فروش مجموعه کامل آموزش زبان نصرت 2 اورجينال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

مجموعه کامل آموزش زبان نصرت 2 اورجينال


مجموعه کامل آموزش زبان نصرت 2 اورجينال


پروانه :155/80397

نصرت2
مجموعه کامل آموزش زبان نصرت + تقويت حافظه نصرت + آموزش زبان در خواب
يک مجموعه کامل و بي نظير براي کساني که ميخواهند انگليسي صحبت کنند
!!!بعد از 90 روز انگليسي صحبت کنيد!!!
ايا واقعا ميخواهيد انگليسي را بياموزيد ؟ به همان سادگي كه فارسي صحبت ميكنيد بدون ترس و خجالت . بدون نياز به تمرين خواندن و نوشتن . بدون نياز به معلم . با روش اعجاب آور نابغه زبان شناس انگليسي و فارسي شده توسط اعجوبه تقويت حافظه و ابداع كننده روشهاي نوين تند خواني ايران استاد نصرت .ايا ميدانيد به يك دهم قيمت ميتوانيد صاحب جديدترين و موثر ترين محصول بهترين موسسه آموزش زبان كشور شويد.
اين متد را يك نابغه زبان شناس انگليسي اختراع كرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسي در آورده آقاي نصرت بخاطر همين از طرف دانشگاه صنعتي شريف به لقب مبتكر نمونه انتخاب شده .
شما بعد از تهيه اين بسته كه بصورت 45 عدد نوار ضبط صوتي يا 4 عدد cd شامل 90 فايل mp3 هست و گوش كردن طبق متد به آن چه چيز مي آموزيد و چه تغيري در زبان شما روي ميدهد .؟ شما به راحتي فيلم هاي آمريكايي به زبان اصلي را خواهيد فهميد . شما به راحتي به انگليسي صحبت ميكنيد و كاملا ميتوانيد ارتباط برقرار كنيد . احساس ميكنيد معجزه اي روي داده است . چيزي كه بعد از سالها حضور در كلاسهاي زبان در دست يابي كامل به آن موفق نشده بوديد در ظرف كمتر از ? ماه به بهترين نحو با كمترين زحمت محقق خو
باور كردنش كمي مشكل است اما چند چيز را به خاطر داشته باشيد . نصرت معتبر ترين موسسه تند خواني و زبان كشور است . آقاي نصرت اعتباري جهاني دارد و او همه اين موارد را تضمين ميكند . چنين انساني بعد از سالها كار پر افتخار هيچوقت اعتبارش را به بازي نميگيرد . اين متد تا به حال در ايران و خارج از كشور ( بيشتر خارج از كشور) ?? هزار فروش رفته است و هر ?? هزار مورد را شگفت زده كرده است .نه نياز به تمرين هست . نه نياز به دوباره گوش كردن . نه نياز به نوشتن . در واقع شما سعي نميكنيد چيزي بياموزيد بلكه اين نوار با فرمولي كه در قرار گيري كلمات و جملات آن با فاصله هاي زماني خاص در آن مخفي است انگليسي را به شما مي آموزد .

راز موفقيت اين متد چيست ؟

اين متد معجزه ميكند . چون با شخص شما طرف نميشود . بدون آن كه احساس كنيد با مغز شما طرف ميشود . كلمات و جملات با فاصله زماني خاص تكرار ميشوند و شما آنها را مي آموزيد بدون آن كه خود بفهميد چطوري . راز در زمانهاي خاص است كه فرمولش هيچگاه لو نرفته است . شما براي هر جلسه در اين سه ماه يك فايل صوتي mp3 داريد . و فقط حق داريد يك بار آن را گوش كنيد و فاصله هاي زماني نبايد ازبين رود . اصلا استعداد شما مهم نيست .
توجه كنيد موسسه نصرت همين را بر روي 45 نوار ضيط 150 هزار تومان ميفروشد
آموزش زبان در خواب
ديگريادگيري زبان انگليسي دشوار نخواهدبود.
به كمك ضمير ناخودآگاه درخواب انگليسي بياموزيد!!
توضيحات تكميلي:
امواج مغزي انسان در حالت خواب با حالت بيداري تفاوت مي کند. وقتي انسان خواب است امواج مغزي او شکل خاصي مي گيرند و به همين دليل انسان خوابيده فقط آن امواج را مي شناسد و با آن امواج واکنش هاي بدن خود را تنظيم مي کند.
حال تصور کنيد که يک دوره کامل آموزش انگليسي به صورت صوتي (و به شکل آموزش زبان مادري يعني ابتدا درس به فارسي تشريح و سپس به زبان انگليسي ارائه شود.) حاوي بيش از چهل ساعت آموزش با امواج مغزي حالت خواب مدوله شود. يعني به اصطلاح مهندسي مخابرات پوش امواج مغزي اصوات آموزشي باشند. در اين حالت مغز ضمن پذيرش امواج خواب عميق ، امواج ضميمه و پوش آن را نيز بدون مقاومت مي پذيرد و آنها را به دروني ترين لايه هاي خود راه مي دهد. اکنون فرض کنيد با تکنيک binaural صداهاي آموزشي فضايي شوند. يعني به شکلي درآيند که تمام محفظه اسکلت درون مغز را به سلطه خود درآورند و فرد خوابيده احساس کند که به جاي يک صداي بيروني از درون فضاي سرش صداها بيرون مي آيند (يعني درست حالتي که انسان وقتي با خودش حرف مي زند و گفتگوي دروني روزانه خود را شکل مي دهد.
در اين حالت مغز انسان با لذت و شوق و آغوش باز تمام اطلاعات صوتي را بدون هيچ پيشداوري به درون حافظه عميق و ضمير ناخودآگاه ارسال مي کند. و چند ساعت بعد که فرد از خواب بيدار مي شود مي بيند به طور ناخودآگاه هزاران واژه و اصطلاح انگليسي برايش آشنا و معنا دار شده اند و از همه مهم تر هنگام برخورد با يک مطلب احساس مي کند که قبلا آن را جايي شنيده است و برايش بسيار آشنااست. با توجه به اينکه اين شيوه يادگيري مستقيما در داخل مغز و سوار بر محمل امواج مغزي صورت مي گيرد ، اثر بخشي آن فوق العاده است. اين در حالي است که درس هاي آموزشي انتخابي همزمان فارسي و انگليسي هستند و در نتيجه فرد احساس مي کند که درس هاي انگليسي داده شده در حقيقت بخشي توسعه يافته از واژه نامه و دايره لغات فارسي او هستند و به قولي ديگر زباني جديد نياموخته بلکه همان زبان مادري اش را توسعه داده است که اين شکل يادگيري زبان عالي ترين و صحيح ترين شکل ممکن براي آموختن يک زبان جديد است.
مجموعه يادگيري انگليسي در رويا با حضور بيش از پنجاه مهندس و روانشناس و زبان شناس تهيه شده است و در نوع خود عالي ترين شکل آموزش سريع زبان انگليسي براي تمام سنين محسوب مي شود.
اين مجموعه شامل 7 سي دي(ام پي 3) و قابل پخش در کليه دستگاه هاي خانگي و کامپيوتر و ضبط هاي اتومبيل و کليه ام پي3 پليرها ميباشد.


قيمت: - تومان
لطفاً براي خريد مجموعه کامل آموزش زبان نصرت 2 اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد مجموعه کامل آموزش زبان نصرت 2 اورجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی