خريد پستي آموزش زبان ايتاليايي به کمک آهنگ-اورجينال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش زبان ايتاليايي به کمک آهنگ-اورجينال


آموزش زبان ايتاليايي به کمک آهنگ-اورجينال


يک مجموعه منحصربفرد و استثنايي شامل CD آهنگهاي آموزش ايتاليايي بهمراه کتاب الکترونيکي با متن کامل آهنگها و تصاوير جذاب .

يک مفهموم ساده و سرگرم کننده :
به آهنگها گوش بده
به تصاوير نگاه کن
آواز بخوان و ايتاليايي ياد بگير.

شامل آموزشهاي:
حروف الفبا ، رنگ ها ، سلام و احوالپرسي، شمارش، مواد غذايي، حيوانات، بخش هايي از بدن، روزهاي هفته





توصيه هايي براي کليه زبان آموزان :
* تا زمانيکه تلفظ و آهنگ صحيح جملات را ياد نگرفته ايد، سعي کنيد شمرده صحبت کنيد. اگر با تلفظ و آهنگ نادرست، سريع صحبت کنيد، مطمئنا کسيکه به حرفهاي شما گوش ميدهد، چيزي نخواهد فهميد. نگران اين نباشيد که ممکن است طرف مقابل شما حوصله اش سر برود، مهم اينست که شما بتوانيد منظور خودتان را به درستي منتقل کنيد.



* موسيقي انگليسي گوش بدهيد. وقتي در حال ياد گرفتن انگليسي هستيد، سعي کنيد به آهنگهاي انگليسي گوش بدهيد. هر زبان، موسيقي و نوع خواندن خاص خودش را دارد.



* از ديکشنري استفاده کنيد. علائم فونتيک زبان انگليسي که در ديکشنري به کار ميروند را ياد بگيريد و با استفاده از آن تلفظ صحيح کلماتي که گفتن آنها برايتان دشوار است را پيدا کنيد.



* ليستي از کلماتي که نميتوانيد آنها را به خوبي تلفظ کنيد، تهيه کرده و از فردي که آنها را به خوبي تلفظ ميکند بخواهيد آنها را برايتان بخواند. صداي او را ضبط کنيد و با تمرين و تکرار تلفظ صحيح آن کلمات را ياد بگيريد.



* کتابهايي بخريد که همراه خود نوار يا سي دي دارند. به طور همزمان گوش دهيد و بخوانيد. صداي خودتان را در حال خواندن بخشهايي از کتاب ضبط کنيد. صداي خود را با صداي اصلي خواننده کتاب مقايسه کرده و اشتباهات خود را اصلاح کنيد.



* انتهاي کلمات را با دقت بيشتري تلفظ کنيد. به "s" سوم شخص و جمع در آخر کلمات توجه کنيد و "ed" انتهاي افعال زمان گذشته را نيز با دقت بيشتري تلفظ کنيد.



* روزانه 15 تا 20 دقيقه با صداي بلند يک متن انگليسي بخوانيد. اين کار باعث قوي شدن عضلاتي از دهان ميشود که در زمان انگليسي صحبت کردن مورد استفاده قرار ميگيرند. تحقيقات نشان داده است که تقويت عضلات دهان براي صحبت کردن به يک زبان جديد، به سه ماه تمرين روزانه نياز دارند.



* صداي خودتان را ضبط کنيد و در آن به دنبال اشتباهات تلفظي بگرديد. بسياري از افراد دوست ندارند که به صداي ضبط شده خودشان گوش دهند و از اين کار اجتناب ميکنند. اما اين کار بسيار مفيد بوده و باعث ميشود که شما نسبت به اشکالاتي که در تلفظ خود داريد آگاه شويد.



* صبور باشيد. هر کسي ميتواند نحوه صحبت کردن خودش را تغيير دهد، ولي اين کار مطمئنا يک شبه اتفاق نمي افتد. مردم اغلب به دنبال اين هستند که خيلي سريع نتيجه بگيرند و به همين خاطر خيلي زود تسليم ميشوند. تنها زماني قادر خواهيد بود بهتر انگليسي صحبت کنيد که واقعا تلاش کنيد و براي آن وقت بگذاريد.



مشخصات محصول آموزش زبان ايتاليايي :
آموزشها به زبان انگليسي ميباشد.
يک سي دي شامل اهنگها و کتاب الکترونيکي
اورجينال و داري بسته بندي شکيل
شماره مجوز شماره مجوز : 13/378-189


قيمت: 6200 تومان
لطفاً براي خريد آموزش زبان ايتاليايي به کمک آهنگ-اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش زبان ايتاليايي به کمک آهنگ-اورجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی