خريد ارزان ابزار ميکـس و مونتاژ 6
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

ابزار ميکـس و مونتاژ 6


ابزار ميکـس و مونتاژ 6


ابزارميکـس ومونتاژ(6)
==================
مجموعه اي از برترين نرم افزارهاي ميکـس ومونتاژ فيلم
*****************************
* Corel VideoStudio Pro X2 v12:
Corel Video Studio تا نسخه قبلي با نام Ulead Video Studio عرضه مي گرديد اما از زماني که کمپاني معروف Ulead جزيي از خانواده Corel شد ديگر با اين نام عرضه مي گردد و مطمئنا همکاري اين دو کمپاني بر قدرت اين نرم افزار خواهد افزود.
براي توصيف اين نرم افزار بايد اين طور مطلب را بيان نمود که کاملترين ابزار براي ويرايش و ساخت فيلم ها با بهترين کيفيت ممکن که بتواند تقريبا تمامي خواسته هاي کاربران را برآورده نمايد Corel Video Studio نام دارد.
ابزاري با داشتن Template هاي متعدد و زيبا براي سليقه هاي متفاوت مي تواند فيلم ها را با هر فرمتي تا بهترين کيفيت ممکن يعني Blu-ray ويرايش نمايد. مي تواند فيلم ها را ميان افراد به اشتراک گذارد يا اين که در سايت معروف Youtube آپلود کند. قادر است همان فيلم ها رابا iPhone هم به اشتراک گذارد.
از صداي هاي با کيفيت دالبي ديجيتال پشتيباني مي کند، صداها را با بهترين کيفيت و با هرفرمتي که کاربر بخواهد ضبط مي کند. مي تواند صداها را هم با فيلترهاي موجود ويرايش کند و صداها را از لوح هاي فشرده Import کند.
قابليت Capture کردن فايل هاي ويدئويي را از دوربين هاي ديجيتال، موبايل ها و انواع دستگاه هاي پخش و جتي DVD ها نيز دارد با همان کيفيتي که ضبط شده اند.
افکت هاي متنوع و متعددي براي اهداف و سليقه هاي مختلف در خود جاي داده است که براي زيبايي کار ويرايش مي توان به آن ها پناه آورد. قادر به ساخت لوح هاي فشرده قابل اجرا در انواع دستگاه هاي پخش است.
Corel Video Studio مي تواند Slide Show هايي زيبا ار تصاوير تهيه نمايد. از فرمت هاي مختلف به طور کامل پشتيباني کند و در يک کلام يک آچار فرانسه باشد براي کاربران مشتاق به ويرايش فيلم ها .
* Adorage Antsiferoff - Adorage Book:
پلاگين و افکتهاي قشنگ براي زيبا سازي فيلم در اديوس وپريمير
* BlazeVideoMagic :
ابزاري قدرتمند و در عين حال با کاربري راحت و آسان جهت تبديل انواع فايل هاي مالـــتي مديا مي باشد. اين نرم افزار قادر است کليه فايل هاي تصويري، صوتي و ويدئويي را به محبوب ترين و رايج ترين فرمت ها جهت استفاده در کليه دستگاه هاي جانبي مانند موبايل ها، MP3 player ها، پخش کننده هاي MPEG4 و ... تبديل نمايد. اين نرم افزار با دريافت فايل هاي مختلف تصويري از ورودي (RM; RMVB; AVI; WMV; ASF; MPG) آنها را طي عمليات سريعي به فرمت مورد نظر شما تبديل کرده (ASF و AVI) و در خروجي تحويل مي دهد. از ديگر قابليت هاي اين نرم افزار مي توان به فشرده سازي فايل هاي تصويري و کاهش حجم آنها اشاره کرد، که البته چنين کاري به کاهش کيفيت در فيلم شما منجر خواهد شد.
از آنجايي که اين نرم افزار بطور کامل از فرمت AVI پشتيباني ميکند، براي افرادي که با نرم افزارهاي قدرتمند ميکـس مانند Adobe Premiere کار مي کنند کاربرد فراواني داشته و استفاده از آن به کاربران اينگونه نرم افزار ها توصيه مي شود.
* VideoCharge.Full :
نرم افزاري است که به شما توانايي ها و امکانات زيادي را براي کار با ويديو در اختيار شما قرار ميدهد. اين نرم افزار همانند يک استوديو کامل فيلمبرداري با توجه به امکانات و ويژگي هاي منحصر به فردي که در اختيار دارد به کاربر اجازه مي دهد تا هرگونه تغيير و عملياتي را بر روي فايل هاي تصويري خود ايجاد کند.
* Xilisoft_Video_Cutter:
اين نرم افزار ابزاري ساده و در عين حال کاربردي را در اختيار شما قرار مي دهد تا با استفاده از آن با سرعت هر چه تمام تر به جدا کردن و يا همان قيچي کردن قسمتي از فيلم ها کليپ ها و ديگر فرمت هاي تصويري بپردازيد. نرم افزارهاي قدرتمندي در زمينه ويرايش فيلم وجود دارد منتها براي انجام تنها جدا کردن قسمتي از يک فيلم نصب و استفاده از چنين نرم افزارهاي سنگين چندان منطقي به نظر نمي رسد. شما با استفاده از نرم افزار Xilisoft Video Cutter قادر خواهيد بود به راحتي هر چه تمام تر بدون نياز به مهارت به کات کردن قسمت هاي دلخواه از فيلم هاي خود بپردازيد. اين نرم افزار قادر به پشتيباني فرمت هاي پر کاربرد تصويري وروردي از جمله: AVI, MPEG, MPG, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV, MP4, MOV, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.264, QT, DAT و خروجي:AVI, MPEG, MPG, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV, MP4, MOV, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.264, QT, DAT مي باشد.
* Honestech VHS to DVD Deluxe :
نرم افزاري که تصاوير موجود بر روي فايل هاي VHS را به DVD تبديل کنيد. براي اين کار کافيست شما دستگاه ويدئو خودتان را به از کامپيوتر متصل کرده و يک دستگاه DVD Writer نيز بر روي سيستم خود داشته باشيد . سپس با استفاده از اين نرم افزار و ابزار آن به راحتي قادر به تبديل اين تصاوير مي باشيد. در اين نرم افزار مي توانيد بر روي تصاوير منوهايي را قرار دهيد تا بر روي ديسک DVD شما به راحتي بتوان به کنترل تصاوير پرداخت. اين نرم افزار محصولي از شرکت Honest Technology مي باشد.
* Movie Studio 9 Platinum Pro:
نرم افزاري است که تمام نيازهاي شما را براي توليد فيلم هاي با کيفيت بالا، کليپ ها و دي وي دي هاي جشن هاي مختلف و ... فراهم مي سازد. شما در کنار تدوين راحت ويدئو هاي خود قادريد تا حاصل کار خود را در هر فرمتي حتي High-definition HDV و Sony AVCHD توليد کنيد. اين نرم افزار به شما اجازه مي دهد تا با ترکيب کليپ ها، تصحيح رنگ ها و ترکيب صداها به فيلم مورد نظر خود در اين استوديو دست يابيد و همچنين با مجتمع کردن تکنيک هاي ويژه براي DVD ها و در اختيار قرار دادن خروجي هاي چندگانه حتي براي ارسال به صورت آنلاين، پروژه خود را همانطور که متقاضي مي خواهد تحويل دهيد.
نرم افزار Vegas Movie Studio در عين سادگي ويدئوهاي شما را ويرايش مي کند. و بهتر از همه، اين نرم افزار يک اديتور کاملاً real-time است. در اين نرم افزار اصلاً مهم نيست که شما چه تغييراتي روي فيلم ها و عکـس هاي خود ايجاد کرده ايد چرا که اصل مدياي شما بدون هيچ تغيير و افزودن افکتي باقي مي ماند. Vegas Movie Studio اين آزادي را به شما مي دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت يک مونتاژ ويدئويي را داشته باشيد.


قيمت: 5800 تومان
لطفاً براي خريد ابزار ميکـس و مونتاژ 6 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد ابزار ميکـس و مونتاژ 6




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی