فروش پستي ويندوز سرور 2008
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

ويندوز سرور 2008


ويندوز سرور 2008


-بدون محدوديت زماني

- امكان نصب در كنار ويندوز‌هاي موجود

- امكان آپ‌گريد از ويندوز‌هاي ديگر

مروري بر Windows Server-Workstation 2008

شرکت مايکروسافت از ابتداي ارايه سيستم عامل ويندوز اين محصول را در دو نوع کاربردي (Windows Workstation) و سرويس دهنده (Windows Server) معرفي کرد. انواع سيستم عامل ويندوز نوع سرويس دهنده عبارتند از :

• Windows NT Server
• Windows 2000 Server
• Windows 2003 Server (SP1) & SP2
• Windows 2008 Server


ويندوز سرور 2008 پيشرفته ترين نوع سيستم عامل ويندوز است که تا کنون ارايه شده است و اصولا بر اساس نسل جديد شبکه هاي کامپيوتري , نرم افزارهاي کاربردي و سرويسهاي وب طراحي شده است.

به وسيله ويندوز سرور 2008 شما قادر خواهيد بود که کاربران و برنامه هاي کاربردي را به بهترين نحو ممکن مديريت نماييد. امنيت بسيار بالا و بازدهي مفيد از ويژگي هاي مهم اين محصول است که ارزش زيادي براي سازمان ها مي تواند داشته باشد. ويندوز سرور 2008 تا حد زيادي معايب ويندوز هاي قبلي را مرتفع و کليه مزاياي آنها را به ارث برده است لذا شما شاهد محيطي بسيار امن و قابل اطمينان و در عين حال با بازدهي بالا هستيد. برخي از ويژگي هاي اين سيستم عامل عبارتند از :

• ابزار هاي جديد براي وب
• تکنولوژي خاص شبيه سازي
• توسعه امنيت
• ابزارهاي مديريتي

کليه اين ويژگي ها باعث کاهش TCO شامل زمان و هزينه ها مي شود.
- هسته جديد
هسته ويندوز سرور 2008 به گونه اي اصلاح شده است که کاربران اين سيستم عامل که مديران شبکه هستند تنها با سرويسهايي کار کنند که مورد نيازشان باشد به گونه اي که در هنگام نصب و بعد از آن مي توان سرويس ها ي لازم را مشخص و بقيه را لغو نمود که به اين صورت سربار اضافي زيادي حذف مي شود.
- کار با شبکه
اصولا سرويسها و برنامه هاي زيادي جهت پشتيباني از نسل جديد شبکه ها که مشخصه آن IP 6 است به عمل آمده است در حالي که همچنان IP 4 به خوبي قبل پشتيباني مي شود.
- ابزار هاي مديريتي
يک کنسول مديريتي جديد که بسيار ساده و در عين حال قوي است ايجاد شده که کليه عمليات نصب پشتيباني و مديريت سرويس ها ي سيستم را انجام مي دهد.
- شبيه ساز
برنامه Hyper-V يک ابزار شبيه ساز بسيار قدرتمند است که به کاربر اجازه مي دهد بر رو ي يک سيستم به طور همزمان چندين سيستم عامل را داشته باشد. اين برنامه در ويندوز سرور 2008 موجود مي باشد و اجازه مي دهد که همزمان چندين سيستم عامل از انواع مختلف به طور موازي در کنار هم کار کنند. اين قابليت TCO را کاهش ميدهد.
- ابزارهاي وب
IIS 7.0 شايد يکي از قدرتمند ترين جنبه هاي وب در ويندوز سرور 2008 باشد. اين ابزار در کنار Microsoft .NET Framework 3.0 کار مي کند و مجموعه بسيار قوي را براي ميزباني صفحات وب و به خصوص صفحات ASP.NET ايجاد مي کنند.
- امنيت بالا
ويندوز سرور 2008 امن ترين ويندوز ساخت مايکروسافت است که تا کنون ارايه شده. NAP اين اطمينان را ايجاد مي کند که کامپيوتر هايي که قصد ورود به شبکه شما را دارند حتما عضو سازمان شما باشند. RODC و BitLocker Drive Encription باعث بالا رفتن امنيت ساختار Active Directory مي گردد.
- سازگاري
ويندوز سرور 2008 در انواع محيط مي تواند کار کند. ويندوز VISTA به عنوان يک Workstation براي کار در محيط شبکه ويندوز سرور 2008 معرفي شده است.

برخي از امکانات windows server 2008 به شرح زير است :
Virtualization Built-inهمانطور که مي دانيد اکثر متخصصان شبکه براي بسياري از امور خود نياز به شبيه سازي يا همان Virtualizationدارند که هم اکنون از نرم افزار هايي همچون VMware و Microsoft Virtual PC استفاده مي نمايند که اين امر هم براي امنيت چندان مناسب نيست و هم اينکه در مواقعي شبيه سازي سرور ها و سرويس ها با امکانات واقعي conflict پيدا مي کنند
همانطور که مي دانيد اکثر متخصصان شبکه براي بسياري از امور خود نياز به شبيه سازي يا همان Virtualizationدارند که هم اکنون از نرم افزار هايي همچون VMware و Microsoft Virtual PC استفاده مي نمايند که اين امر هم براي امنيت چندان مناسب نيست و هم اينکه در مواقعي شبيه سازي سرور ها و سرويس ها با امکانات واقعي conflict پيدا مي کنند
ويندوز Server 20088 امکان Virtualization را در خود دارد و شما بي نياز از نرم افزارهاي شبيه ساز قادر به استفاده از اين تکنولوژي پيشرفته هستيد
Built for the Webويندوز Server 2008 به همراه خود IIS 7 را در اختيار مديران شبکه مي گذارد تا بتوانند سرويس هاي مبتني بر وب خود را به راحتي مديريت کنند و به امنيت آن کاملا مطمئن باشند
ويندوز Server 2008 به همراه خود IIS 7 را در اختيار مديران شبکه مي گذارد تا بتوانند سرويس هاي مبتني بر وب خود را به راحتي مديريت کنند و به امنيت آن کاملا مطمئن باشند
IIS 7 از .Net Framework 3.0 به طور کامل پشتيباني مي کند و به طور پيشفرض امکانات لازم براي توسعه دهندگان وب به زبان PHP را فراهم کرده است
High Securityويندوز server 2008 امن ترين سيستم عامل سرور مايکروسافت تا به امروز است و اين امنيت را با ويژگي هايي چون Network Access Protection (NAP) و همين طور امکان پياده سازي صد ها Security Policy جديد که تا بحال وجود نداشته اند و integrated Identity and Access (IDA) و And Read-Only Domain Controller (RODC) و براي امنيت داده ها بر روي رسانه ها Bit Locker را به شما پيشنهاد مي کند.


قيمت: 3800 تومان
لطفاً براي خريد ويندوز سرور 2008 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد ويندوز سرور 2008




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی