خريد پستي آموزش کاربردهاي فوتوشاپ در مهندسي معماري
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش کاربردهاي فوتوشاپ در مهندسي معماري


آموزش کاربردهاي فوتوشاپ در مهندسي معماري


تا کنون فوتوشاپ را در معماري اغلب به عنوان نرم افزاري مناسب براي شيت بندي مي دانستند اما با آشنايي کامل با اين نرم افزار، با تکنيک ها و ويژگي هاي بسيار جالب و مفيدي روبرو خواهيد شد که شما را در ارائه کاملتر و زيباتر ياري خواهد کرد.
اين مجموعه در ?? بخش آموزشي و بالاي ?/? ساعت آموزش است.
اسکات از قسمت ? تا ?? به شما اثبات خواهد کرد که فتوشاپ تا چه حدي براي هر معمار،طراح،مهندس و پيمانکار لازم و ضروري است.براي اين منظور از نحوه ترسيم عکس در معيارهاي اندازه گيري شده،تکنيک هاي روتوش و بسياري از ابزارهاي قدرتمند فتوشاپ استفاده مي کند.
از قسمت ?? تا ?? در مورد پلان و ارتفاع توضيح مي دهد.به شما توضيح مي دهد که چگونه نقشه رنگ اميزي شده اي داشته باشيد.به همين منظور نيز از کشيدن خطوط در اتوکد شروع مي کند .همچنين نشان خواهدداد که چطور از محيط اطرافتان(مردم،درخت،اثباب و اثاثيه) عکس هاي ديجيتالي تهيه کنيد.چطور سايه بزنيد و عمق تصوير را نشان دهيد.
در قسمت هاي?? تا ?? اسکات هنر ترکيب يا دستکاري اجسام و مانور در لايه ها را آموزش مي دهد.در ابتدا هم به عنوان يک مثال يک مدل ? بعدي از ?dmax را وارد مي کند و مانورهاي مختلف در فتوشاب روي عکس هاي ? بعدي را نشان خواهد داد.
اين مجموعه ارزشمند که مورد نياز طراحان ،دانشجويان و مهندسان عزيز مي باشد با هزينه اي مناسب در اختيار شما قرار خواهد گرفت .آموزش به زبان انگليسي روان در حد زبان پيش دانشگاهي مي باشد


قيمت: 4000 تومان
لطفاً براي خريد آموزش کاربردهاي فوتوشاپ در مهندسي معماري روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش کاربردهاي فوتوشاپ در مهندسي معماري




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی