خريد پستي آموزش زبان انگليسي How do you do
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش زبان انگليسي How do you do


آموزش زبان انگليسي How do you do




قابل پخش با دي وي دي پلير خانگي

در اين مجموعه يک روبات انسان نما که تازه به اين دنيا وارد شده

, ميخواهد زبان انگليسي را بياموزد و شما قدم به قدم

همراه اين روبات به فراگيري مکالمه زبان انگليسي از ابتدا تا انتها

اقدام خواهيد نمود.

اين مجموعه يک خانم مهندس روباتي مي سازد که از زبان انگليسي هيچ نمي داند. او به محض متولد شدن در کارگاه اين خانم ياد مي گيرد که در برخورد اول به يک انگليسي زبان به جاي جمله How are You بايد از عبارت How Do You Do استفاده کند و اين آغاز يک دوره پرهيجان يادگيري جملات و اصطلاحات پايه اي زبان انگليسي است.
بسياري از زبان آموزان مبتدي زبان انگليسي ، نيازمند مجموعه اي خودکفا و کامل هستند که ضمن معرفي کلمات و جملات بنيادي زبان انگليسي از پايه و اساس آنها را با جزئيات گرامري زبان نيز آشنا سازد. اين زبان آموزان مبتدي که مي توانند از هر سن و سالي باشند ، عمدتا ترجيح مي دهند از طريق تماشايفيلم و تعقيب يک داستان سرگرم کننده با واژه هاي جديد و موارد کاربرد آن آشنا شوند و در عمل و در سناريوهاي شبه واقعي خود را جاي هنرپيشه آشناي فيلم بگذارند و با پيشرفت او در هر مرحله ، آنها نيز به مرحله بالاتري صعود کنند.
مجموعه How Do You Do چنين مجموعه اي است. در اين مجموعه يک خانم مهندس روباتي مي سازد که از زبان انگليسي هيچ نمي داند. او به محض متولد شدن در کارگاه اين خانم ياد مي گيرد که در برخورد اول به يک انگليسي زبان به جاي جمله How are You بايد از عبارت How Do You Do استفاده کند و اين آغاز يک دوره پرهيجان يادگيري جملات و اصطلاحات پايه اي زبان انگليسي است.
اگر زماني سري آموزش Follow Me و On We Go گل سرسبد سبک هاي يادگيري زبان انگليسي بودند( و هنوز هم هستند و بسياري هنوز اين دو مجموعه را کامل ترين وساده ترين و بي نقص ترين مي دانند) در دهه اخير سري How Do You Do به اذعان بسياري از زبان آموزان مبتدي کامل ترين مجموعه براي همه کساني محسوب مي شود که زبان انگليسي شان بسيار ضعيف است و تنها در حد سالهاي راهنمايي و اول دبيرستان با زبان آشنا هستند و مجبورند سريعا خود را با کلمات و جملات کليدي و اساسي زبان آشنا سازند.
در اين مجموعه موضوعات به تفکيک و با حفظ ارتباط معنايي و داستاني ارائه مي شوند و در هر سناريو بعد از پرداختن مقدماتي به موضوع درس به کمک صحنه هاي شبيه سازي وبهره گيري از انيميشن و کارتون ، موضوعات به طور کامل به زبان آموز فهمانده مي شوند. رفتار طنزآلود و سرگرم کننده روبات فيلم که بسياري اوقات زبان آموز از زاويه چشمان او به دنيا مي نگرد باعث مي شود که يادگيري زبان به کمک اين مجموعه بسيارشيرين وجذاب جلوه کند و انسان از تماشاي مکرر درسها دچار خستگي نشود. اين روبات مانند يک زبان آموز مبتدي و متوسط واقعي بعضي اوقات مفاهيم را با هم اشتباه مي کند و حتي نمي فهمد و در چنين اين امکان را براي زبان آموز و تماشگر فيلم هاي آموزشي فراهم مي کند تا با همزاد پنداري احساس تنهايي نکندو با شوق و علاقه و توجه بيشتري درسها را دنبال کند


اين مجموعه شامل 24 مرحله ميباشد که

هر مرحله بر روي يک موضوع زوم شده است. اين مراحل عبارتند از :


IDENTITY
FOOD
FURNITURE
HOME
CLOTHES
TRAVEL
TELEPHONE
DOCTOR
EMPLOYMENT
RESTAURANT
DO IT YOURSELF
MEMORIES
EMERGENCIES
BANK
WEATHER
CAR
HOUSEWORK
POST OFFICE
HOSPITAL
LAW
SPORT
WORKPLACE
LOVE
SOUVENIRS

به همراه :

ديکشنري کامل بابي لان

ديکشنري کامل اکسفورد ادونس

چهار بازي رايانه اي جذاب

24 نرم افزار کاربردي کامپيوتر

400 عکس زيبا و ديدني


قيمت: 5000 تومان
لطفاً براي خريد آموزش زبان انگليسي How do you do روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش زبان انگليسي How do you do




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی