فروش پستي آموزش صدا گذاري ديجيتال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش صدا گذاري ديجيتال


آموزش صدا گذاري ديجيتال




براي اولين بار در ايران آموزش صدا گذاري ديجيتال روي فيلم هاي تبليغاتي

از سري آموزشي هنر تبليغات

روش هاي جستجو و انتخاب صدا تا هماهنگ سازي با فيلم ميکس و ترکيب بلوکهاي صوتي در محيط چند شياري آموزش کاملا پيشرفته در طول ساخت يک پروژه کامل

با بيش از 2500 قطعه افکت صوتي

ليست محتويات آرشيو استثنائي اين بسته

شامل دو بخش است صداهاي قسمت اول يک ريتم ملايم و زيبا دارند و در قسمت دوم يک مجموعه با کيفيت از صداهاي طبيعي قرار گرفته است صداهاي پرکاربردي مثل صداي قلب ، صداي شکستن ، صداي ريختن مايعات ، خرد شدن ، منجمد شدن و غيره ...
اين صداها داراي يک بافت يکنواخت هستند و مدت آنها بين سي ثانيه تا يم دقيقه است نحوه اجراي آنها طوري است که با تکرار هريک از آنها مي توانيد آهنگ زمينه يک صحنه ترسناک از يک فيلم را داشته باشيد .

همانطور که از نام اين دسته پيدا است تمام صداهاي موجود در اين بخش توسط درام ( طبل و دهل و سنج ! ) نواخته شده که با توجه به نوعشان در سه دسته تقسيم شده اند . از آنجا که اين صدا ها از نوع ضريه اي هستند .

اين دسته هم شامل صداهاي ضربه اي است با اين تفاوت که اين بار اين صداها از يک ساز درام مانند طبل ايجاد نمي شود بلکه صداهايي کاملا استثنائي مانند صداي انفجار پمپ گاز يا صداي ليزر و ... در اين دسته قرار دارند .

تمام صداهاي اين دسته از برخورد اجسام مختلف با هوا بدست آمده از حرکت سريع يک کابل در هوا تا صداي ارتعاشات الکتريسيته و انواع صداهاي عجيب و خارق العاده که تصور آن را نيز نمي کنيد .

دسته بندي هايي مانند صداي حيوانات ، باد وباران ، رودخانه و رعدوبرق ... اين دسته خود شامل 23 زير شاخه ميشود که در آن بيش از 2000 افکت صوتي را با توجه به نوع آنها دسته بندي کرده ايم .












قيمت: 7000 تومان
لطفاً براي خريد آموزش صدا گذاري ديجيتال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش صدا گذاري ديجيتال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی