فروش نرم افزار حسابداري توليد مايکروسافت - Microsoft Accounting
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

نرم افزار حسابداري توليد مايکروسافت - Microsoft Accounting


نرم افزار حسابداري توليد مايکروسافت - Microsoft Accounting


در سالهاي اخير مايکروسافت دست به ايجاد و عرضه نرم افزارهاي سازماني زده است که مي توان به عنوان نمونه به SharePoint Server ، Microsoft Dynamic CRM ، Microsoft Dynamic GP و در نهايت Microsoft Office Accounting Professional 2009 اشاره کرد .
وب سايت تخصصي فرين در ادامه فعاليت هاي خود اقدام به ارائه نرم افزار Microsoft Office Accounting Professional 2009 در قالب 1 حلقه CD نموده است .

اگر با اين نرم افزار آشنا نيستيد و خواهان اطلاعات بيشتري در اين مورد هستيد مي توانيد به ادامه مطلب مراجعه فرماييد .
يك ابزار كامل به منظور مديريت بر منابع مالي شغل شما مي باشد .شما به كمك اين نرم افزار مي توانيد براحتي دفتر حسابرسي خود را كنترل كنيد،اطلاعات آن را بايگاني كنيد و بر مبناي اين اطلاعات فعاليت تجارت خود را پيگيري نماييد.شما كافي است فقط يك بار اطلاعات مورد نياز خود را وارد كنيد آنگاه در هر زمان مي توانيد برنامه هاي مالي روزانه خودتان را مديريت كنيد.
همه اطلاعات مشتري هايتان در يك قسمت مشخص درج مي كنيد و به ترتيب به امور هر يك رسيدگي خواهيد كرد.اين ابزار اين امكان را به شما مي دهد كه بتوانيد به ميليون ها درخواست و برنامه هاي مالي خود دسترسي داشته باشيد.
از ديگر ويژگي هاي اسن نرم افزار جامعيت و ارتباط بسيار مناسب آن با برنامه هاي ديگر مايکروسافت بالاخص با Office مي باشد به نحوي که شما مي توانيد نمودار ها و داده هاي ايجاد شده در Excel و يا Access را براحتي به اين نرم افزار انتقال داده و فاکتور هاي ايجاد شده در Word را در Microsoft Office Accounting Professional ويرايش نموده و براي مشتريان خود ارسال داريد .
و همينطور مي توانيد به سهولت اطلاعات مندرج در اين نرم افزار را به Excel و يا Access و Word منتقل نموده و اعمال لازم را بر روي آن ها اجرا نماييد .
مشخصات اين محصول :
نرم افزار Microsoft Office Accounting Professional 2009
ارائه شده بر روي 1 حلقه CD


قيمت: 3000 تومان
لطفاً براي خريد نرم افزار حسابداري توليد مايکروسافت - Microsoft Accounting روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد نرم افزار حسابداري توليد مايکروسافت - Microsoft Accounting




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی