خريد پستي ديکشنري نارسيس نسخه 5
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

ديکشنري نارسيس نسخه 5


ديکشنري نارسيس نسخه 5


ديکشنري نارسيس نسخه 5
اين محصول به صورت كاملا اوريجينال و در بسته بندي اصلي به فروش مي رسد
همراه با مجموعه کامل ديکشنري و مترجم در يک دي وي دي


***محتويات بسته ديکشنري نارسيس (اوريجينال)

حتما براي شما پيش آمده که پشت کامپيوتر با عجله مشغول انجام کاري باشيد و ناگهان به لغت نا آشنايي برخورد کنيد ... براي پيدا کردن مفهوم آن لغت راههاي زيادي ميتوان پيشنهاد کرد، جستجوي دستي در کتاب فرهنگ لغات، تايپ لغت در يک نرم افزار کامپيوتري و يا پرسيدن مفهوم لغت از يکي از افراد خانواده ولي ما پيشنهاد بهتري داريم و با اطمينان ميگوييم که ديگر از اين سريعتر ودقيقتر نميتوانيد به هدف خود برسيد:
از جاي خود بلند نشويد، لازم نيست لغت را در ديکشنري پيدا کرده يا تايپ کنيد و يا حتي آنرا به زبان بياوريد، يک اشاره کافيست. فقط با ماوسي که در دست داريد به لغت مورد نظر خود اشاره کنيد، تلفظ لغت را بشنويد و مفهوم فارسي آنرا که بيدرنگ روي صفحه نمايش ظاهر شده را مطالعه کنيد. اين يکي از امکاناتي است که ديکشنري نارسيس نسخه پنج در اختيار شما قرار ميدهد.

***برنامه هاي موجو.د در سي دي نرم افزار نارسيس:

برنامه اصلي: اين دقيقا چيزيست که براي مطالعه زبان انگليسي احتياج داريد ، يک ديکشنري با امکان ترجمه لغات به سه صورت انگليسي به فارسي ، فارسي به انگليسي ، انگليسي به انگليسي ، با نوزده زمينه تخصصي ، شامل اطلاعات مختلفي مثل تلفظ واقعي با دو لهجه آمريکايي و انگليسي ، فونتيک ، مشتقات ،ريشه ها ، مثال در جمله ، جملات قصار ، شرح و کاربرد ، به همراه واژه نامه تصويري شامل بيش از 14000 تصوير و امکان دسترسي به لغات بدون دانستن املاي صحيح آنها.


نارسيس همه جا: مهم نيست که لغت مورد نظر شما در کجا قرار گرفته در ميان متني که مطالعه مي کنيد ، صفحات اينترنت ، کتاب الکترونيکي ، منو يا پيامهاي نرم افزار مورد استفاده شما و يا حتي داخل تصاوير ، در هر محيطي که باشيد با توقف ماوس روي لغت مورد نظر خود ، برنامه "نارسيس همه جا"درکسري از ثانيه فعال شده ومعني وتلفظ لغت مورد نظر را دراختيار شما قرار ميدهد.


آموزش لغات: با اينکه زبان انگليسي داراي لغات زياديست ، تعداد کارآمدترين اين لغات از سه هزار واژه تجاوز نميکند. با اين حساب اگر هر روز با هفده لغت جديد آشنا شويد ، پس از شش ماه با مجموعه قابل قبولي از لغات کارآمد انگليسي آشنا هستيد. ولي چطور؟ "آموزش لغات" با استفاده دقيق از تکنيک حافظه لايتنر شما را به اين منظور مي رساند


جدول کلمات: حتما گاهي متون انگليسي را مطالعه ميکنيد و مفهوم فارسي بسياري از لغات انگليسي را ميدانيد.ولي آيا معادل انگليسي يک لغت فارسي مشخص را نيز به سرعت به ياد مي آوريد؟ براي بيان منظور خود به زبان انگليسي لازم است که بتوانيد به سرعت اين کار را انجام دهيد.با "جدول کلمات"ضمن سرگرمي ، ميتوانيد اين توانايي را درخود تقويت کنيد.


استخراج لغات: اين برنامه با يک پردازش چند ثانيه اي روي متني که مطالعه ميکنيد ،ليستي از لغات موجود درمتن به همراه معني فارسي و انگليسي آنها را در يک فايل ايجاد ميکند.با مطالعه اين لغات ، متن را به مراتب راحت تر مطالعه خواهيد نمود.


نکته روز: با اصطلاحات زبان انگليسي چه قدر آشنا هستيد؟ با استفاده به موقع از اصطلاحات علاوه بر شيرين کردن مکالمه خود ، درحين صحبت ، حرفه اي تر به نظر ميرسيد "نکته روز" هر روز شما را با يکي از اين اصطلاحات ومفهوم و کاربرد آن آشنا ميکند.


تبديل واحدها: آيا تاريخ تولد خود را به ميلادي ميدانيد؟ قد شما چند فوت است ؟ هر اونس چند گرم است ؟جواب تمام اين گونه سوالها را با برنامه "تبديل واحدها" خواهيد يافت. در اين برنامه ميتوانيد واحد هايي از يازده گروه مختلف را به هم تبديل کنيد.








***محتويات مجموعه کامل ديکشنري و مترجم

مجموعه اي از نرم افزارهاي مترجم که امکان ترجمه متن و لغت را در اختيار شما قرار مي دهد.نرم افزارهاي موجود در اين مجموعه عبارتند از:
ديکشنري و مترجم متن Babylon Pro 8.0
ديکشنري LingvoSoft Talking Dictionary 4.21
مترجم متن Power Translator Pro 12.0
promt Expert English Giant 8.442
Arabic to Persian
English to Persian
Finnish to Persian
French to Persian
Germany to Persian
Italian to Persian
Oxford Advanced Learner's 2010
Oxford Pocket Dictionary
Spanish to Persian
Swedish to Persian
Systran Premium 6.0
Yalameh
Z-Dictionary


قيمت: 19000 تومان
لطفاً براي خريد ديکشنري نارسيس نسخه 5 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد ديکشنري نارسيس نسخه 5




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی