ارسال SMS تبليغاتي


نرم افزار ارسال SMS تبليغاتي


امروزه تبليغات مهمترين رکن اصلي يک تجارت موفق مي باشد و چند سالي است که تبليغات از طريق اس ام اس در کشور ما مرسوم شده است اما متاسفانه نداشتن اطلاعات کافي مشتريان از اين مقوله و همچنين بازار سياهي که در بازار حاکم شده است موجب شده که مشتريان هزينه گزافي براي ارسال اس ام اس تبليغاتي بپردازند .

- اگر صاحب شرکت بزرگي هستيد

- اگر مغازه‌اي داريد

-اگر دوستان و اشنايان زيادي داريد

- و خلاصه در هر شرايط و موقعيتي که هستيد به اين نرم‌افزار نياز خواهيد داشت

ما صادقانه به شما توضيحات لازم در اين زمينه را مي دهيم و حق انتخاب با خودتان :

ارسال اس ام اس تبليغاتي انبوه بطور کلي به 2 روش امکان پذير است :

1- ارسال از طريق اينترنت (وب سرويس)

مزايا:

عدم نياز به تهيه نرم‌افزار و GSM مودم و يا گوشي

معايب:

سرعت پايين به دليل استفاده چندين کاربر بطور همزمان (ترافيک سايت)- در صورت عدم دسترسي به اينترنت و يا در صورت سرعت پايين شبکه اينترنت (بخصوص در ايام تعطيل) امکان ارسال اس ام اس مقدور نمي باشد(ترافيک شبکه اينترنت) -در صورت خرابي وب سايت کار مشتريان هم مختل ميشود -دسترسي و خواندن اس ام اس‌هاي شما از طرف پرسنل وب سايت مقدور است و اس ام اس‌هاي شما محرمانه نمي باشد- وابستگي هميشه شما به مديران وب سايت مذکور جهت پشتيباني مشکلات احتمالي - عدم اثبات هزينه ارسال اس ام اس بدين معنا که صاحبين وب سايت ها هر موقع که بخواهند هزينه ارسال اس ام اس را به دلخواه و يا حتي به دليل مشکلات مالي خود افزايش مي دهند-هزينه هر اس ام اس با توجه به تعداد درخواست شما متغير است معمولاً زير 10000 عدد هر اس ام اس 13 تومان و يا بيشتر و در صورت ارسال ميليوني معمولاً حداقل هزينه ارسال 10 تومان است-با توجه به وساطت وب سايت اينترنتي ما بين شما و شبکه مخابرات ارسال با تاخير ، طولاني و کند است-پرداخت هميشگي هزينه اتصال به اينترنت+هزينه تلفن

2- ارسال از طريق نرم‌افزار توسط خود مشتري از طريق گوشي موبايل يا Gsm مودم

- مرحله اول: در اين روش بايستي ابتدا يک نرم‌افزار ارسال انبوه اس ام اس تهيه کنيد.

- مرحله دوم: از ميان گوشي موبايل يا دستگاه Gsm مودم يکي را بايستي تهيه کنيد.

Gsm مودم چيست؟ از طريق پورت به کامپيوتر متصل مي شود و سيم کارت را درون آن قرار مي دهيد و با نرم‌افزار ارسال انبوه اس ام اس‌هاي تبليغاتي خود را ارسال مي کنيد که قيمت اين دستگاه از 110 هزار تومان به بالاست.

توصيه مي کنيم که هزينه زيادي بابت Gsmمودم نپردازيد چون مي توانيد براحتي موبايل خود را توسط بلوتوث يا کابل به کامپيوتر متصل مي کنيد و با نرم‌افزار ارسال انبوه به هر تعداد که مي خواهيد اس ام اس تبليغاتي ارسال کنيد (مزيت: توجه داشته باشيد که با نرم‌افزار ارسال انبوه اس ام اس ، نسبت به ارسال اس ام اس با خود گوشي بسيار بسيار سريعتر انجام ميشود به گونه‌اي که اس ام اس‌هاي ارسالي با اين نرم‌افزار در صندوق ارسالي گوشي شما ثبت نخواهد شد)

معايب ارسال اس ام اس انبوه از طريق نرم‌افزار :

فقط نياز به خريد نرم‌افزار داريد!

مزايا ارسال اس ام اس انبوه از طريق نرم افزار:

ارسال سريع و قابل اطمينان که خودتان بر ارسال دقيق و بدون کم و کسر اس ام اس ها ناظر هستيد -دسترسي هميشگي و آسان به ارسال انبوه اس ام اس (حتي در مسافرت توسط رايانه همراه)- صد در صد محرمانه بودن اس ام اس‌هاي ارسالي شما ? صد در صد مستقل بودن از ساير وب سايتها و هميشه خودتان پشتيبان کننده و تصميم گيرنده هستيد- در صورت استفاده از سيم کارتهاي شبکه ايرانسل و انتخاب تعرفه‌هاي تشويقي هزينه 1 الي ميليونها اس ام اس در حال حاضر فقط 8 تومان! است- عدم وساطت بين شما و شبکه مخابرات در نتيجه ارسالي سريع ، آني و مطمئن را در پي خواهد داشت- عدم نياز به پرداخت هزينه خط تلفن ثابت و اشتراک اينترنت

نکاتي در مورد ارسال از طريق وب سايت يا نرم‌افزار ارسال انبوه :

* لازم به ذکر است که گذشته از بحث اعتبار ريالي در هر دو روش تعداد ارسال اس ام اس محدوديت ندارد و به تعداد دلخواه و حجم بالا مي توانيد ارسالي موفق داشته باشيد و بعضاً مشاهده ميشود که در تبليغات ها ذکر مي شود ارسال 100 هزار اس ام اس در ساعت ! که اين خود جنبه تبليغاتي دارد و در هر دو روش محدوديت ارسال نداريد.

* در هر دو روش امکان ارسال اس ام اس انبوه به تمام نقاط کشور از روستاها گرفته تا کلان شهرها و حتي خارج از کشور وجود دارد و در تبليغات کاذب عنوان مي شود که در نرم‌افزار و يا وب سايت ما قابليت ارسال به تمام نقاط کشور ، مهندسان ، پزشکان ، دانشجويان و ... وجود دارد ! در صورتي که با وارد کردن کد کشور ، شهر و يا هر جاي ديگر و يا هر شخص ديگر اس ام اس به همان جا و همان شخص ارسال ميشود !

* قابليت ارسال اس ام اس فارسي و لاتين ! اين امر با وجود استاندارد يونيکد بي معناست ، پس در همه سيستمها امکان ارسال فارسي و لاتين وجود دارد و جزء قابليت منحصر بفرد محسوب نميشود.

* در تبليغات کاذب به جهت جلب مشتري عنوان مي شود که استفاده از نرم‌افزار ارسال انبوه از طريق گوشي موبايل و Gsm مودم ها منسوخ شده و روشي مبتديانه است و استفاده از آنرا (چون به آنها سودي نمي رسد) پيشنهاد نمي کنيم !! در صورتي که خود مشتريان آگاهند که هميشه سرويسي که جنبه عمومي (از طريق اينترنت) پيدا کند به دليل امنيت پايين منسوخ مي شود و هميشه مشتريان سعي بر حفظ حريم خصوصي دارند که ديگران به متن اس ام اس‌هاي ارسالي خود دسترسي نداشته باشند و همچنين مشتريان هميشه به دنبالي روشي هستند که به خودي خود مستقل از ساير سرويس ها باشند و خود هميشه بر ارسالهاي دقيق اس ام اس ها نظارت کامل داشته باشند.

مزايا و معايب هر دو روش را مورد بررسي قرار داديم به اين نتيجه مي رسيم که استفاده از نرم‌افزار ارسال انبوه اس ام اس راهي مطمئن و مطلوب و در نتيجه راهي بسوي تبليغات موثر و حتي مي تواند زمينه ايجاد شغلي جديد براي هميشه بطور مستقل فراهم سازد.

حال نوبت به اين مي رسد که يک نرم‌افزار ارسال گروهي اس ام اس خريداري کنيد که براي اينکار هم بايد دقت کافي داشته باشيد :

قيمتهاي نرم‌افزار ارسال انبوه اس ام اس موجود در بازار بسيار نجومي هستند . با يک جستجوي گذرا در اينترنت و يا شرکتهاي نرم افزاري مي بينيد که قيمت کامپوننت (ابزاري براي برنامه نويسي) آن از حداقل 20 هزار تومان شروع مي شود که با پرداخت اين مبلغ شما فقط يک کامپوننت ساده ارسال اس ام اس همراه با يک سورس خارجي خريداري مي کنيد و اگر علم برنامه نويسي را بدانيد و تجربه ، حوصله و وقت اين کار را داشته باشيد بايستي شروع به برنامه نويسي برنامه ارسال انبوه اس ام اس کنيد.

حال بايستي به دنبال يک نرم‌افزار جامع و کامل با منو و گزينه‌هاي فارسي باشيد که بازهم نا اميد خواهيد شد چرا که حداقل قيمت اينگونه نرم‌افزار ارسال انبوه اس ام اس از پايه 40 هزار تومان تا 120 هزار تومان است و باز هم شما را به سمت استفاده از خدمات ضعيف وب سايتها مي کشاند چرا که صرف اين هزينه مقرون به صرفه نيست.

البته بر باور غلط ما ايراني ها که فکر مي کنيم هميشه کالاي گران بهتر است بايد در نظر داشت که نرم‌افزار ارسال انبوه که قيمت آن 120 هزار تومان است (از ذکر نام شرکت خودداري مي کنيم) به هيچ وجه بهتر و سرتر نسبت به نرم‌افزار 40 هزار توماني نيست و به جرات مي توان گفت که نرم‌افزار 40 هزار توماني کارايي و کيفيت بهتري دارد و اين خود بدليل تقاضاي زياد و بازار سياه اين نرم‌افزار است که متاسفانه مدتي است که در کشور ما بازار سياه در همه کالاها به امري عادي تبديل شده است.

در اين راستا بر آن شديم که بهترين نرم‌افزار ارسال انبوه را با هزينه بسيار پايين به شما تقديم کنيم.

براي استفاده از نرم‌افزار ارسال انبوه ما مي بايست يک عدد سيم کارت درون گوشي موبايل و يا gsm مودم خود گذاشته سپس آنرا توسط کابل و يا بلوتوث و يا اينفرارد به کامپيوتر متصل کنيد آنگاه ارسال انبوه را با امنيت و سرعت بالا و مطمئن ارسال خواهيد کرد.

قابليتهاي کليدي و کلي اين نرم‌افزار عبارتند از :

* امکان اتصال حداقل 1 و حداکثر 7 گوشي موبايل و gsm مودم بطور همزمان

* داراي دفترچه تلفن کامل و بسيار بسيار جامع

* ايجاد هر پروژه ارسال انبوه بصورت جداگانه و يا پيوسته

* امکان ايجاد و تعريف گروهها طبق رشته تحصيلي ، سطح تحصيلات ، مذهب ، جنسيت ، حقيقي يا حقوقي ، نوع گوشي ، مدل و ...

* امکان فيلترينگ ارسال انبوه به هر يک از گروههاي تعريف شده

* شامل صندوقهاي دريافتي ، ارسال شده ، در حال ارسال ، آماده ارسال ، حذف شده ، ارسال ناموفق

* امکان ارتباط با پايگاه داده (فرمت txt) مورد نظر شما

* امکان ايجاد پيامهاي پويا از بانک اطلاعاتي(فرمت txt) شما

* داراي صفحه نمايشگر آنتن و نمايش قدرت سيگنال شبکه و ساير اطلاعات شبکه

و ...

با اتصال گوشي موبايل خود به کامپيوتر از طريق اين نرم‌افزار مي توانيد براي هميشه اس ام اس تبليغاتي و يا سفارشات مشتريان خود را براحتي و بدون دردسر با امنيت بالا و سرعت بسيار مطلوب و سريع ارسال کنيد.


اورجينال

شماره مجوز 880243




قيمت: - تومان
لطفاً براي خريد نرم افزار ارسال SMS تبليغاتي روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد نرم افزار ارسال SMS تبليغاتي




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی