فروش مجموعه آنتي ويروس هاي 2011
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

مجموعه آنتي ويروس هاي 2011


مجموعه آنتي ويروس هاي 2011







كاملترين مجموعه آنتي ويروسهاي 2011

تمام آنتي ويروس هاي قوي را يكجا داشته باشيد.


مجموعه اي بي نظير از قدرتمند ترين و

پر فروشترين آنتي ويروسهاي روز دنيا

اين محصول قويترين نرم افزار ويروس كش جهان بوده

و براي اولين بار ورژن 2011 مجموعه تقديم مي شود.

با قابليت آپديت و پشتيباني بهمراه كرك و سريال





جداسازي برنامه هاي مخرب از فايلهاي اجرايي جديد ترين cleaner

با توجه به استفاده روز افزون كاربران از دنياي اينترنت بازار حملات ويروس ها و هكرها بسيار داغ است. روزانه ويروس هاي مخربي با اهداف مختلف طراحي شده و وارد اينترنت مي شوند تا رايانه هاي شخصي و اداري در سراسر جهان را آلوده نمايند. استفاده از يك آنتي ويروس بسيار مطمئين دغدغه بسياري از كاربران است . هميشه اين سوال پيش مي آيد كه كدام آنتي ويروس قدرت بيشتري دارد؟ كدام بسته امنيتي براي رايانه ما مناسب تر است؟ و صدها سوال ديگر كه ذهن هر كاربري را به خود مشغول مي كند. در استفاده از آنتي ويروس ها و در كل بسته هاي امنيتي مهم ترين خصوصيت شناسايي
ويروس هاي جديد و قدرت نرم افزار است. سرعت اسكن كردن رايانه و اين كه آيا پس از نصب اين بسته رايانه هم كند مي شود يا نه ؟ اين ها مواردي است كه يك كاربر غالبا براي انتخاب آنتي ويروس مناسب خود به آن توجه مي كند.
ما مشكل شما را برطرف كرديم، شما ميتوانيد به آساني آنتي ويروس خود را انتخاب كرده و به آساني آن را نصب نمائيد. ما براي اولين بار مجموعه بي نظيري از بسته هاي امنيتي و آنتي ويروسهاي سال 2010 را براي شما عزيزان گرد آوري كرده كه با آن ميتوانيد امنيت رايانه شما را تضمين نماييد شما دوستاني كه ميخواهيد مجموعه بي نظر از آنتي ويروسها و نرم افزار هاي امنيتي را داشته باشيد، فرصت را از دست ندهيد!

مجموعه اي جديد و بي نظير از آنتي ويروس هاي آپديت شده و تست شده سال 2010 كه امنيت سيستم شما را تضمين مي كند. اين مجموعه شامل جديدترين نسخه از نرم افزارهاي ويروس يابي حرفه اي همراه با سريال و كرك كامل تست شده مي باشد به كمك اين مجموعه بي نظير مي توانيد از نفوذ كرمها، تروجان ها و آنتي اسپاي ها جلوگيري كنيد.

مجموعه ضد ويروس هاي 2010 نام محصولي جديد و ارزشمند از اين فروشگاه و مورد نياز تمامي كاربران است كه در آن آخرين نسخه و ديتابيس شناسايي ويروس تمامي ضد ويروس هاي برتر و مطرح دنيا گرد آوري و گنجانده شده است. نياز تمامي كاربران به تامين كامل و همه جانبه امنيت سيستم در محيط اينترنت و ... و محافظت از اطلاعات ارزشمند سيستم خود در دنياي اينترنت كه روزانه صد ها ويروس و مخرب جديد را به خود مي بيند، از دلايل تهيه و گرد آوري اين مجموعه بوده است.

ديگر قابليت منحصر به فرد اين مجموعه سازگاري كامل ضد ويروس هاي مطرح دنيا با ويندوز ويستا است !
در ادامه به معرفي ضد ويروس هاي موجود در مجموعه ضد ويروس هاي 2011 مي پردازيم .

Kaspersky® Anti-Virus 2011 محبوب ترين ضد ويروس حال حاضر دنيا كه رتبه برترين ضد ويروس را از نظر مخاطبين و كاربران به خود اختصاص داده است . كسپراسكاي به دليل دارا بودن ديتابيسي بسيار عظيم در شناسايي انواع و اقسام ويروس هاي جديدالعرضه توانسته به اين مهم دست يابد. به علاوه كسپر اسكاي توانسته رتبه دوم و مدال نقره را در مقايسه معتبر منتقدان وبسايت نرم افزاري TopTenReviews از آن خود كند. كسپراسكاي مي تواند هاردديسكي با حجم 80 گيگابايت را در 8 دقيقه به طور كامل اسكن نمايد كه از اين لحاظ كاملا منحصر به فرد است. سازگاري كامل با ويندوز ويستا و منحصر ويستا يا به اصطلاح Vista Compatible بودن اين ويروس كش ويژگي خوب ديگر اين ضد ويروس است.



با اين مجموعه حتما شگفت زده خواهيد شد


BitDefender Antivirus Plus 2011 : آخرين نسخه از برترين ضد ويروس دنيا از ديدگاه منتقدان وب سايت بزرگ نرم افزاري TopTenReviews، و دارنده مدال طلاي منتقدان نرم افزاري اين وب سايت مطرح،سرعت بسيار بالا و ديتابيس فوق العاده در شناسايي و نابودي انواع ويروس و مخرب قابليت بسيار خوب به روز رساني ساعتي از ويژگي هاي خوب اين ضد ويروس است.


Nod32 AntiVirus : ضد ويروس نود32 يكي از ضد ويروس هاي فوق العاده و جديدالعرضه است كه در چند سال اخير به پيشرفت فوق العاده اي رسيده و در نزد تمامي كاربران دنيا از اعتبار بالايي برخوردار گشته است. آخرين ويرايش نود 32 از ديتابيس قدرتمندتر و سرعت بالاتري در شناسايي انواع ويروس ها و نابودي آنها برخوردار است و همچنين سازگاري با ويندوز ويستا از ويژگي هاي خوب آن است . نود32 توانسته بسياري از غول هاي ضدويروس نامدار دنيا مانند Norton و McAfee را كنار بزند و در جايگاه پنجم ارزشمندترين ضدويروس ها جا خوش كند.
دو ويژگي منحصر به فرد نود 32 به ترتيب مصرف بسيار كم منابع سخت افزاري و حافظه هاي اصلي سيستم و همچنين دارا بودن هوش مصنوعي در شناخت ويروس بدون نياز به اطلاعات قبليست !
McAfee VirusScan Plus 2010 : آخرين نسخه از ضد ويروس بسيار مطرح مك آفي امريكا كه در نزد تمامي كاربران شناخته شده است. مك آفي 2010 همراه با ديتابيسي قدرتمند و نرم افزارهاي جانبي امنيتي متعددي جهت نابودسازي انواع جاسوس ها، اسپم ها و اعمال فيلترينگ و .. در پكيجي همچون بسته امنيتي عرضه شده است .

Symantec AntiVirus Corporate Edition : آخرين نسخه از ضد ويروس بسيار قدرتمند كمپاني سيمانتك يا نورتون با قابليت آپديت و سازگاري كامل با ويندوز ويستا. عملكرد خوب در محيط شبكه از قابليت هاي اين نسخه از ويروس كش است !

AVG AntiVirus Pro Edition 2011 : آخرين نسخه از ضد ويروس بسيار قدرتمند و سريع AVG كه از توانايي خوب به روز رساني چندين باره در روز سود مي برد.

Avast Professional 2011 : ويروس كش مطرح آواست كه در چند ساله اخير به شهرت بالايي دست يافته و بر خلاف حجم كم اين ضد ويروس، از ديتابيس بالا و سرعت بسيار بالايي در شناسايي انواع ويروس ها و اسكن فايلها برخوردار است.

Panda AntiVirus 2011 : آخرين نسخه عرضه شده از ضد ويروس بسيار مطرح كمپاني پاندا كه تا چند سال پيش هميشه در كنار Norton, McAfee و PC-Cillin يكي از 4 ضد ويروس برتر و سرشناس دنيا بوده است ..

itDefender Internet Security 2011 : بسته امنيتي بسيار قدرتمند و ارزشمند كمپاني BitDefender كه شامل آخرين نسخه از ضد ويروس اين شركت، آخرين نسخه از فايروال و ديوار آتش اين شركت، ضد جاسوس و ضد مخرب، ضد اسپم و ابزارهاي فيلترينگ و كنترل والدين اين كمپاني امنيتيست.



Avira Premium Security Suite2011

Dr.Web Antivirus



USB Virus Scan 2.3


مجموعه كامل آنتي ويروسهاي 2011


ديگر ويژگي هاي اين مجموعه :

جلوگيري از اجرا و انتشار فايل هاي آلوده به ويروس

پاك كردن برنامه هاي مخرب فعال در حافظه







محافظت كردن از تمامي راه هاي نفوذ ويروس به كامپيوتر

محافظت در مقابل حملات اينترنتي

برگرداندن تغييرات ايجادشده توسط برنامه هاي مخرب









مجموعه كاملي كه براي هر كامپيوتر لازم ميباشد هر آنتي ويروسي را كه فكرش را بكنيد

اين مجموعه شامل كلكسيوني از بهترين و برترين آنتي ويروسهاي جهان

با قابليت آبديت و پشتيباني داراي كرك و سريال مي باشد



قيمت: 4000 تومان
لطفاً براي خريد مجموعه آنتي ويروس هاي 2011 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد مجموعه آنتي ويروس هاي 2011




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی