خريد ساخت اسلايد شو هاي حرفه اي با Ashampoo Slideshow Studio HD 1.0.3.97.006
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

ساخت اسلايد شو هاي حرفه اي با Ashampoo Slideshow Studio HD 1.0.3.97.006


ساخت اسلايد شو هاي حرفه اي با Ashampoo Slideshow Studio HD 1.0.3.97.006


ساخت اسلايد شو هاي حرفه اي با Ashampoo Slideshow Studio HD 1.0.3.97.006

دوربين هاي ديجيتال عکاسي را آسان تر از هميشه ساخته اند اما هنوز انتشار تصاوير سخت تر از آن چيزي است که بايد باشد . Ashampoo Slideshow Studio HD نام نرم افزاري است که براي رفع اين مشکل طراحي شده است . با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد به سادگي و تنها با انتخاب چند تنظيم بسيار ساده اقدام به ساخت اسلايد شو هاي حرفه اي نماييد .

کافيست تا تصاويري که قصد نمايش آنها در اسلايد شو را داريد اضافه کرده ، يک موزيک براي بک گراند آن انتخاب نماييد و با تعيين يک تم متناسب با عکس هاي انتخابي کار را به پايان برسانيد . بله ! به همين سادگي آلبوم ديجيتالي شما به طراحي بسيار زيبا آماده شده است و تنها کاري که باقيمانده ، تعيين يک راه براي انتشار آن مي باشد . شما مي توانيد آلبوم خود را بر روي ديسک هاي DVD قابل پخش در دستگاه هاي خانگي رايت کنيد . اين نرم افزار همچنين قادر است تا نسخه HD از اسلايد شو ساخته شده توسط شما تهيه کند و با ذخيره آن در خروجي هاي مختلف MPEG2 ، MPEG4 و همچنين متناسب براي آپلود در سرويس هاي ويديوي آنلاين يوتيوب و ماي ويديو و نيز فايلهاي ويندوز مديا ، پخش آنها را در هر مکاني امکان پذير مي سازد . مطمئن باشيد آلبوم هايي که توسط اين نرم افزار ساخته مي شوند به قدري حرفه اي هستند که با تماشاي آن توسط هر فردي ، تصور مي کنند که يک گرافيست حرفه اي آنها را طراحي کرده است .

اگر مي خواهيد تا يک اسلايد شوي جذاب بسازيد ، کافيست تا از امکانات زيادي که توسط Ashampoo Slideshow Studio HD گنجانده شده است بهره کافي را ببريد . به طور مثال مي توانيد متن دلخواه خود را به بالاي تصاوير اضافه نماييد ، اشکال مختلف را به عکس هاي بيافزاييد ، تصاوير را روي يکديگر بياندازيد ، متوني را به عنوان زير نويس از قسمت پاييني تصاوير عبور دهيد ، تصوير کوچکي را به عنوان لوگو به گوشه هاي مختلف اضافه کنيد و از فايلهاي صوتي مختلف براي پخش در پس زمينه استفاده کنيد .


قيمت: 4000 تومان
لطفاً براي خريد ساخت اسلايد شو هاي حرفه اي با Ashampoo Slideshow Studio HD 1.0.3.97.006 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد ساخت اسلايد شو هاي حرفه اي با Ashampoo Slideshow Studio HD 1.0.3.97.006




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی