خريد Microsoft Windows Seven 2009
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

Microsoft Windows Seven 2009


Microsoft Windows Seven 2009


سرانجام شاهکار جديد مايکروسافت رو شد

(Windows Seven) 2009 - ويندوز 7

مايکروسافت عادات استفاده کاربران خود از سيستم عامل را تحليل کرده و ويندوز 7 را بر اساس آن بهينه نموده است. براي مثال مايکروسافت دريافته که 70 درصد کاربران ويندوز هميشه بين 5 تا 15 پنجره را باز نگه مي دارند. اما در بيشتر زمان کار از يک و يا دو تا از اين پنجره ها به صورت فعال استفاده مي کنند. تمام اين گونه اطلاعات به مايکروسافت کمک کرده تا ويندوز 7 را به گونه اي طراحي کند تا محيط کاربري بهتري نسبت به گذشته داشته باشد.

آفاي Jon DeVaan يکي از مقامات مايکروسافت مي گويد : با وجود اينکه ويندوز Seven بر روي کدهاي پايه يکسان(same code base as Vista) با ويندوز Vista ساخته شده ، اما ويندوز Seven خواهد توانست سريعتر از ويندوز ويستا بالا بيايد چون ويندوز Seven درايور قطعات سيستم را به صورت موازي لود مي کند در حالي که ويستا اين کار را به صورت سريال (تک تک) انجام ميداد و همچنين ويندوز Seven تعداد سرويسهايي که در هنگام استارتاپ ويندوز ، اجرا مي شدند را کم کرده است .
ويندوز Seven همچنين پيشرفتهايي نيز درهسته (kernel) داشته ، طوري که CPU در فرکانس پايين تري کار مي کند(run) مي شود و مدت زمان بيشتري بيکار مي ماند.






يک تغيير عمده اين سيستم عامل نوار ابزار (taskbar) آن است. نوار ابزار ويندوز 7 با تلقي رايج ما از نوار ابزار (که از ويندوز 95 تا به حال ديده ايم) تفاوتي به اندازه يک دنيا دارد.



متون توضيحي روي دکمه ها به تاريخ پيوسته اند و جاي خود را به ايکون هاي بزرگ داده اند. نحوه چينش ايکون ها بالاخره تغيير کرده است؛ ديگر اجراي يک برنامه باعث به هم ريختن ترتيب و نحوه قرار گيري ايکون هايتان در نوار ابزار نمي شود. هم اکنون براي باز کردن پنجره ها از درون نوار ابزار مي توانيد به صورت 2 مرحله اي عمل کنيد، ابتدا موس را بر روي ايکون آن پنجره قرار دهيد تا پيش نمايش کوچکي از آن را مشاهده کنيد و سپس با کليک بر روي اين پيش نمايش وارد صفحه مورد نظر شويد. کليک راست بر روي ايکون ها يک رابط کاربري جديد را در اختيار شما قرار مي دهد که مايکروسافت آن را "Jump Lists" مي نامد.


ليست پرش، دسترسي سريع کاربر به امکانات برنامه را ممکن مي سازد. برنامه هايي که داراي منوي Recently Used هستند (ليستي از نام فايلهايي که اخيرا توسط برنامه باز شده اند)، اين امکان به شکل خودکار به ليست پرش آنها اضافه مي گردد. همچنين رابط کاربري خاصي در نظر گرفته شده که اين امکان را فراهم مي آورد که برخي امکانات را به ليست پرش برنامه ها اضافه کنيم. مثلا امکان کنترل شيوه پخش در مديا پلير را به ليست پرش آن اضافه مي کند.



مديريت پنجره ها هم دست خوش تغييراتي شده است. دانستن اين مطلب که اکثر مردم عادت دارند که تنها از يک يا دو پنجره به طور همزمان استفاده کنند باعث شده که ويندوز 7 پنجره ها را سريعتر و ساده تر ساماندهي کند. اگر يک پنجره را به بالاي صفحه نمايش بکشيد (Dragging)، آن پنجره خود به خود در حالت Maximize قرار مي گيرد؛ اگر پنجره اي را به سمت چپ و يا راست بکشيد، به صورت خودکار تغيير اندازه مي دهد و تنها 50 درصد صفحه نمايش را اشغال مي کند. با اين فناوري، دو پنچره را به راحتي مي توان در محل مورد نظر جا داد؛ به شکلي که سريعا در کنار هم قرار گرفته و لبه هاي آنها بر هم مماس شود. سپس به راحتي نقل و انتقالات بين دو پنچره را انجام داد.

يکي ديگر از مهمترين بهبودهاي ويندوز 7 ، امکان Peeking (نگاه انداختن) پنچره ها است. انتقال به يک پنچره به شکل سريع و سردستي براي خواندن برخي مطالب داخل آن بدون ورود کامل به آن پنچره مي تواند بسيار کاربردي و باعث صرفه جويي در وقت باشد. براي ساده تر کردن اين کار، با حرکت دادن موس بر روي نوار ابزار پيش نمايش تمامي پنجره ها را مي توان ديد و پنچره اي را که موس را بر روي پيش نمايش آن مي بريد مي توان به شکل يک صفحه شيشه اي ديد. سپس با کنار بردن موس تمامي اين صفحات پيش نمايش محو مي گردند. همانگونه که شما از امکان «نگاه انداختن» در پنجره هاي مختلف استفاده مي کنيد، مي توانيد از آن براي ديدن دسکتاپ هم استفاده کنيد.





«نگاه انداختن» به دسکتاپ خيلي مهم است. به خاطر اينکه در ويندوز 7 دسکتاپ جايي است که گجت ها در آن زندگي مي کنند. اين روزها همه از لپ تاپ استفاده مي کنند و در يک لپ تاپ با آن نمايشگر کوچک ديگر جايي براي سايد بار که در ويندوز ويستا تعبيه شده بود باقي نمي ماند. بنابراين اين گونه شد که در ويندوز هفت کل دسکتاپ به گجت ها اختصاص يافت. حالا وقتي هم که تعداد زيادي پنجره روي دسکتاپ باز است. با يک نگاه کوچک ميتوانيد از وضعيت آب و هوا روي دسکتاپ مطلع شويد. (عکس بالا)

بخش Taskbar ( در پايين سمت راست جايي که ساعت قرار دارد ) هم بهبود يافته است. مشکل اين بخش هميشه اين بوده است که با ايکون هاي بي مصرف پر ميشده است. در ويندوز 7 اين بخش کاملا توسط کاربر کنترل ميشود. شما تعيين ميکنيد که چه آيکوني نشان داده بشود و چه آيکوني پنهان بماند. برنامه هايي که جديد نصب ميشود و به Taskbar اضافه ميشوند به صورت پيش فرض در اين بخش پنهان مي مانند.


قيمت: 5500 تومان
لطفاً براي خريد Microsoft Windows Seven 2009 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد Microsoft Windows Seven 2009




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط رضایی