خريد ارزان قيمت مجموعه نرم افزارهاي Adobe CS5
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

مجموعه نرم افزارهاي Adobe CS5


مجموعه نرم افزارهاي Adobe CS5


مجموعه نرم افزارهاي Adobe CS5 جديدترين نسخه ارائه شده توسط کمپاني بزرگ ادوبي است که تمامي نرم افزارهاي حرفه اي اين کمپاني در زمينه طراحي گرافيکي ، ميکس و مونتاژ فيلم و طراحي وب را براي گرافيست ها و هنرمندان در بر دارد .
فروشگاه تخصصي شرکت فرين همزمان با عرضه رسمي پکيج ارزنده و گرانقيمت Adobe Creative Suite Master Collection CS5 که در بازارهاي جهاني ، نسخه کامل و نهايي اين محصول را براي تمامي علاقمندان طراحي گرافيکي و وب ، پويانمايي ، ميکس و مونتاژ ويديويي و صوتي و همچنين ساخت فيلم ، با قيمتي استثنايي در يک پکيج کامل در قالب 2 حلقه DVD عرضه مي کند .
اين مجموعه نرم افزاري بي نظير از شرکت Adobe تمامي نرم افزارهاي جديد و مطرح اين کمپاني را بصورت يکجا در اختيار شما کاربران عزير قرار مي دهد.

اين مجموعه نرم افزار هاي Adobe CS5 بر روي 2 حلقه DVD عرضه مي گردد و مشکلي در رابطه با سريال و لايسنس آن وجود ندارد و شما قادر خواهيد بود به راحتي آن را با استفاده از کرک و سريال همراه با آن بصورت دائمي نصب و استفاده کنيد .

نرم افزارهاي موجود در اين پکيج عبارتند از :

Adobe Photoshop CS5 Extended : دوازدهمين نسخه نرم افزار قدرتمند فتوشاپ که با استفاده از ويژگي هاي جديد آن قادر به ساخت تصاوير و حرکات کاملا سه بعدي خواهيد بود . فتوشاپ CS5 تمامي ويژگي ها و امکانات نسخه هاي پيشين از قبيل طراحي ، ويرايش ، ترکيب و نقاشي عکس ها و اثرهاي هنري را داراست .
Adobe Premiere Pro CS5 : جديدترين نسخه از سري نرم افزار محبوب و مطرح ميکس و مونتاژ ويديو Adobe Premiere با قابليت ها و ويژگي هاي منحصر به فرد جديدي که با استفاده از آن قادر به بالابردن بهره وري فعاليت هاي خود خواهيد بود .
Adobe Flash CS5 Professional : جديدترين نسخه ار سري نرم افزار فوق العاده طراحي و پويانمايي دو بعدي و سه بعدي Adobe Flash که با استفاده از آن قادر خواهيد بود تا به تجربه جديدي در زمينه طراحي انيميشن هاي 2D و 3D براي رايانه هاي خانگي و دستگاه هاي موبايل با Resolution هاي مختلف دست يابيد .
Adobe After Effects CS5 : جديدترين نسخه از سري نرم افزار قدرتمند و مطرح خلق ويديو ها ، تصاوير متحرک ديجيتالي و همچنين ميکس و مونتاژ ويديويي After Effects که در آن قادر به ايجاد حرکات گرافيکي و افکت هاي بصري بسيار زيبا و چشمگير خواهيد بود .
Adobe Dreamweaver CS5 : آخرين نسخه ارائه شده از سري نرم افزار محبوب و ارزنده طراحي وب Adobe Dreamweaver که در آن ويژگي ها و امکانات بسيار و چشمگيري نسبت به نسخه هاي پيشين موجود است .
Adobe Fireworks CS5 : جديدترين نسخه از سري نرم افزار طراحي صفحات وب و ساخت مدل هاي متععد گرافيکي براي ارائه در وب که در آن قادر خواهيد بود به ساخت گرافيک هاي متعددي براي ارائه در اينترنت و دستگاه هاي موبايل بپردازيد .
Adobe Illustrator CS5 : آخرين و قدرتمندترين نسخه از يکي از قديمي ترين و مطرح ترين نرم افزارها و مجموعه ابزارهاي طراحي گرافيک هاي وکتوري Adobe Illustrator است که به شما امکان خلق طرح هاي هنري و زيباي گرافيک هاي برداري را با استفاده از ابزارهاي خاص خود مي دهد .
Adobe InDesign CS5 : جديد ترين نسخه ارائه شده از نرم افزار فوق العاده کمپاني Adobe با نام Adobe InDesign براي طراحي انواع محيط ها و همچنين مديريت لايه هاي مختلف آن . اين نسخه از اين نرم افزار ارزنده سازگاري کامل با تمامي نرم افزارهاي قدرتمند طراحي Adobe Photoshop, Illustrator, Acrobat, InCopy, and Dreamweaver را داراست که يکي ازويژگي هاي بسيار خوب اين نرم افزار است .
Adobe Soundbooth CS5 : نرم افزار بسيار حرفه اي و قدرتمند ويرايش و ميکس صوت که جايگزين بسيار قدرتمند براي نرم افزار بزرگ پيشين Adobe Audition است ، که به يکي از بزرگترين نرم افزارهاي ويرايش و ميکس صوتي دنيا مبدل شده بود، اکنون در نسخه جديد به Adobe Soundbooth CS5 تغيير نام داده است و ويژگي هاي متعدد و بيشماري را براي راحتي کار با فايلهاي صوتي در اختيار کاربران گذاشته است .
Adobe Contribute CS5 : جديدترين نسخه از سري نرم افزار بزرگ به روز رساني و ويرايش بسيار سريع و قدرتمند وب سايت ها و وبلاگ ها با نام Adobe Contribute که با استفاده از ابزارها و ويژگي هاي جديد آن قادر به افزايش بهره وري Publish وب سايت ها خواهيد بود .
Adobe Flash Catalyst CS5 : نرم افزار جديد کمپاني ادوبي که ترکيب و تعاملي عالي ميان ابر نرم افزارهاي Adobe Photoshop, Illustrator و Fireworks را به ارمغان مي آورد و مانند يک کاتاليزور بهترين نتايج را براي شما رقم مي زند.
Adobe Flash Builder 4 Primium : نرم افزار منحصر به فرد کمپاني ادوبي که پيشتر با نام Flex Builder شناخته شده بود و براي ساخت و توسعه ابزارهاي مدرن و غني تحت وب کاربرد دارد .
Adobe Encore CS5 : جديدترين نسخه ارائه شده از سري نرم افزار حرفه اي و بسيار قدرتمند Adobe Encore که از آن در خلق فيلم و DVD هاي حرفه اي و همچنين خلق و انتشار فيلم با کيفيت هاي مختلف از جمله HD بر روي لوح هاي فشرده Blue-Ray استفاده مي شود .
Adobe Acrobat 9.0 – Professional Extended : جديدترين نسخه ارائه شده از سري نرم افزارهاي قدرتمند و ارزنده ساخت و ويرايش PDF ادوبي اکروبات که در اين نسخه امکانات و ويژگي هاي براي امن سازي و آماده سازي اسناد PDF را داراست .


قيمت: - تومان
لطفاً براي خريد مجموعه نرم افزارهاي Adobe CS5 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد مجموعه نرم افزارهاي Adobe CS5




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی