خريد پستي آموزش سريع آلماني
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش سريع آلماني


آموزش سريع آلماني


براي آموزش آلماني و شروع يادگيري اين زبان پرکاربرد ميتوانيد با EuroTalk شروع کنيد و بتدريج با ساير نرم افزارها و محصولات آموزشي سطح زبان خود را ارتقا دهيد.

مجوعه آموزشي بسيار مفيد براي فراگيري پايه زبانهاي خارجي. شما توسط اين نرم افزار كه ساخت Eurotalk انگلستان مي باشد، قادريد به سادگي و در هر سني كه باشيد، با امكانات بسيار زياد و فوق العاده اين برنامه، زبان خارجي مورد نظرتون را فرا بگيريد.

اين مجموعه شامل قسمت هاي آموزشي : رنگ ها، اعضاي بدن ، ساعت ها ، عبارات، غذاها، كشورها، بازي و سرگرمي مي باشد.

اين نرم افزار همانند يك استاد زبان، پس از هر درس از شما امتحان مي گيرد و بلافاصله پس از اتمام امتحان، نمره شما را به عدد نمايش ميدهد. و هنگامي كه امتياز شما به 1800 برسد، يعني شما قادريد به راحتي عربي صحبت كنيد و بفهميد!

يادگيري زبان آلماني با کمک اين نرم افزار براي شما امري سهل و ممکن خواهد بود و ميتوانيد براحتي جملات و لغات پرکاربرد در مکالمه و محاورات روزمره عربي آموزش ببينيد و با دوستان عرب زبان خود ، براحتي ارتباط برقرار نماييد.
محيط اين نرم افزار به صورت كاملا فارسي و با راهنماي نصب، استفاده و ... به صورت فارسي تهيه گرديده است.

شايد بتوان قسمت تمرين لغات اين نرم افزار را بهترين بخش آن دانست، زيرا ابتدا لغات و عبارات مورد نظر توسط افراد واقعي ، خوانده مي شود و سپس نوبت شما مي رسد تا با استفاده از ميكروفون عبارات و لغات را خوانده و بابت لهجه خود امتياز بگيريد!


قيمت: 7500 تومان
لطفاً براي خريد آموزش سريع آلماني روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش سريع آلماني




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی