خريد نرم افزار ادوب فوتوشاپcs4
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

نرم افزار ادوب فوتوشاپcs4


نرم افزار ادوب فوتوشاپcs4


adobe فوتوشاپ cs4

adobe photoshop cs4 extended me





نسخه ي خاور ميانه Photoshop CS4 (فتوشاپ 11) با قابليت تايپ مستقيم فارسي
تعدادي نرم افزار موجودند که هميشه اسم و نام آن ها بر سر زبان ها بوده و اينقدر معروف هستند که همه آن ها را مي شناسند. نرم افزار هايي که هر جا نام آن برده شود همه از خصوصيات آن خواهند گفت. معروفيت اين ابزار ها تقريبا شبيه به ويندوز است. شايد کمتر کسي باشد که نام ويندوز را نشنيده باشد و شايد کمتر کسي هم باشد که نام Adobe PhotoShop را نشنيده باشد. نرم افزاري بسيار کامل ، بسيار معروف که در سراسر دنياي رايانه يکي از معروف ترين ها محسوب مي شود و دسته کمي از معروفيت سيستم عامل ويندوز ندارد.در يک کلام يکي از " ترين هاي " دنياي رايانه و خصوصا گرافيک نام PhotoShop را براي خود برگزيده است. فتوشاپ معروف ترين نرم افزار توليدي کمپاني بسيار معروف Adobe است. شرکتي بسيار قدرتمند که بعد از مايکروسافت دومين شرکت نرم افزاري دنياي رايانه به اعتقاد خيلي ها به شمار مي رود. قدرت Adobe بر هيچ کس پوشيده نيست، اين کمپاني چندين سال است که با کنار زدن رقبا بر بلنداي گرافيک رايانه اي ايستاده است و باز هم شاهکار اين کمپاني يعني فتوشاپ با به روز رساني در اختيار کاربران قرار گرفت. در مورد اين که فتوشاپ اين همه معروف و محبوب است دلايل متعددي را مي توان برشمرد . استفاده آسان که مهم ترين دليل استفاده است . افکت ها و براش هاي بسيار زياد و متنوع، پشتيباني تقريبا همه فرمت هاي تصويري ، نقاشي آسان ، تفکيک رنگ ها ، امکانات فوق العاده همگي بخشي از توانايي هاي فروشگاه عکس (PhotoShop) هستند. نسخه ي جديد اين نرم افزار به تازگي از سوي Adobe به همگان معرفي گرديده و آماده استفاده گرديده . فتوشاپ يکي از نرم افزاري هاي مجموعه بي نظير Adobe Master Collection CS4 است که تمامي نرم افزار هاي نسخه CS4 را در خود جاي داده است. پردازشگر تصوير فتوشاپ نهايت هنر يک کاربر را مي تواند براي بازديد کننده نمايان کند. ارتباط قدرتمند و کامل فتوشاپ با ديگر نرم افزار هاي کمپاني ادوبي باعث شده تا انتخاب اول کاربران Photoshop باشد. نسخه جديد با تغييرات و امکاناتي فوق العاده در دسترس قرار گرفته است. فتوشاپ چند سالي است که به صورت دو نسخه ارائه مي گردد Adobe Photoshop CS4 و Adobe Photoshop CS4 Extended ME که فقط به ظاهر در يک کلمه Extended با هم تفاوت دارند اما در عمل تفاوت هاي زيادي را نمايان مي کنند. کامل ترين نسخه اي که به بازارها عرضه مي گردد همين نسخه Extended است. محيط گرافيکي فتوشاپ 11 کاملا تغيير و بهينه شده است تا بازهم کاربران به آساني کار ويرايش را انجام دهند. البته براش ها ، افکت ها و فيلتر هاي بسيار زيبا و جديدي به نسخه جديد اضافه گرديده اند. در نسخه جديد حتي مي توان با کمي حوصله فايل هاي 3D و به صورت انيميشن طراحي کرد. در نهايت هم هنر ادوبي با ارائه فرمتي جديد يعني PSB که مختص فتوشاپ بوده و قدرت پردازش تصوير تا حجم بي نظير 2 گيگابايت را به کاربران هديه مي کند. با اين همه قابليت و شهرت جاي هيچ گونه فکر براي دانلود Adobe Photoshop CS4 Extended ME باقي نمي ماند.





قابليت هاي کليدي نرم افزار Adobe Photoshop CS4 Extended ME:
- محيطي کاملا ساده در عين جذابيت و کارآيي فوق العاده بالا
- پشتيباني از تقريبا همه فرمت هاي تصويري موجود
- استفاده از کيفيت فوق العاده بالا و کم نظير HDR
- طراحي تصاوير سه بعدي
- طراحي انيمشن که در نسخه جديد به صورت کامل اضافه شده است
- نمايش رنگ ها با معيارهاي مختلف
- تفکيک رنگ ها به سادگي
- ترکيب چند رنگ براي بدست آوردن رنگ مورد نظر
- افکت ها ، فيلترها ، براش هايي فوق العاده زيبا و بسيار هم متعدد
- قابليت زوم کردن به درجه بسيار بالا برروي تصاوير
- سازگاري با ديگر نرم افزارهاي ادوبي نظير Adobe After Effects ، Adobe Premiere ، Adobe Illustrator ، Adobe Encore DVD و ...
- ساخت منوها براي فيلم هاي با کيفيت DVD
- امکان چند لايه سازي تصاوير براي اعمال تغييرات به صورت حرفه اي
- امکانات کامل براي اعمال تغييرات بر روي تصوير نظير چرخاندن ، زوم ، تغيير اندازه ، تغيير در رنگ و ...
- سازگاري کامل با Lightroom
- ارتباطي قدرتمند با فتوشاپ ميان رايانه و دستگاه هاي ديجيتالي
- قابليت تغييرات برروي فيلم ها به صورت فريم به فريم بدون کوچکترين تغييراتي در کيفيت
- نهايت کيفيت در چاپ صفحات
- قابليت چرخش تصاوير به صورت 360 درجه
- تغيير زاويه نور تصاوير به سادگي و کاملا سفارشي
- قابليت فوق العاده مفيد Tab Browsing که به سرعت کار حرفه اي ها کمک مي کند
- سازگاري با نرم افزار Adobe Acrobat و فرمت معروف PDF
- يکي کردن تصاوير ها با تغيير رنگ اتوماتيک
- سازگاري با نسخه هاي ويندوز XP SP2 و ويندوز محبوب ويستا
- و ...

ويژگي هاي جديد نرم افزار Adobe Photoshop CS4 Extended:

- متحرك سازي بر پايه اشيا(Object-base Animation)
ايجاد و اعمال انيميشن‌‌ها به‌صورت مستقيم و مستقل از فريم بر سمبل‌‌ها كه سرعت و سادگي را براي طراحان به ارمغان آورده است.
- پنل اختصاصي ويرايش حركت (Motion Editor Panel)
تجربه بسيار مهيج در كنترل تمامي ‌‌اجزاي حركتي در تك تك فريم‌‌ها به‌صورت مستقل، از قبيل چرخش، تغيير اندازه، تغيير ابعاد، تغيير موقعيت در سه محور، تنظيم فيلترها و ... .
- حركات پيش ساخته (Motion Tween Presets)
ايجاد و اعمال حركات پيش‌ساخته(Pre-Built Animation) روي اشياي مورد نظر جهت افزايش سرعت به‌صورت تساعدي و به اشتراك‌‌گذاري آنها براي طراحي هر چه خلاقانه‌تر.
- طراحي حركات اشيا طبق قوانين فيزيك و كنيماتيك
طراحي و شبيه‌‌سازي حركات محور و مفصل با توجه به قوانين فيزيك با استفاده از ابزار Bone Tool
- سه بعدي سازي‌
ايجاد انيمشن‌‌هاي سه بعدي در بستر اشياي دو‌‌بعدي كه قابليت طراحي و ويرايش در سه محور به دوگونه وابسته و غير وابسته به صفحه را دارا ‌باشد.



منبع : www.AsanDownload.com




- پنل ‌‌ادوب كولر
پنل ‌‌ادوب‌كولر، يكي ديگر از زيبايي‌‌هاي فلش 10 است‌‌ كه در آن كاربر مي‌‌تواند به پايگاه داده بسيار بزرگي از تركيب‌‌هاي رنگي و طراحي پوسته‌‌هاي منتخب جهان دسترسي پيدا كند.
- طراحي نرم‌‌افزار‌‌هاي دسكتاپ (Adobe Air)
قابليت خلق نرم‌‌افزارهاي دسكتاپ با زيبايي‌‌هاي فلش و دسترسي مستقيم به‌ API‌هاي سيستم عامل.
- كتابخانه صوتي فلش‌
فلش در اين نسخه از كتابخانه آماده‌‌ي اصوات پركاربرد در ساخت انيميشن استفاده كرده است كه در منوي Common Library قرار داده شده است.
- پنل عمودي خصوصيات‌
يكي از واضح‌‌ترين تغييرات در فلش، تغيير پنل Properties به‌صورت عمودي است كه اين خود تغييري بسيار مناسب براي دسترسي هر چه سريع‌‌تر به امكانات آن و همچنين افزايش فضاي طراحي براي طراحان به‌خصوص در مانيتورهاي عريض است‌‌.
- پنل جديد پروژه
از قابليت‌‌هاي منحصربه‌فرد در پنل پروژه مي‌‌توان كار همزمان با چند پروژه، اعمال تغييرات در چند فايل به‌صورت همزمان، ذخيره سمبل‌‌هاي طراحي شده در فايل اختصاصي را ذكر كرد.
- ‌‌ادوب مديا انكور با پشتيباني264 H.
انقلابي در فناوري نمايش فيلم در فلش و پشتيباني از فايل‌‌هاي استاندارد264 H. از قبيل.3gp،.mov و نيز افزودن برخي قابليت‌‌هاي نرم‌‌افزارهاي Premier وAfter Effect در سايه حمايت ‌‌ادوب مديا انكور.
- يك پارچگي با ‌‌ادوب Connect Now
اين ابزار به شما امكان به اشتراك‌‌گذاري صفحه طراحي‌تان را به‌صورت آنلاين مي‌‌دهد. همچنين ارتباط بسيار نزديكي با نرم‌‌افزار (Acrobat Connect) نيز دارد.
- ويرايش به وسيله ‌‌ادوب Sound Booth
امكان جديد ديگر براي ويرايش مستقيم فايل‌‌هاي صوتي وارد شده در فلش به‌كمك نرم‌‌افزار فلش و ساوندبوث و اضافه شدن پسوند جديدASND به‌عنوان پسوند مورد تاييد در نرم‌‌افزار فلش و ساوندبوث.
- افزايش قابليت كار با متا ديتا
پنل جديد MXP توان افزودن كردن متاتگ‌‌ها را به فايل‌‌هاي خروجي فلش مي‌‌دهد. اين تگ‌‌هاي اطلاعاتي وسيله‌‌اي براي مديريت بهتر فايل‌‌ها در نرم‌‌افزارهايي هستند كه قابليت خواندن متاتگ‌‌ها را داشته باشند؛ مانند ‌‌ادوب بريج. همچنين متاديتاها ياور موتورهاي جستجو براي گروه‌بندي و شرح بهتر فايل‌‌ها به‌شمار مي‌‌روند.
- همراهي بيشتر با ‌‌ادوب فلكس‌
- وارد كردن كامپوننت‌‌هاي صرفا كدي يا (Code-only ActionScript) SWC توسعه‌يافته در ‌‌ادوب فلكس يكي ديگر از توانمندي‌‌هاي جديد در اين نسخه است.
- ورود XFL
جهشي ديگر در پشتيباني هر چه بيشتر نرم‌‌افزارهاي خانوادگي ‌‌ادوب. امكان وارد كردن فايل خروجي جديدXFL از نرم‌‌افزارهاي Adobe Indesign و Adobe After Effect به فلش.

پشتيباني از ‌‌ادوبPixel Bender
اين نرم‌‌افزار به شما اجازه طراحي فيلتر مورد نظر و اعمال آن در فايل فلش را به‌صورت Real Time مي‌‌دهد. در واقع با يك بار طراحي فيلتر، مي‌‌توانيد به دفعات از آن در 3 ActionScript فايل‌‌هاي متفاوت استفاده كنيد.
- افزايش فشرده‌‌سازي و كيفيت در فايل‌‌هايJPEG
همان‌گونه كه از عنوان مشخص است، در اين نسخه فلش از فناوري جديد فشرده‌سازي فايل‌‌هاي JPEG با افزايش كيفيت و كاهش حجم چشم‌‌گيري استفاده كرده است كه اين خود به‌تنهايي نويد فايل‌‌هاي فلش كم حجم‌تر را مي‌‌دهد.
- افزايش قابليت‌‌هاي پنل كتابخانه‌
برخي از توانمندي‌‌هاي جديد در اين نسخه عبارت است از جستجو، مرتب‌سازي فايل با روشي جديد، توانايي اعمال تغييرات به‌صورت همزمان در چند فايل، به اشتراك‌گذاري كل كتابخانه و ... .
- محيط جديد طراحي بر اساس4 Adobe Creative Suite CS
هماهنگ‌سازي بيشتر محيط فلش با خانواده 4 CS و نيز ارتباط خيره‌كننده‌ اين نرم‌‌افزار با ديگر اعضاي خانواده از جمله فتوشاپ از ديگر تغييرات جديد در فلش است.
- ايجاد الگوهاي تزييني به‌كمك ابزار Deco Tool
طراحي الگوهاي (Pattern) ثابت يا متحرك به‌راحتي با جايگزيني يك يا چند سمبل در منوي ويژگي‌ها اين ابزار و نيز ايجاد تغييرات در آن به‌كمك ابزارهايي از قبيلBrush و يا Fill Tool. و ده‌ها قابليت جديد ديگر.


قيمت: 3000 تومان
لطفاً براي خريد نرم افزار ادوب فوتوشاپcs4 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد نرم افزار ادوب فوتوشاپcs4




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی