فروش پستي نرم افزار vSphere شرکت VMware نسخه Enterprise plus
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

نرم افزار vSphere شرکت VMware نسخه Enterprise plus


نرم افزار vSphere شرکت VMware نسخه Enterprise plus


نرم افزار vSphere شرکت VMware نسخه Enterprise plus بدون محدوديت به همراه ESX 4.0 و VMware vShield Zones و VMware Data Recovery
ارائه شده در قالب 3 حلقه DVD
VSphere از شرکت وي ام وير اولين سيستم عامل مبتني بر محاسبات ابري مي باشد

vSphere حقيقتا انقلابي در سيستم کاري ديتا سنتر ها ايجاد مي کند در ادامه سعي شده است قابليتهاي جديد و نقاط بهينه سازي شده اين نرم افزار نسبت به Vmwre ESX 3.5 مورد بررسي قرار گيرد.همچنين در اين نگارش ديگر نيازي به بهره گيري از License Server نمي باشد. و کليه عمليات اکتيو سازي به وارد کردن تنها يک شماره سريال ختم مي شود.
سرويسهاي پايه اي که توسط vSphere ارائه مي شوند :
سرويسهاي Infrastructure : که باعث يکپارچگي کامل مجازي سازي مي گردند
سرويسهاي Application : که قابليتهاي کنترلي و مديريتي در سطح سرويسها مي باشند که باعث مي شوند برنامه ها در سطح سيستم عامل Cloud و يا ابري ( Cloud OS ) فارغ از نوع برنامه و يا نوع سيستم عامل به کار خود ادامه دهند .
VMware vCenter Server نيز به عنوان هسته مرکزي مديريت عمليات شبيه سازي عمل مي کند .

همانطور که در تصوير مشاهده مي کنيد هر يک از دو سطح سرويس فوق قابليتهاي زيادي را به همراه دارند.
در ادامه 3 سرويس ارائه شده در لايه Infrastructure را مشاهده مي کنيد :
vCompute : اين سرويس به صورت بهينه منابع سرور را بصورت Virtualize در قالب Logical Pools منسجم مي کند تا به کاراترين شکل ممکن در اختيار برنامه ها قرار گيرند. اين سرويس از طريق Vmware ESX و VMware ESXi صورت مي پذيرد .Vmware ESX به صورت بسيار قدرتمند ، کارا و قابل اعتماد لايه Virtualization را ارائه مي کند و منابع سرور را به صورت مجتمع در آورده و اجازه ادغام و به اشتراک گذاري آنها را با ديگر سيستمهاي شبيه سازي شده ( Virtual Machines ) مي دهد. که اين امر باعث مي شود در بسياري از مواقع يکپارچگي و کارايي بسيار بالا تري را در سيستمهاي Virtualize شده نسبت به سيستم هاي فيزيکي شاهد باشيم . سه نمونه زير اثباتهايي بر اين ادعا هستند .
رسيدن به رقم 8900 تراکنش پايگاه داده در هر ثانيه که اين ميزان قادر است ساليانه 5 برابر ترافيک سرويس Visa کارت را پوشش دهد.
رسيدن به بالاترين تعداد صندوق هاي پستي(Microsoft Exchange (Exchange Mailboxes به ازاي هر سرور فيزيکي از طريق ظرافت در تنظيم کارايي هاي VMware ESX
پشتيباني از حداکثر 16 Gbits/Sec ترافيک اينترنتي که اين ميزان 3 برابر ترافيک روزانه سايت Ebay مي باشد.
سرويس ديگري که توسط vCompute ارائه مي شود سرويس VMware DRS - Dynamic Scheduling of System Resources است که پرداختن به آنها از حوصله اين مبحث خارج است .
vStorage : که از طريق 2 ابزار VMware vStorage VMFS و VMware vStorage Thin Provisioning قابليتها و انعطاف پذيري فراواني را به ارمغان مي آورد.
vNetwork :اين سرويس مديريت بهينه تري را در سطح شبکه مجازي ارائه مي کند . همچنين اين سرويس ارائه کننده سيستم VMware vNetwork Distributed Switch ميباشد و قابليت پشتيباني از تکنولوژي هاي Switch شرکتهاي 3rd party نظير سيسکو را نيز داراست . که مهمترين آنها در هنگام نگارش اين مطلب Cisco Nexus 1000V مي باشد .
دانلود Pdf امکانات جديد vSphere :
خلاصه امکانات جديد در vSphere
VMware vSphere 4: Performance Enhancements
VMware vSphere 4: Storage
VMware vSphere 4: Virtual Networking
ارائه شده در قالب 3 حلقه DVD


قيمت: 25000 تومان
لطفاً براي خريد نرم افزار vSphere شرکت VMware نسخه Enterprise plus روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد نرم افزار vSphere شرکت VMware نسخه Enterprise plus




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی