خريد پستي بزرگترين مجموعه فايل هاي وکتور در 25دي وي دي و بيش از 240000فايل
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

بزرگترين مجموعه فايل هاي وکتور در 25دي وي دي و بيش از 240000فايل


بزرگترين مجموعه فايل هاي وکتور در 25دي وي دي و بيش از 240000فايل


بزرگترين مجموعه فايل هاي وکتور در 25دي وي دي و بيش از 240000فايل

بزرگترين و ارزان ترين مجموعه فايل‎هاي وکتور.

اگر شما يک گرافيست، يک طراح و يا يک علاقه مند به تصوير هستيد و در زمينه‎هاي گرافيک و طراحي فعاليت داريد و آرشيو تصاوير خود را هميشه به روز مي کنيد، مطمئناً مي دانيد که داشتن مواد اوليه گرافيکي براي انجام يک پروژه چقدر حياتي و مورد نياز است. با داشتن خوراک و المانهاي اوليه، تهيه و توليد آثار گرافيکي و ارائه آن به مشتري و کارفرما به شدت سريع خواهد شد و فشار روحي و رواني وارده از لحاظ اينکه يک کار قابل قبول ارائه شود نيز به حداقل ممکن خواهد رسيد. با داشتن مجموعه عظيمي از وکتورهاي لايه باز قابل ويرايش و قابل تغيير ابعاد تا بي‏نهايت بدون افت کيفيت! مي توانيد بسياري از نيازهاي خود را برطرف سازيد. در اين بخش تصاوير و طرح‎هاي متنوع وکتور Vector را ارائه مي کنيم.

وکتور چيست؟

Vector از خطوط و منحني‎هايي تشکيل شده است که بردارهاي رياضي هستند. همچنين آنها را به عنوان تصاوير oriented مي شناسند. آنها مستقل از resolution هستند و با بردار سر و کار دارند. اين بدين معني است که شما مي توانيد به هر اندازه اي که بخواهيد آنها را scale کنيد بدون اينکه جزييات آنها از بين برود. شما قبل از استفاده قادر هستيد سايز اين تصاوير را به هر اندازه که تمايل داريد بزرگ يا کوچک کنيد، بدون افت کيفيت! بنابراين اين نوع تصاوير بسيار مناسب براي استفاده در پروژه‎هايي با ابعاد وسيع اند. طراحي اين فايلها بصورتي مي‎باشد که قابليت چاپ بالا بدون کوچکترين افت کيفيت را دارد. پسوند فايلهاي وکتوري زياد و نمونه‎هايي از آنها TTF و WMF و EMF و AI و EPS مي باشند. شما قادر هستيد تصاويراين مجموعه را در نرم افزارهاي Adobe Illustrator و Corel Draw و Adobe PHotoshop ويرايش کرده، تغيير سايز داده و با کيفيت بسيار عالي چاپ نماييد!!!

اين مجموعه گزيده اي از بهترين طرح‎هاي لايه باز وکتوري موجود در بازار در زمينه‎هاي طرح‎هاي گل و بوته، طرح‎هاي گرافيکي وکتوري، بک‎ گراندها و طرحهاي پس زمينه وکتور، وکتور کارت‎هاي ويزيت بسيار جذاب، متنوع و زيبا، تذهيب‎هاي وکتوري، تذهيب‎هاي ايراني وکتوري، شمسه‎هاي وکتوري، حاشيه‎هاي وکتوري، تذهيب‎هاي عربي وکتوري، نقش بته جقه، نقش گل و بوته ايراني، وکتور کارت پستال، نقشه‎هاي جهان به صورت وکتور

طرح‎هاي کارتوني از شرکت والت ديزني به صورت وکتور، انواع فيگور و حالتهاي مختلف انسان در قالب فايل‎هاي وکتور، طرح‎هاي آماده سربرگ وکتور، طرح بارکد، ‌بر چسپ و هولوگرام بصورت وکتور، طرح تي‎شرت‎هاي جديد در قالب فايلهاي وکتور، طرح وکتور از آبجکتها و اشيا مختلف، فايل وکتور طرح‎هاي کودکانه، طرح‎هاي قاب و بنر و حاشيه بصورت وکتور و با کيفيت بالا، طرح وکتور ابزار آلات موسيقي، حالتهاي مختلف صورت مرد، طرح‎هاي وکتور از حيوانات،‌ جشن و موسيقي، طرح‎هاي وکتور عاشقانه، فايل‎هاي وکتور از فصلهاي مختلف سال، انواع فايل وکتور نوارهاي تزئيني، طرح کادو و تولد، طرح انواع گيره و کاغذ بصورت وکتور، طرح وکتور ليبيل ديسک‎هاي فشرده با موضوعات متفاوت

طرح‎هاي تبليغاتي وکتوري و موضوعات متنوع ديگر است. در اين مجموعه، تمامي طرح‎ها قابليت ويرايش و بزرگنمايي با ابعاد بالا بصورت لارج فرمت براي چاپ تا سايز چندين متر را بدون افت کيفيت، دارا مي باشد. لازم به ذکر است مجموعه فوق توسط تيم مديريتي فروشگاه از چندين منبع متفاوت جمع آوري شده و در تهيه آن سعي شده است باصرف وقت و حوصله فراوان، بانک تصاوير وکتور سايتهاي با موضوع گرافيک نيز دانلود و اضافه شود که از اين نظر شما را از دريافت هرآنچه در سايتها براي دانلود مي بينيد بي نياز مي سازد! خريد اين مجموعه را به تمام طراحان و شرکت‎هاي تبليغاتي توصيه مي کنيم.

اين مجموعه شامل 25 عدد دي وي دي مي باشد .


قيمت: 20000 تومان
لطفاً براي خريد بزرگترين مجموعه فايل هاي وکتور در 25دي وي دي و بيش از 240000فايل روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد بزرگترين مجموعه فايل هاي وکتور در 25دي وي دي و بيش از 240000فايل




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی