خريد پستي آموزش جامع زبان آيتلس جنرال Ielts Jeneral
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش جامع زبان آيتلس جنرال Ielts Jeneral


آموزش جامع زبان آيتلس جنرال Ielts Jeneral







examination: اين کتاب از نوع مدل عمومي مي باشد و براي دانش آموزاني که در آزمونهاي مدرک و گواهينامه اول دانشگاه کمبريج کار مي کنند مفيد مي باشد شامل: تمرينها آزمونها گرامر متنهاي درک و فهم تلفظ و..........مي باشد.

lnsight into: اين کتاب مجموعه ي پرمحتوايي را براي سيستم آزمون (ielts)فراهم کرده است که به طور پيشرفته مهارتهاي زبان را در آزمونهايي توضيح داده است که شامل: هم مدل عمومي و هم دانشگاهي براي خواندن و نوشتن مي باشد.

RACTICE TEST PIUS: اين کتاب مجموعه اي از 4 مهارت از آزمونهاي IELTS))مي باشد شنيدن و صحبت کردن شامل5 تست تمرين که از مدل مکالمه ي جديد 2001 مي باشدبه علاوه ي مدل هاي خواندن نوشتن که براي دوطلبان آموزش عمومي مي باشد.

step up to: يک محصول گسترده براي دانش آموزاني در پايه ي مقدماتي و توسط بالا ارائه شده است که مهارتهاي لازم و تمرينهاي زبان در سيستم آزمون IELTS) ) را تهيه کرده است. مجموعه ي پر محتوايي براي هر دو مدل آموزش Academic (دانشگاهي)General (عمومي)است

preparation and practice: اين سري محصولي پر محتوا و داراي تمرينهاي از محدودهي کاملي تست هاي مهارتي درielts)) است که بروي تجزيه و تحليل مراحل لازم در انجام آزمون و فعاليت هاي تمرين تمرکز مي کند . موضوعات در اين کتاب مناسب براي براي استفاده در کلاس و مطالعه ي فردي مي باشد و از نوع مدل عمومي براي خواندن و نوشتن است.

404 General: اين کتاب که از نوع General (عمومي) تهييه شده است .به داوطلبان تمرينات وسيع همراه با ساختار و دستور العمل انواع پرسش ها و متن ها را همراه با آزمون ارائه مي دهند.

english work: اين کتاب موضوعاتي را براي کمک به يادگيري و پيشرفت لغات انگليسي فراهم کرده است به طور ويژ؟ه مختص دانش آموزاني که آزمونهايielts)) را کار مي کنند همچنين براي هر دو مورد آموزش عمومي و دانشگاهي استفاده مي شود .

Reading and Writing: اين کتاب براي نياز دانش آموزان به فراگير ي مهارتهاي لازم در آزمون ielts)) تهييه شده است .هر بخش در اين مجموعه راهنمايي هاي کامل را براي مهارتهاي لازم از هر مدل را دار است . اين سري محصولي پر محتوا و دارايي تمرينها از محدوده ي کامل ي از تست هاي مهارتي در ielts)) است.که بر روي تجزيه و تحليل مراحل لازم در انجام آزمون و فعاليت هاي تمرين تمرکز مي کند.

101 Helpful: اين کتاب که از مدل آموزش عمومي مي باشد به ويژه براي کمک به ذاوطلبان طراحي شده است که آرمانهاي ielts)) از نوع عمومي ا به بهترين وجه فرا بگيريد.


قيمت: 8000 تومان
لطفاً براي خريد آموزش جامع زبان آيتلس جنرال Ielts Jeneral روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش جامع زبان آيتلس جنرال Ielts Jeneral




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی