خريد اينترنتي آموزش زبان انگليسي رزتا استون - Rosetta Stone - در ? سطح
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش زبان انگليسي رزتا استون - Rosetta Stone - در ? سطح


آموزش زبان انگليسي رزتا استون - Rosetta Stone - در ? سطح


آموزش زبان انگليسي رزتا استون ورژن 3 - سطح 1 و 2 و 3 و 4 و 5

بهترين متد آموزش زبان در دنيا

امروزه زبان يکي از مهمترين وسيله هاي ارتباطي در ميان مردم سراسر جهان به شمار ميرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان يک کشور به راحتي مي تواند با افراد آن کشور ارتباط برقرار کند به همين خاطر امروزه کلاسهاي آموزش زبان در سراسر دنيا از علاقه مندان بسيار زيادي بر خوردار است. اما حضور در اين کلاسها براي همه ي افراد امکانپذير نبوده زيرا برخي از افراد به دليل مشغله ي کاري زياد خود نمي توانند در کلاسهاي يادگيري زبان خارجه شرکت کنند. به همين منظور اين دسته از افراد براي اينکه از ساير افراد جامعه عقب نمانند از نرم افزارهاي کمک آموزشي بهره ميگيرند. تا به حال نرم افزار هاي مختلف يادگيري زبان خارجه به خصوص زبان انگليسي ساخته شده است که هر کدام از آنها داراي نقاط ضعف و قوت بسيار زيادي هستند اما در اين ميان يکي از نرم افزارهايي که در اين عرصه از محبوبيت بيشتري نسبت به ساير نرم افزارهاي آموزش زبان در ميان کاربران برخوردار است نرم افزار RosettaStone ميباشد. اين نرم افزار به عنوان نرم افزار شماره يک آموزشي در جهان، توسط مردم ??? کشور دنيا با موفقيت استفاده شده است و توسط کمپاني هاي معتبر و معروفي همچون IBM و Telekom و نيز هزاران مدرسه و کالج جهت آموزش کاربران و کار آموزان در سراسر دنيا مورد استفاده قرار ميگيرد. همچنين اين نرم افزار در زمينه آموزش و ارتقا سطح دانش زبان برنده جايزه Dynamic Immersion™ method شده است. شما با استفاده از اين نرم افزار بسيار قدرتمند ديگر نگراني از بايت يادگيري زبانهاي خارجه نخواهيد داشت زيرا در آن تمامي ابزارها نظير Audio-Lingual, Communicative, Task-Based Study و ... به صورت پيشرفته و کاملآ مدرن قرار دارد. کار آموزان با کمک اين نرم افزار طي ??? جلسه آموزش زبان را فراخواهند گرفت که البته اين ??? جلسه در دو سطح ?? جلسه اي و نيز ??? جلسه اي خواهد بود و پس از اتمام اين جلسات به راحتي شما قادر خواهيد بود به زبان مورد نظرتان صحبت کنيد. يکي ديگر از قابليتهاي بسيار عالي اين نرم افزار تلفظ صحيح کلمات و جملات و نيز تست آنها ميباشد. در واقع ابتدا شما به تلفظ صحيح لغات گوش ميدهد و سپس آنها را تکرار مي کنيد، در اينصورت خواهيد ديد که پس از گفتن لغت مورد نظر، نرم افزار درصد تلفظ صحيح جمله اي را که قرائت کرده ايد را به شما نشان ميدهد.



پيشرفت با سرعت مورد نظر شما :

رزتا استون هميشه به فکر زمان شماست. در هر زمان و هر مکان شما مي توانيد با رزتا استون يک زبان جديد را ياد بگيريد. آموزش به گونه اي است که شما به هيچ عنوان احساس تحت فشار بودن و يا احساس خستگي نمي کنيد. رزتا استون به کمک يک فرآيند احساسي آموزش زبان را براي شما کارآمد، سريع و لذت بخش مي سازد. روش رزتا استون مبتني بر دخالت زبان آموز است زبان آموز را وادار به فعاليت مي سازد بنابراين خستگي در اين روش معنايي ندارد. در پايان هر درس اين فرصت به شما داد مي شود تا مهارت هاي خود را بيازماييد. اين نکته هم قابل ذکر است که نرم افزار رزتا ايتون به طور مستمر پيشرفت شما را ثبت مي کند و اين به شما کمک مي کند که ضعف هاي احتمالي خود را بهتر بشناسيد و بر آن ها تاکيد بيشتري داشته باشيد.

يادگيري احساسي زبان با روش Dynamic Immersion :

رزتا استون از محتويات تصويري کارآمد براي کمک به يادگيري زبان شما استفاده مي کند. به طور مثال يک مجموعه تصوير به شما ارائه مي شود و شما بايد آنها را با عبارتي که براي شما خوانده و يا نوشته مي شود تطبيق دهيد. در صورتي که گزينه هاي صحيح را انتخاب کنيد و همچنين در جاهاي خواسته شده کلمات را صحيح تلفظ کنيد، مي توانيد به مرحله و درس بعد برويد. با کمک روش Dynamic Immersion شما مستقيما زبان را از طريق مشاهده تصاوير ياد ميگيريد و زمان اضافي براي ترجمه به زبان مادريتان صرف نميکنيد.

قوي سازي ساده، مفرح و آني :

تمرين هاي چند رسانه اي و خلاق محيط زبان آموزي را براي شما شاد و مفرح و مانند بازي مي سازد.



برخي از ويژگي هاي اين نرم افزار:
- آشنايي با لغات و جملات در هر زبان و يادگيري آنها.
- آشنا شدن با فرهنگ هاي خاص هر زبان.
- آشنايي با گرامر زبان مورد نظر و يادگيري آن.
- آموزش خواندن و نوشتن لغات در زبان مورد نظر.
- تلفظ صحيح لغات و امکان تست لغت قرائت شده.
- گرفتن تمرين در پايان هر جلسه ي آموزشي.
- يادگيري زبان در ??? جلسه به صورت سطح بندي ?? و ??? جلسه اي.
- داشتن تمرين هاي هوشمند جهت آشنايي با لغات و طرز بيان آنها.
- داشتن مجموعه از آموزش هاي کاربردي و مفيد در هر زبان.
- امکان استفاده از نرم افزار در دانشگاه ها و کلاسهاي زبان خارجه.
- مقدمات و کليات لغوي مانند سن و سال ، نسبت هاي خانوادگي و ...
- آموزش طريقه ي پرسيدن سوال ، احوال پرسي و ...
- آموزش ساعات مختلف روز، روزهاي هفته ، آب و هوا و ...
- آموزش انواع معذرت خواهي ها ، درخواست هاي مودبانه و ...
- آموزش سفارش دادن غذا در رستوران ، خريد نمودن و ...
- و ...



ويژگي هاي نسخه 3 رزتا استون :



نسخه 3 رزتا استون يک روش جديد در آموزش زبان است. به شکلي که به سرعت يادگيري شما شتاب مي دهد و به مهارت هاي شما به طور هوشمند امتياز مي دهد.

قابليت هاي جديد اين نسخه شامل تکنولوژي مبتکرانه تشخيص صدا است که صداي کاربران را با تلفظ صحيح کلمات مقايسه مي کند و در صورت عدم تطابق هشدار مي دهد. همچنين منحني ها و گزارشاتي از پيشرفت زبان آموز در اختيار مي گذارد که بدين ترتيب زبان آموز متوجه خواهد شد بر روي چه مهارت هايي بايد سرمايه گذاري بيشتري کند.

رزتا استون 3 توسط شرکت هاي بزرگ و کوچک و تجاري و غير تجاري مورد استفاده قرار مي گيرد و آزمايش خود را پس داده است. در صورتي که قصد يادگيري زبان جديد را داريد رزتا استون 3 بهترين انتخاب براي شماست!


قيمت: 9200 تومان
لطفاً براي خريد آموزش زبان انگليسي رزتا استون - Rosetta Stone - در ? سطح روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش زبان انگليسي رزتا استون - Rosetta Stone - در ? سطح




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی