خريد ارزان قيمت مجموعه ديکشنري هاي پيشرفته LONGMAN Suite 2011
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

مجموعه ديکشنري هاي پيشرفته LONGMAN Suite 2011


مجموعه ديکشنري هاي پيشرفته LONGMAN Suite 2011


مشخصات محصول:
نوع و تعداد: 2 عدد DVD
توضيح محصول
فرهنگ لغت معاصر لانگمن
بسياري از دانش آموزان قبل از خريد ديکشنري همواره اين سئوال را مطرح مي کنند که کدام ديکشنري را بايد خريد؟ همه ساله ديکشنري هاي متعددي منتشر مي شود و اينکه بخواهيم برجسته ترين و بهترين آنها را انتخاب کنيد، کار دشواري به نظر مي رسد. با اين حال همه آنها مي توانند پاسخگوي نياز دانش آموزان باشند. اما برخي ديکشنري ها مزاياي ارزنده ايي در اختيار دانش آموزان قرار مي دهند. ديکشنري لانگمن قدرتمندترين فرهنگ لغت و جامع ترين و کاملترين ديکشنري است که نسخه جديد آن با عنوان Longman Dictionary of Contemporary English عرضه مي شود.
ديکشنري لانگمن (نگارش جديد) يک فرهنگ لغت جامع و بسيار قدرتمند با بانک اطلاعاتي بالغ بر 1 ميليون جمله، عبارت و کلمه مي باشد. به کمک اين ديکشنري مي توانيد با استفاده از مثال هاي طبيعي، تمرين هاي شنيداري، تمرين هاي برگرفته از روزنامه ها، مجلات و تصاوير متعدد يادگيري زبان انگليسي را براي خود راحت تر کنيد. همچنين مجموعه کاملي از گرامر و دستور زبان انگليسي در آن گنجانده شده است. اين مجموعه شامل تعداد زيادي جملات محاوره اي اضافه شده براي لغات و حاوي يک مليون جمله و کلمه برگرفته شده از کتاب ها و روزنامه ها مي باشد. همچنين داراي يک دايره المعارف رايگان مي شود.
در اين مجموعه مثالهاي طبيعي با تلفظ امريکايي و انگليسي، هزاران کلمه و اصطلاح؛ همراه با معاني آنها گنجانده شده است. در نسخه جديد ديکشنري لانگمن براي جستجوي هرکلمه، فونتهاي آبي و قرمز، کادرهاي سايه دار، نوشتارهاي تيره و کلمات مشخص شده بعنوان راهنماي شما ارائه مي گردد که در پيدا کردن سريع هر واژه بسيار تأثيرگذار است. در اين مجموعه امکاناتي ارائه شده که با يافتن اطلاعات مربوط به واژه و توضيحات مفيد در هرچه سريعتر پيدا کردن کلمه به شما کمک مي کند. اين ديکشنري مانند پردازشگر لغات، ابزار مفيدي محسوب مي شود که براي دانش آموزان و تمامي علاقمندان به زبان انگليسي فوق العاده کارآمد است. ضمن اينکه حاوي ويژگيهاي مفيد با کاربري آسان است. س



فهرست لغات اين ديکشنري محتوي بيش از 2000 واژه است. تعداد واژگان اين فهرست مي تواند بهترين مزايا را براي تمامي کاربران به ارمغان بياورد. علاوه بر فهرست لغات، نقشه چند کشور از جمله بريتانيا، امريکاي شمالي، استراليا و نيوزلند و جدول محاسبات و وزن، بعلاوه ليست افعال بي قاعده و يک صفحه مجزا با تصاوير کنار هم و منابع و مأخذ اضافي در اين نسخه معرفي شده است. در بخش Language Notes مدلهايي از خودآموز محبوب، محاوره هاي مبتني بر واقعيت (مانند معذرت خواهي، دعوت کردن کسي و .....)، اصطلاحات و چندين موضوع ديگر ارائه شده است.
اين مجموعه از جذابيت ويژه و محبوبي برخوردار است، کاربران به آساني مي توانند از آن استفاده کنند و در ميان فهرست واژه ها، کلمات مرتبط با لغت را به شکلي کارآمد جستجو کنند. براي هر کلمه تلفظ امريکايي و انگليسي و نقش آن؛ اسم، صفت، ضمير و غيره ارائه شده است. جملات و عباراتي که در اين مجموعه ارائه شده، يکي از مهمترين ويژگيهاي ديکشنري لانگمن بشمار مي رود و علاقمندان بسيار زيادي نيز دارد.
يک ويژگي که اميداريم همچنان بهبود پيدا کند، کادري است که نمودارهاي ميله ايي آن براي مقايسه ميزان کاربري گفتاري و نوشتاري واژه خاص درنظر گرفته شده است. بطورمثال، مترادف Commence، دو کلمه start و begin است که نوع کاربرد آنها در جملات کاملاً متفاوت است. start بيشتر در گفتار بکار برده مي شود، در حاليکه begin اغلب در نوشتار کارايي دارد و commence يک کلمه "رسمي" است که بطور باور نکردني فراتر از هر دو مورد فوق کاربرد دارد. با استفاده از اين امکانات دانش آموزان ياد مي گيرند که هر کدام از لغات را در کجا بکار ببرند.

ساير ويژگيهاي اين مجموعه عبارتند از:
- مثالهاي طبيعي همراه با تلفظ آمريكايي و بريتيش
- بالغ بر 88000 جمله محاوره اي براي لغات
- حاوي يك ميليون جمله بر گرفته شده از كتابها و روزنامه ها
- 207 هزار كلمه و اصطلاح همراه با معاني

Longman Pronunciation Dictionary



فرهنگ لغت تلفظ لانگمن
در نسخه جديد اين مجموعه طيف گسترده ايي از تلفظ واژگان انگليسي ارائه شده که توسط اساتيد برجسته و زبانشناسان مشهور گردآوري شده است. در واقع اين بخش از فرهنگ لغت معاصر با استفاده از الفباي آواشناسي بين المللي که، در حال حاضر سيستم رايج در فرهنگ لغت انگليسي محسوب مي شود، طراحي شده است. فرهنگ لغت تلفظ لانگمن منبع جامع و کاملي است که در بحث آواشناسي و تلفظ صحيح لغات، کاربران را با انواع صداها و آواها آشنا مي کند.




Longman Exams Dictionary



فرهنگ لغت آزمون لانگمن
در اين بخش با بيش از 10هزار مترادف و متضاد آشنا خواهيد شد. اين ديکشنري تنها فرهنگ لغت محبوبي است که واژگان Academic Word List را براي دانش آموزان و دانشجويان مشخص کرده است و تضمين کننده موفقيت آنها در تحصيلات دانشگاهي مي باشد. در بخش واژگان بيش از هزار Study Notes، دستور زبان و اشتباهات عمومي معرفي مي شود. همچنين حاوي 160هزار مثال با کاربري طبيعي، 3هزار لغت پرکاربرد در محاوره ها و نوشتار مي باشد.

ساختار کلمه
در اين بخش دانش آموزان مي توانند براي موضوعات امتحاني عمومي بر واژگان زبان انگليسي تمرکز کنند. Topic Activator ابزار بسيار کارآمديست که کليد واژه را براي هر موضوع دسته بندي مي کند. مثلاً کليد واژه مربوط به طبيعت، کامپيوتر و يا رسانه ها هر کدام بطور مجزا دسته بندي مي شوند.

مهارتهاي نوشتاري
شما مي توانيد با استفاده از امکانات اين بخش مهارتهاي نوشتاري خود را با Essay Activator تقويت کنيد که شامل ارائه کلمات مرتبط با هر لغت، ترتيب قرار گرفتن کلمه در جمله به همراه مثالهاي گوناگون مي باشد.



آزمون
با ارائه تمرينات گسترده و آزمونهاي مفيد در يک محيط شبيه سازي شده و مجازي مي توانيد بيش از 35 ساعت آزمون را برگزار کنيد. در اين بخش بيش از 1000 تمرين شنيداري اضافه شده و جهت تمرين امتحان، نمونه تست هاي تافل، ايلتس، FCE، CAE و TOEIC درنظر گرفته شده است.

مربي آزمون
دانش آموزان مي توانند با استفاده از مربي مجازي به تمرينات خود ادامه دهند و شانس موفقيت خود را در امتحانات بالا ببرند. در اين بخش يک مربي مجازي در کنار شما حضور دارد که مهارتهاي کليدي در پاسخ به آزمون ها، استراتژي تمرين جهت بهبود مهارتهاي نوشتاري و ... را به شما آموزش مي دهد.

Longman Advanced American Dictionary



فرهنگ لغت پيشرفته امريکايي لانگمن
اين ديکشنري منابع اصلي براي دانش آموزان سطوح پيشرفته و دبيران ارائه مي دهد و داراي بيش از 4هزار واژه در يک دائره المعارف جامع و بر اساس گروه بندي هاي مختلف از جمله افراد، مکانها و سازمانها است. اين بخش از برنامه به شما اين مکان را مي دهد تا با واژگان، لغات و اصطلاحات امريکايي که بطور طبيعي در نوشتار و محاوره آنها بکار برده مي شود، دسترسي داشته باشيد. اين فرهنگ لغت اولين ديکشنري اصلي انگليسي امريکايي است که در سطح پيشرفته عرضه مي گردد و شامل:
- مجموعه ايي از محاوره هاي امريکايي ست که حاوي 5ميليون کلمه است.
- مجموعه تعاملي با 84هزار واژه تلفظ شده و ارائه ريشه کلمات
- مجموعه نوشتاري امريکايي بالغ بر 50ميليون لغت
- مجموعه عظيم برگرفته از واژه هاي مطبوعاتي از Linguistic Data Consortium
و حاوي 10 ميليون لغت از مجموعه Longman Learners



امکانات و قابليتهاي منحصر به فرد فرهنگ لغت امريکايي پيشرفته لانگمن به شرح زير مي باشد:
- حاوي 84هزار لغت و عبارات
- 66هزار جملات طبيعي جهت آشنايي با کاربرد کلمات و عبارات
- داراي کلمات جديد، اصطلاحات و جملات بروز رساني شده در متون تجاري، کامپيوتري، علمي و ادبي
- نمونه تست هاي آماده تافل در 40 صفحه
- نکات ساده جهت راهنمايي دانش آموزان جهت درک سريع معناي کلمات
- 24 هزار جملات ترکيبي و عبارت
- 3هزار واژه پرکاربرد نوشتاري و محاوره ايي در زبان انگليسي
- الگوهاي گرامري مشخص
- دايره المعارف عظيم و گسترده

در اين مجموعه دانش آموزان با 87 هزار محتواي لغات و ساختار جمله در زبان انگليسي آشنا خواهند شد. همچنين هزاران واژه در علوم مختلف از جمله علوم اقتصادي، سياسي، ادبيات و هنر نيز ارائه شده است.


قيمت: 4000 تومان
لطفاً براي خريد مجموعه ديکشنري هاي پيشرفته LONGMAN Suite 2011 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد مجموعه ديکشنري هاي پيشرفته LONGMAN Suite 2011




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی