خريد ارزان قيمت پکيج جامع تاپ ناچ TOP NOTCH فيلم فايل هاي صوتي بهمراه کتاب معلم
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

پکيج جامع تاپ ناچ TOP NOTCH فيلم فايل هاي صوتي بهمراه کتاب معلم


پکيج جامع تاپ ناچ TOP NOTCH فيلم فايل هاي صوتي بهمراه کتاب معلم


پکيج جامع تاب ناچ با قيمت استثنايي
تمام فيلم هاي آموزشي تاپ ناچ 6 دي وي دي
تمام ليسنيگ هاي تاپ ناج 1 دي وي دي
تمام کتاب هاي معلم (تيچر ، شامل حل و توضيح کليه ي تمرين ها) 1 دي وي دي


Top Notch يک دوره ? ترمي مکالمه زبان انگليسي است. اين دوره مخصوص جوانان و بزرگسالان است و داراي ? سطح مبتدي ورودي مي‌باشد.
Top Notch زبان آموز را براي برقراري ارتباط موفق و توام با اعتماد به نفس با جهان خارج اعم از انگليسي‌زبان‌ها و غيرانگليسي زبان‌هايي که به زبان انگليسي صحبت مي‌کنند، آماده مي‌سازد.
Top Notch اثبات کرده‌ است که مي‌تواند زبان‌ آموز را به اوج کارآمدي و شايستگي در گويش به زبان انگليسي برساند
اجزاي کليدي طراحي سيستم آموزشي Top Notch
درس‌هاي دو صفحه‌اي مختصر و مفيد
هر دو صفحه درسي براي ارائه در يک جلسه آموزشي طراحي شده‌است. هر درس با تبيين شفاف اهداف ارتباطي، آغاز و با تمرين‌هاي کنترل شده و آزاد مکالمه خاتمه مي‌يابد. هر درس کلمات جديد، گرامر و اصطلاحات کاربردي و اجتماعي زبان را در قالب محتواي چهار گانه مهارتي ارائه مي‌کند و فضاي آموزشي را متنوع و شاداب نگه مي‌دارد. تاييد روزانه جريان پيشرفت زبان‌آموز جوان يا بزرگسال احتياج دارد که جريان پيشرفت خود را مشاهده و تاييد کند. در پايان هر جلسه آموزشي Top Notch با تمرين‌هاي کنترل شده و آزاد زبان‌آموز توانايي خود را در استفاده از کلمات جديد، گرامر و زبان اجتماعي اثبات مي‌کند. اين موضوع انگيزه زبان‌آموز براي ادامه آموزش زبان انگليسي تقويت مي‌کند و موجب ارتقاي اعتماد به نفس او در مکالمه دقيق، روان و صحيح مي‌شود.
زبان واقعي
يکي از مهم‌ترين اجزاي ايجاد فهم و بيان درست اين است که زبان‌آموز با مراقبت تمام و به‌صورت موثر و قابل فهم در معرض انگليسي طبيعي و معتبر قرار گيرد. تمامي مدل‌هاي مکالمه‌اي Top Notch داراي اين خصيصه هستند که از محاوره واقعي مورد استفاده مردم اقتباس شده‌اند. کتاب منحصر به‌فرد ”textbook English” فقط براي تبيين گرامر بوسيله مثال‌هاي متنوع نوشته‌شده‌است.
محتواي کاربردي
علاوه بر مجموعه واژگان، گرامر و مکالمات موضوعي کلاسيک، Top Notch شامل تمرين سيستماتيک زبان کاربردي نيز مي‌شود. به عنوان مثال: چگونه به کـسي راهنمايي کنيم که بهتر است تاکـسي بگيرد يا سوار اتوبوس شود يا اينکه چگونه سر ميز درخواست غذا کند، چگونه از لباس يک نفر تعريف کنيم، چگونه به دوستمان در مورد آخر هفته صحبت کنيم. اينها مواردي از زبان کاربردي است که زبان آموز امروزي آن را مي‌خواهد و به‌آن احتياج دارد.
مکالمات مدل قابل حفظ کردن
آموزش موثر زبان بايد زبان را طوري ارائه کند که قابل حفظ کردن باشد. بازه کاملي از احتياجات ارتباط اجتماعي و کاربردي بوسيله مدل‌هاي مکالمه تمريني برطرف شده است. اين مکالمات تمريني اول مطابق راهنما و سپس در يک قالب آزادتر و شخصي‌تر در هر کلاس بصورت فشرده تمرين و مديريت مي‌شود.
برنامه واژگان با اثرگذاري بالا
به‌منظور اطمينان از فراگيري ماندگار لغات ضروري براي برقراري ارتباط، سيستم Top Notch شامل معرفي دقيق، تمرين و مرور گسترده و سيستماتيک لغات، ترکيبات و اصطلاحات مناسب براي هر سطح يادگيري زبان است. دامنه وسيع تصاوير، عکـس‌ها، تعاريف، مثال‌ها و عبارات مفهومي، ترديد زبان‌آموز را در رابطه با معناي يک لغت برطرف ساخته و يک مرجع دائمي درون کتاب براي آمادگي امتحان وي فراهم مي‌کند. مزيت افزوده اين سيستم آن است که مدرسان نياز به جستجو و پيدا کردن عکـس‌ها و تصاوير براي ارايه سر کلاس درس نداشته و مجبور به ترجمه مکرر لغات به زبان مادري زبان‌آموزان نيستند.
گرامر پشتيبان زبان‌آموز
گرامر در اين سيستم با رويکردي دقيق، واضح و شناختي با استفاده از فرم‌ها، معاني و کاربرد بيان شده‌است. بدين‌منظور نمودارهايي همراه با مثال‌ها و الگوها ارايه شده‌اند. اين مثال‌ها و الگوها با بکارگيري متوني در سطح فهم زبان‌‌آموز تسهيل گشته‌اند. اين روش کار حدسي را بي‌معني و کار معلمان را در مرحله آمادگي براي درس آسانتر مي‌سازد. بعلاوه نمودارهاي قابل درکي را براي آمادگي آزمون بعنوان مرجع دائمي در اختيار زبان‌آموزان قرار مي‌دهد. بمنظور اطمينان از تکرار کافي، تمامي مراحل آموزش گرامر همراه با تمرين‌هاي مربوطه است.
انگليسي بعنوان يک زبان بين‌المللي
Top Notch زبان‌آموزان را براي تعامل زباني و فرهنگي با انگليسي‌زبان‌ها و غيرانگليسي زبان‌هايي که به زبان انگليسي صحبت مي‌کنند، آماده مي‌کند. انگليسي بيشتر بعنوان يک زبان بين‌المللي تلقي مي‌‌شود تا زبان خاص يک کشور يا منطقه. بعلاوه، Top Notch به زبان‌آموزان کمک مي‌کند تا با آگاهي از مقررات مختلف در فرهنگ‌هاي گوناگون از نظر فرهنگي، فصيح و روان صحبت کنند.
برنامه مفصل شيوه نوشتار (Writing)
کتاب دانش‌آموز Top Notch سيستم شامل يک برنامه براي فن نوشتار است که شامل تمرينات مشکل و مدل‌هاي واضح از مهارت‌هاي نوشتاري لفظي و فني مي‌شود. از جمله اين مهارت‌ها مي‌توان به عبارات پشتيبان (Supporting sentences)، مقايسه و تضاد (Comparison & contrast) و نشانه‌گذاري (Punctuation) اشاره کرد. هر درس شامل تمرين فرآيند نوشتن از پيش‌نويس تا بازبيني مي‌شود.
برنامه مباحثه منحصر بفرد
همه زبان‌آموزان تمايل دارند در مباحثات و گفتگوهاي واقعي شرکت کنند. Top Notch با بکارگيري متد قدم به قدم و منحصر‌بفرد Discussion Builder پا را فراتر از تمرينات رايج مکالمه مي‌نهد. بدين ترتيب زبان‌آموزان براي مباحثات موفق آماده خواهند شد. اين آمادگي منجر به افزايش دقت، فصاحت، پيچيدگي بيشتر اصطلاحات مورد استفاده، بکارگيري لغات بيشتر و به‌روز بودن مکالمات مي‌شود. بمنظور اطمينان از فراگيري نحوه برقراري ارتباط موفق، ديسک منابع معلمان، تمرينات اختياري بيشتري را در زمينه استراتژي‌هاي مباحثه فراهم مي‌کند.
مولفه‌هاي Top Notch
کتاب دانش آموز (Student’s book)
کتاب دانش آموز شامل دو قسمت مخصوص تقويت کننده گرامر و تلفظ در انتهاي کتاب و يک CD صوتي کار در خانه ( Take-Home) براي تمرين تلفظ در خانه يا بيرون از خانه مي‌باشد.
دانلود رايگان
ويرايش مخصوص معلمان و برنامه‌ريز درسي
ويرايش مخصوص معلمان و برنامه‌ريز درسي، برنامه درسي کاملي را براي هر جلسه کلاس در اختيار معلمان قرار مي‌دهد. براي هر يک از فعاليت‌ها يک زمان تدريس مشخص پيشنهاد شده تا کار حدسي از برنامه خارج شود. ميان هر نسخه از کتابچه مخصوص معلمان و برنامه‌ريز درسي يک CD رايگان منابع معلمان قرار دارد. بخش‌هاي اختياري و قابل چاپ زير بمنظور شخصي‌سازي شيوه تدريس در اين CD در نظر گرفته شده‌اند:
• استراتژي‌هاي بهبود لغت
• استراتژي‌هاي مباحثه
• استراتژي‌هاي گوش دادن
• استراتژي هاي خواندن
• خودآزمون گرامر
• انگيزاننده‌هاي مکالمه
• تمرينات اضافي مهارت نوشتن
• تمرينات تلفظ
• محاسبه‌کننده سرعت خواندن
• تمرينات اضافي درک مطلب
• سازمان‌دهنده‌هاي گرافيکي
برنامه صوتي کلاسي کامل
برنامه صوتي کلاسي شامل قسمت هاي درک شنيداري، تمرينات ريتم و آهنگ کلام و ترينات تلفظ هدفمند است که روي تلفظ دقيق و قابل درک تمرکز مي‌کند. از آنجا که Top Notch يک سيستم آموزشي براي ارتباطات بين‌المللي است، متکلمان بومي و غير بومي متنوع در اين تمرينات بکار گرفته شده‌اند تا دانش‌آموزان را براي دنياي بيرون از کلاس آماده کنند.
کتاب کار (Workbook )
کتاب کار کاملا مرتبط و تصوير‌سازي‌شده حاوي تمريناتي است که تکرار‌هاي بيشتر و تقويت مفاهيم و مهارت‌هاي زباني داخل کتاب و قسمت مجزاي گرامري را شامل مي‌شود.

هر دو کتاب از شيوه رايج موضوعي براي طراحي درس ها استفاده کرده اند و اين امکان را به زبان آموز مي دهند که درباره موضوع هاي متنوع اطلاعات زباني کسب نمايد و با همکلاسان خود گفتگو کند. در هر دو مجموعه، موضوع هاي انتخاب شده، بر اساس سطح کتاب گلچين شده است که اين نقطه قوت آنها به شمار مي رود.

در “تاپ ناچ”، هر کتاب ?? فصل اصلي با ?? موضوع را دربر مي گيرد. در اينترچينج، هر کتاب ?? فصل و در نتيجه ?? موضوع دارد.

موضوع هاي کتاب يک Top Notch: 1. آشنا شدن ?? بيرون رفتن ?? صحبت در مورد خانواده ?? فن آوري ?? خوردن در منزل يا بيرون ?? تناسب اندام ?? لباس ?? مسافرت ?? حمل و نقل ??? خريد اينترنتي

موضوع هاي کتاب يک Interchange: 1. آشنايي و احوال پرسي ?? گذراندن روز ?? خريد از بازار ?? موسيقي ?? صحبت درباره خانواده ?? ورزش ?? تعطيلات و اوقات فراغت ?? آدرس دادن و آدرس گرفتن ?? صحبت درباره ظاهر افراد (چهره، لباس،…) ??? تجربه هاي عجيب ??? توصيف شهرها ??? بهداشت و درمان ??? رستوران ??? جغرافيا و توصيف رودها، کوه ها، درياها… ??? دعوت، پذيرش و رد کردن دعوت ??? تغييرات در افراد و در زندگي

موضوع هاي کتاب دوم Top Notch: 1. آشنايي و تعارفات ?? فيلم و سينما ?? هتل ?? خودرو و رانندگي ?? بهداشت فردي ?? غذاي خوب خوردن ?? روانشناسي و شخصيت ?? لذت بردن از هنر ?? زندگي با رايانه ??? اخلاق و ارزش ها

موضوع هاي کتاب دوم Interchange: 1. خاطرات گذشته ?? ترافيک و حمل و نقل شهري ?? توصيف خانه و آپارتمان ?? آشپزي ?? گذراندن تعطيلات ?? کار “خانه” و اعتراض هاي رايج در خانواده ?? فن آوري ?? تعطيلات رسمي و جشن ها ?? گذشته، حال، آينده ??? مهارت ها و توانمندي ها ??? بناهاي معروف ??? افراد مشهور و موفق ??? سينما ??? ايما و اشاره، و ارتباط غيرکلامي ??? اخبار حوادث ??? بهانه و توجيه

موضوع هاي کتاب سوم Top Notch : 1. آشنايي با فرهنگ ها ?? بهداشت ?? انجام کارهاي معمول ?? انتخاب هاي مهم در زندگي ?? تعطيلات و سنت ها ?? فاجعه ها و فوريت هاي پزشکي ?? کتاب ها و مجله ها ?? اختراع و فن آوري ?? موضوع هاي بحث برانگيز (دموکراسي، اعدام، سانسور،…) ??? گردشگري

موضوع هاي کتاب سوم Interchange: 1. عشق و ازدواج ?? شغل و شخصيت افراد ?? تقاضاهاي ناخوشايند ?? روزنامه ?? تفاوت هاي فرهنگي ?? شکايت هاي رايج ?? مشکلات جامعه شهري ?? رشته هاي دانشگاهي ?? مشاغل خدماتي ??? مدهاي رايج در جامعه (غير از لباس) ??? مراحل مختلف زندگي ??? عادت هاي بد ??? صنعت سينما ??? شرکت هاي موفق ??? قوانين عجيب ??? زنان موفق


کتابهاي top notch teacher's books
کتابهاي راهنماي تاپ ناچ مخصوص مدرسين بصورت کتاب چاپي


کتاب همراه معلم هاي تاب ناچ
شامل:
حل و راهنماي کليه تمرينات
توضيحات مخصوص معلمين
جوابهاي work book
و تمام نکاتي که يک معلم بايد بداند.


هميشه و همه جا همراه معلمين top notch

فيلم هاي آموزش زبان انگليسي کتابهاي تاپ ناچ Top Notch

Top Notch TV يک مجموعه از فيلم هاي کمدي موقعيتي است که زبان انگليسي را همراه با موضوعات درس هاي کتاب هاي Top Notch ارائه مي دهد. همچنين اين فيلم داراي مصاحبه با مردم درباره مو ضوعات مختلف مربوط به درس هاي کتاب Top Notch مي باشد. کليه اين فيلم ها به همراه زير نويس انگليسي است که زبان آموز ابتدا فيلم ها را نگاه کرده و سپس فيلم را براي دومين بار همراه با زير نويس ببيند تا بهتر تلفظ کلماتي را که متوجه آنها نشده است را درک کند. اين فيلم ها در 6 DVD مي باشد.





تاپ ناچ و ساميت يک دوره کامل آموزش زبان انگليسي در رده سني جوانان و بزرگسالان را تشکيل مي دهند که از آخرين متد آموزشي متداول در جهان بهرمند مي باشد.انتشارات لانگمن که يکي از قويترين و مطرح ترين ناشران کتب آموزش زبان در جهان است تاپ ناچ را در سال2006 و ساميت را در سال 2007 به بازار بين المللي عرضه نمود.تاپ ناچ و ساميت در همان سال انتشاريعني سالهاي 2006 و 2007 موفق به دريافت جايزه بهترين کتاب آموزش زبان از انجمن ناشران آموزشي(AEP) گرديدند.

فيلم ها مربوط به دوره هاي:
Top Notch Fundamentals A
Top Notch Fundamentals B
Top Notch 1A
Top Notch 1B
Top Notch 2A
Top Notch 2B
Top Notch 3A
Top Notch 3B
SUMMIT 1A
SUMMIT 1B
SUMMIT 2A
SUMMIT 2B
مي باشند.


Top Notch چيست :

Top Notch يک دوره 6 ترمي مکالمه زبان انگليسي است. اين دوره مخصوص جوانان و بزرگسالان است و داراي 2 سطح مبتدي ورودي مي‌باشد.
Top Notch زبان آموز را براي برقراري ارتباط موفق و توام با اعتماد به نفس با جهان خارج اعم از انگليسي‌زبان‌ها و غيرانگليسي زبان‌هايي که به زبان انگليسي صحبت مي‌کنند، آماده مي‌سازد.
Top Notch اثبات کرده‌است که مي‌تواند زبان‌آموز را به اوج کارآمدي و شايستگي در گويش به زبان انگليسي برساند.

مجموعه فيلم هاي تاپ ناچ در 6 دي وي دي براي شما فراهم شده است.
در ضمن اين محصول توسط سايت معتبر زبان دو دات آي آر پشتيباني وگارانتي مي شود.


تاپ ناچ ليسنينگ همراه با آهنگ هاي تاپ ناج
top notch listening and top notch pop songs

در يک دي وي دي

شامل:
تلفظ لغات
listning comprehension
top notch conversation
pronunciation تلفظ
reading
pop songs

از fundamentals تا summit

مناسب براي کليه مدرسين ، زبان آموزان و ساير افراد علاقه مند

Top Notch تاب ناچ يک دوره ? ترمي مکالمه زبان انگليسي است. اين دوره مخصوص جوانان و بزرگسالان است و داراي ? سطح مبتدي ورودي مي‌باشد.
Top Notch زبان آموز را براي برقراري ارتباط موفق و توام با اعتماد به نفس با جهان خارج اعم از انگليسي‌زبان‌ها و غيرانگليسي زبان‌هايي که به زبان انگليسي صحبت مي‌کنند، آماده مي‌سازد.
Top Notch اثبات کرده‌ است که مي‌تواند زبان‌ آموز را به اوج کارآمدي و شايستگي در گويش به زبان انگليسي برساند

اجزاي کليدي طراحي سيستم آموزشي Top Notch

درس‌هاي دو صفحه‌اي مختصر و مفيد
هر دو صفحه درسي براي ارائه در يک جلسه آموزشي طراحي شده‌است. هر درس با تبيين شفاف اهداف ارتباطي، آغاز و با تمرين‌هاي کنترل شده و آزاد مکالمه خاتمه مي‌يابد. هر درس کلمات جديد، گرامر و اصطلاحات کاربردي و اجتماعي زبان را در قالب محتواي چهار گانه مهارتي ارائه مي‌کند و فضاي آموزشي را متنوع و شاداب نگه مي‌دارد. تاييد روزانه جريان پيشرفت زبان‌آموز جوان يا بزرگسال احتياج دارد که جريان پيشرفت خود را مشاهده و تاييد کند. در پايان هر جلسه آموزشي Top Notch با تمرين‌هاي کنترل شده و آزاد زبان‌آموز توانايي خود را در استفاده از کلمات جديد، گرامر و زبان اجتماعي اثبات مي‌کند. اين موضوع انگيزه زبان‌آموز براي ادامه آموزش زبان انگليسي تقويت مي‌کند و موجب ارتقاي اعتماد به نفس او در مکالمه دقيق، روان و صحيح مي‌شود.

زبان واقعي
يکي از مهم‌ترين اجزاي ايجاد فهم و بيان درست اين است که زبان‌آموز با مراقبت تمام و به‌صورت موثر و قابل فهم در معرض انگليسي طبيعي و معتبر قرار گيرد. تمامي مدل‌هاي مکالمه‌اي Top Notch داراي اين خصيصه هستند که از محاوره واقعي مورد استفاده مردم اقتباس شده‌اند. کتاب منحصر به‌فرد ”textbook English” فقط براي تبيين گرامر بوسيله مثال‌هاي متنوع نوشته‌شده‌است.

محتواي کاربردي
علاوه بر مجموعه واژگان، گرامر و مکالمات موضوعي کلاسيک، Top Notch شامل تمرين سيستماتيک زبان کاربردي نيز مي‌شود. به عنوان مثال: چگونه به کسي راهنمايي کنيم که بهتر است تاکسي بگيرد يا سوار اتوبوس شود يا اينکه چگونه سر ميز درخواست غذا کند، چگونه از لباس يک نفر تعريف کنيم، چگونه به دوستمان در مورد آخر هفته صحبت کنيم. اينها مواردي از زبان کاربردي است که زبان آموز امروزي آن را مي‌خواهد و به‌آن احتياج دارد.

مکالمات مدل قابل حفظ کردن
آموزش موثر زبان بايد زبان را طوري ارائه کند که قابل حفظ کردن باشد. بازه کاملي از احتياجات ارتباط اجتماعي و کاربردي بوسيله مدل‌هاي مکالمه تمريني برطرف شده است. اين مکالمات تمريني اول مطابق راهنما و سپس در يک قالب آزادتر و شخصي‌تر در هر کلاس بصورت فشرده تمرين و مديريت مي‌شود.

برنامه واژگان با اثرگذاري بالا
به‌منظور اطمينان از فراگيري ماندگار لغات ضروري براي برقراري ارتباط، سيستم Top Notch شامل معرفي دقيق، تمرين و مرور گسترده و سيستماتيک لغات، ترکيبات و اصطلاحات مناسب براي هر سطح يادگيري زبان است. دامنه وسيع تصاوير، عکس‌ها، تعاريف، مثال‌ها و عبارات مفهومي، ترديد زبان‌آموز را در رابطه با معناي يک لغت برطرف ساخته و يک مرجع دائمي درون کتاب براي آمادگي امتحان وي فراهم مي‌کند. مزيت افزوده اين سيستم آن است که مدرسان نياز به جستجو و پيدا کردن عکس‌ها و تصاوير براي ارايه سر کلاس درس نداشته و مجبور به ترجمه مکرر لغات به زبان مادري زبان‌آموزان نيستند.

گرامر پشتيبان زبان‌آموز
گرامر در اين سيستم با رويکردي دقيق، واضح و شناختي با استفاده از فرم‌ها، معاني و کاربرد بيان شده‌است. بدين‌منظور نمودارهايي همراه با مثال‌ها و الگوها ارايه شده‌اند. اين مثال‌ها و الگوها با بکارگيري متوني در سطح فهم زبان‌‌آموز تسهيل گشته‌اند. اين روش کار حدسي را بي‌معني و کار معلمان را در مرحله آمادگي براي درس آسانتر مي‌سازد. بعلاوه نمودارهاي قابل درکي را براي آمادگي آزمون بعنوان مرجع دائمي در اختيار زبان‌آموزان قرار مي‌دهد. بمنظور اطمينان از تکرار کافي، تمامي مراحل آموزش گرامر همراه با تمرين‌هاي مربوطه است.

انگليسي بعنوان يک زبان بين‌المللي
Top Notch زبان‌آموزان را براي تعامل زباني و فرهنگي با انگليسي‌زبان‌ها و غيرانگليسي زبان‌هايي که به زبان انگليسي صحبت مي‌کنند، آماده مي‌کند. انگليسي بيشتر بعنوان يک زبان بين‌المللي تلقي مي‌‌شود تا زبان خاص يک کشور يا منطقه. بعلاوه، Top Notch به زبان‌آموزان کمک مي‌کند تا با آگاهي از مقررات مختلف در فرهنگ‌هاي گوناگون از نظر فرهنگي، فصيح و روان صحبت کنند.

برنامه مفصل شيوه نوشتار (Writing)
کتاب دانش‌آموز Top Notch سيستم شامل يک برنامه براي فن نوشتار است که شامل تمرينات مشکل و مدل‌هاي واضح از مهارت‌هاي نوشتاري لفظي و فني مي‌شود. از جمله اين مهارت‌ها مي‌توان به عبارات پشتيبان (Supporting sentences)، مقايسه و تضاد (Comparison & contrast) و نشانه‌گذاري (Punctuation) اشاره کرد. هر درس شامل تمرين فرآيند نوشتن از پيش‌نويس تا بازبيني مي‌شود.

برنامه مباحثه منحصر بفرد
همه زبان‌آموزان تمايل دارند در مباحثات و گفتگوهاي واقعي شرکت کنند. Top Notch با بکارگيري متد قدم به قدم و منحصر‌بفرد Discussion Builder پا را فراتر از تمرينات رايج مکالمه مي‌نهد. بدين ترتيب زبان‌آموزان براي مباحثات موفق آماده خواهند شد. اين آمادگي منجر به افزايش دقت، فصاحت، پيچيدگي بيشتر اصطلاحات مورد استفاده، بکارگيري لغات بيشتر و به‌روز بودن مکالمات مي‌شود. بمنظور اطمينان از فراگيري نحوه برقراري ارتباط موفق، ديسک منابع معلمان، تمرينات اختياري بيشتري را در زمينه استراتژي‌هاي مباحثه فراهم مي‌کند.
مولفه‌هاي Top Notch

کتاب دانش آموز (Student’s book)
کتاب دانش آموز شامل دو قسمت مخصوص تقويت کننده گرامر و تلفظ در انتهاي کتاب و يک CD صوتي کار در خانه ( Take-Home) براي تمرين تلفظ در خانه يا بيرون از خانه مي‌باشد.

ويرايش مخصوص معلمان و برنامه‌ريز درسي
ويرايش مخصوص معلمان و برنامه‌ريز درسي، برنامه درسي کاملي را براي هر جلسه کلاس در اختيار معلمان قرار مي‌دهد. براي هر يک از فعاليت‌ها يک زمان تدريس مشخص پيشنهاد شده تا کار حدسي از برنامه خارج شود. ميان هر نسخه از کتابچه مخصوص معلمان و برنامه‌ريز درسي يک CD رايگان منابع معلمان قرار دارد. بخش‌هاي اختياري و قابل چاپ زير بمنظور شخصي‌سازي شيوه تدريس در اين CD در نظر گرفته شده‌اند:
• استراتژي‌هاي بهبود لغت
• استراتژي‌هاي مباحثه
• استراتژي‌هاي گوش دادن
• استراتژي هاي خواندن
• خودآزمون گرامر
• انگيزاننده‌هاي مکالمه
• تمرينات اضافي مهارت نوشتن
• تمرينات تلفظ
• محاسبه‌کننده سرعت خواندن
• تمرينات اضافي درک مطلب
• سازمان‌دهنده‌هاي گرافيکي

برنامه صوتي کلاسي کامل
برنامه صوتي کلاسي شامل قسمت هاي درک شنيداري، تمرينات ريتم و آهنگ کلام و ترينات تلفظ هدفمند است که روي تلفظ دقيق و قابل درک تمرکز مي‌کند. از آنجا که Top Notch يک سيستم آموزشي براي ارتباطات بين‌المللي است، متکلمان بومي و غير بومي متنوع در اين تمرينات بکار گرفته شده‌اند تا دانش‌آموزان را براي دنياي بيرون از کلاس آماده کنند.

پکيج جامع و کامل تاب ناچ با قيمت استثنايي
تمام فيلم هاي آموزشي تاپ ناچ 6 دي وي دي
تمام ليسنيگ هاي تاپ ناج 1 دي وي دي
تمام کتاب هاي معلم (تيچر ، شامل حل و توضيح کليه ي تمرين ها) 1 دي وي دي

تعداد=8 دي وي دي


در صورت خريد بيش از يک محصول از اين
قيمت: - تومان
لطفاً براي خريد پکيج جامع تاپ ناچ TOP NOTCH فيلم فايل هاي صوتي بهمراه کتاب معلم روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد پکيج جامع تاپ ناچ TOP NOTCH فيلم فايل هاي صوتي بهمراه کتاب معلم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 29 خرداد 1391برچسب:فروش پکيج جامع اندرويد ميهن جي اس ام,پکيج جامع آموزش زبان فرانسه گيگابايت,راهنماي جامع خريد لوازم جانبي لپ تاپ,دانلود رايگان آموزش زبان انگليسي,سري كتاب پاسارگاد, ارزشمند تاپ ناچ,خريد پستي آموزش زبان تاپ ناچ, هاي کتاب هاي تاپ ناچ خريد,آموزش زبان فرانسه دانلود,دانلود فيلم لينک مستقيم,دانلود فيلم,مرجع آموزش رايگان بهترين پلاس,ايرانيان دانلود,دانلود نرم افزار,مولتي دانلود دانلود رايگان,خريد سيدي فايلهاي لايه افکت هاي باز,مديريت عمومي فروش فايلهاي رشته مديريت,خريد فايلهاي براي عرضه فروشگاه,بهترين فروشگاه براي فروش فايل هاي,فايل هاي فروش,مشاوره خريد سيستم هاي صوتي تصويري,خريد فروش دستگاه هاي صوتي تصويري,پخش تمام فرمت هاي صوتي تصويري,فروشگاه تلويزيون ال سيدي ال دي سوني,صوتي تصويري خريد,فروشگاه کتاب محصولات صوتي تصويري, همراه کتاب کار,خريد ليوان جادويي همراه کتاب شعب,خريد پکيج اموزش لاغري همراه کتاب,دانلود کتاب معلم يار,کتاب معلم فروردين جاوا ياس دانلود,,
ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی