فروش پستي آموزش زبان فرانسوي
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش زبان فرانسوي


آموزش زبان فرانسوي


آموزش فرانسوي با روش ميشل توماس
شايد برايتان جالب باشد که فرانسوي را توسط کسي ياد بگيريد که ستارگان هاليود مانند وودي آلن و اما تامپسون براي شرکت در کلاسهاي خصوصي اوبيش از 18000 پوند ميپرداختند.

ميشل توماس که به بيش از 10 زبان مختلف مسلط بود، تنها در عرض سه روز يک زبان جديد را به ستارگان سينما آموزش ميداد!

ميشل توماس يهودي، متولد 1914 در لهستان، در جواني به آلمان فرستاده ميشود، سپس به شهر وين در اتريش ميرود. پس از اشغال اتريش توسط آلمانها به فرانسه ميگريزد وپس از تحصيل روانشناسي به حزب مقاومت فرانسه ميپيوندد. او مدتهاي زيادي در اردوگاههاي اسيران جنگي اسير بوده و توسط گشتاپو به جهت فرارهايش شکنجه شده است.

در اين زندگي پر فراز نشيب او با زبانها و فرهنگهاي مختلفي آشنا ميشود، به طوريکه به خاطر آموزش زبان به ارتشيان آمريکا در فرانسه، درسال 1994 نامزد مدال ستاره نقره اي ميشود.

او ميگويد: « زندگي در دوران اسارت بسيار سخت بود اما من خودم را سرگرم ميکردم.»

پس از جنگ در سال 1947، وي به لس آنجلس رفته و مرکز آموزش زبان ميشل توماس را تاسيس ميکند و بعد از 50 سال آموزش زبان به علت سکته قلبي در سال 2005 از دنيا ميرود.

« چيزي به نام دانش آموز ضعيف نداريم، اين معلمها هستند که ضعيفند! »

اين شعار اين موسسه آموزشي است. براي يادگيري زبان به اين روش شما نياز به هيچ کتابي نداريد، نه بخاطر سپردن و نه تکليف خانه!

براي استفاده از اين دوره، شما بايد تا حدي به زبان انگليسي مسلط باشيد تا بتوانيد همراه دو دانشجوي ديگر در کلاس مجازي ميشل توماس شرکت کنيد. او با استفاده از روشهاي روانشناسي و با استفاده از شباهتهاي مکالمات انگليسي و فرانسوي، به دانشجويان خود اين توانايي را ميدهد که جملاتي را که نميدانند، يا فکر ميکنند نميدانند را حدس بزنند.

Foundation Course دوره آموزش مبتديان است که پس از اتمام اين دوره هشت ساعته، قادر خواهيد بود در موقعيتهاي مختلف به ايتاليايي صحبت کنيد و نياز خود را برآورده سازيد.


قيمت: 8300 تومان
لطفاً براي خريد آموزش زبان فرانسوي روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش زبان فرانسوي




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی