خريد NOD32 Smart Security 4.2
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

NOD32 Smart Security 4.2


NOD32 Smart Security 4.2


کامل ترين محصول امنيتي شرکت Eset مي باشد که در آن تمام قابليت هاي يک برنامه امنيتي مانند آنتي ويروس، آنتي اسپاي ور و فايروال را جمع آوري کرده است . اين محصول شرکت Eset يکي از پرطرفدارترين ها مي باشد . يکي از دلايل موفقيت اين نرم افزار اين است که اين نسخه داراي تمام ابزارهاي لازم براي يک کاربر که هم مي خواهد سيستمش در برابر ويروس هاي رايانه اي و فايل هاي مخرب اينترنتي محفوظ باشد ، بسيار مناسب است . در ضمن استفاده کم از سيستم و کم نشدن سرعت سيستم و هنگ نکردن پياپي سيستم در هنگامي که آنتي ويروس در حال فعاليت مي باشد ، باعث شده که کاربر احساس راحتي را در هنگام استفاده از يک آنتي ويروس قوي و سبک را به اين نرم افزار داشته باشد . در اين دنياي پر از ويروس استفاده از چنين برنامه هايي ضروري مي باشد . با نرم افزار Eset Smart Secuirty ديگر نگران ورود ويروس هاي رايانه و اينترنتي نباشيد . اين نرم افزار در هر لحظه سيستم شما را چک کرده و ديگر نيازي نيست شما خودتان بخش هاي مختلف سيستم را هر لحظه اسکن کنيد . با Live Scan نود32 ديگر احتياجي به اين کارها نيست . اين نرم افزار آخرين نسخه مي باشد که در ديتابيس آن روش هاي شناسايي و از بين بردن آخرين ويروس هاي رايانه اي قرار دارد . در ضمن حجم آپديدت هاي اين نرم افزار بسيار پايين بوده و شما توانايي آپديدت روزانه اين برنامه امنيتي را داريد .

- نرم افزار امنيتي کامل Eset Smart Secutiry داراي بخش هاي زير مي باشد :
نرم افزار Smart Security يکي از قدرتمندترين هاي عرصه امنيت رايانه در اينترنت و همچنين رايانه است . اين نرم افزار از چهار بخش Antivirus و Antispyware و Firewall و Antispam تشکيل شده است که باعث مي شود شما با نصب اين نرم افزار ديگر نيازي به برنامه هاي امنيتي ديگر نداشته باشيد . هريک از بخش هاي اين نرم افزار قدرتمند قابليت هاي فراواني دارند .

- ESET NOD32 Antivirus
بخش آنتي ويروس با راه اندازي سيستم شروع به کار مي کند و لحظه به لحظه سيستم شما را چک کرده و در صورت يافتن فايل مخرب و ويروس سريعا آن را پاک مي کند . ديگر لازم نيست شما فايل هايتان را اسکن کنيد . اين بخش در هر لحظه همه سيستم را اسکن مي کند بدون اينکه شما احساس کنيد که سرعت سيستم پايين آمده است . در ضمن بخش آنتي ويروس نود32 بسيار قدرتمند مي باشد و اکثر ويروس هاي موجود را شناسايي و حذف مي نمايد . همچنين در هنگام اتصال USP ها به کامپيوتر سريعا نرم افزار فعال شده و محيط هاي حساس را چک مي نمايد .

- ESET NOD32 Antispyware
اين بخش وظيفه چک کردن سيستم در هنگام اتصال به اينترنت و جلوگيري از وارد شدن اسپم ها و هرزنامه هاست که از طريق ايميل هاي مخرب را دارد . در واقع اسپم ها باعث کند شدن سيستم و برخي از خرابکاري ها امنيتي و در نهايت از بين بردن اطلاعات سيستم مي شود .

- ESET Personal Firewall
ديوار آتش يکي از مهم ترين بخش هاي هر نرم افزار امنيتي است . اين بخش يک ديوار مجازي ايجاد مي کند که کنترل ورود و خروج اطلاعات را از کامپيوتر شما در دست دارد . در واقع ديوار آتش زماني به کار مي افتد که شما به اينترنت متصل مي شويد و شروع به گردش در اينترنت مي نماييد . اين قسمت از ورود هکران و فايل هاي مخرب تروجان و کرم ها به شدت جلوگيري مي کند . براي اتصال به اينترنت حتما به اين بخش احتياج داريد که در برنامه کامل Smart Security اين بخش موجود است .

- ESET Anti Spam
بخش جلوگيري از ورود انواع اسپم ها مانند اسپم ايميل ها که با کنترل نرم افزارهايي که به نوعي يکي از راه هاي ورود انواع اسپم ها هستند ، از ورود اين گونه از عمليات هاي مخرب جلوگيري مي کند .
قابليت هاي کليدي نرم افزار :

- ThreatSense® technology چک کردن کد ها براي پيدا کردن برنامه هاي مخرب مانند ويروس ها، برنامه هاي جاسوسي و ...
- جستجو کننده اي بي نظير و هوشمند براي پيدا کردن File هايي که مشکوک به آلودگي هاي جديد و ناشناخته هستند
- محافظت از تمام راههاي نفوذ ويروس ها به سيستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media
- جلوگيري از اجرا و انتشار File هاي آلوده به ويروس
- توانايي پاک کردن برنامه هاي مخرب فعال در حافظه
- پاک کردن آلودگي از File هايي که فقط خواندني هستند. (مانند File هاي DLL در حال اجرا)
- اجراي خودکار در هنگام بالا آمدن ويندوز
- آپديت ساعتي آنتي ويروس و کم حجم بودن حجم آپديت هاي دانلود شده(مناسب براي سرعت هاي پايين)
- سازگاري با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز ويستا و ويندوز محبوب 7
و ...


قيمت: 3500 تومان
لطفاً براي خريد NOD32 Smart Security 4.2 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد NOD32 Smart Security 4.2




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی