خريد اينترنتي نرم افزار Microsoft Small Business Server 2003
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

نرم افزار Microsoft Small Business Server 2003


نرم افزار Microsoft Small Business Server 2003


يکي از نيازهاي هر سازمان و شرکتي که چندين کامپيوتر در آن وجود دارد ، نياز به راهکاري براي نگه داري و محافظت از داده ها ، اشتراک منابع نرم افزاري و سخت افزاري ، نياز به امکانات ارتباط داخل سازماني ( چت کارمندان ) و ارتباط با مشتريان ( وب سايت و ايميل ) مي باشد . نرم افزار سروري Microsoft Small Business Server 2003 مي تواند تمام موارد فوق الذکر را در شرکت يا موسسه و سازمان شما فراهيم نمايد .
با کرک معتبر
ارائه شده بر روي 6 حلقه CD

در ادامه با برخي دلايل مفيد بودن اين نرم افزار براي شرکت / موسسه شما آشنا مي شويم :
جلوگيري از خراب شدن داده هاي شرکت ها : اين نرم افزار با استفاده از يک فايروال داخلي ، ابزارهاي مانيتور اينترنت ، جلوگيري از ورود ايميل هاي Spam به شبکه و در نهايت امکانات وسيع Backup گيري اين وظيفه را انجام مي دهد .
جلوگيري از خراب شدن نرم افزار ها و از کار افتادن سرويس ها : Small Business Server خود وظيفه به روز رساني نرم افزار ها را بر عهده مي گيرد و به روز رساني هاي بزرگ و يا Patch هاي تهيه شده براي نرم افزار ها را از طريق ايميل به مدير شبکه اطلاع مي دهد ، بنابراين قبل از اينکه مشکلي بتوانند شبکه و يا نرم افزار هاي شما را از کار بياندازد مي توانيد آن را مرتفع نماييد .
بهينه سازي هزينه ها : از آنجايي که اين نرم افزار ظاهر مانند ديگر نرم افزار هاي آشناي مايکروسافتي دارد آموختن آن به کارمندان هزينه و وقت زيادي را طلب نمي کند ، اين نرم افزار به هيچ وجه شما را در استفاده از نرم افزار ها و پرتال هاي سازماني غير مايکروسافتي محدود نمي کند بنابراين باز هم مي بينيد که کاربرد نرم افزار Small Business Server سربار هزينه اي ندارد .
افزايش بهره وري از طريق مديريت و نگه داري مرکزي داده ها : SBS مي تواند از طريق نگه داري داده ها در يک مکان باعث سهولت در پيدا نمودن داده هاي مورد نياز و همکاري و هماهنگي در پروژه هاي گروهي شود .
استفاده از فايل ها ، ايميل سازماني و تقويم و برنامه هاي داخل سازمان در هر مکاني که به اينترنت متصل هستيم : نرم افزار Microsoft Small Business Server مي تواند امکان اتصال امن کارمندان را از بيرون ساختمان هاي سازمان و از طريق اتصال اينترنت فراهم نمايد که اين موضوع سبب بهره وري بيشتر خواهد شد .
کاهش هزينه ها از طريق اشتراک گذاري منابع : اين نرم افزار مي تواند اشتراک منابع سخت افزاري همچون پرينترها ، فکس ها و غيره ، همچنين اشتراک منابع نرم افزاري همچون اتصالاات اينترنت و برنامه هاي اتوماسيون سازماني را فراهم کند که همه اين موارد سبب کاهش هزينه هاي شرکت ها خواهد شد .
ارائه يک سرور وب و ايميل : با استفاده از امکاناتي که اين نرم افزار در اختيار شما مي گذارد مي توانيد به راحتي و سهولت از يک وب سرور و ايميل سرور برخوردار شويد و ارتباط با مشتريان را ارزان و سهل نماييد .
امکان توسعه : مايکروسافت امکان توسعه اين نرم افزار را از طريق بسته هاي به روزرساني پيش بيني کرده است .
مشخصات اين نرم افزار :
با کرک معتبر
ارائه شده بر روي 6 حلقه CD


قيمت: 15000 تومان
لطفاً براي خريد نرم افزار Microsoft Small Business Server 2003 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد نرم افزار Microsoft Small Business Server 2003




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی