خريد ارزان قيمت آموزش زبان انگليسي نصرت 3 (اوريجينال)
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش زبان انگليسي نصرت 3 (اوريجينال)


آموزش زبان انگليسي نصرت 3 (اوريجينال)




آموزش زبان انگليسي نصرت 1و2و3 بهمراه تقويت حافظه و مهارت يادگيري

محتويات اين مجموعه شامل 2 عدد دي وي دي و يک کتابچه لغت مي باشد

اين مجموعه به صورت اوريجينال و در بسته بندي اصلي همراه با کتابچه 504 لغت به فروش مي رسد





آموزش زبان انگليسي نصرت 1و2و3

آموزش زبان انگليسي در خواب

کتاب لغتنامه 504 واژه ضروري آموزش

آموزش تقويت حافظه و مهارت يادگيري نصرت

قابليت اجرا بر روي کامپيوتر و موبايل و MP3 & DVD PLAYER

آموزش مکالمه زبان انگليسي در 90 روز بدون نياز به کتاب، جزوه و مدرس فقط با روزي 30 دقيقه زمان براي تمرين !
شامل 450 ساعت فايل صوتي MP3 مکالمه زبان از مبتدي تا پيشرفته با آموزش گرامر. تلفظ کلمات به همراه آموزش بسياري از جملات و لغات پر کار برد زبان مطابق با آخرين متد هاي آموزش زبان دنيا در قالب 1 دي .ي دي !
قابل پخش در تمامي ضبط هاي MP3، VCD و DVD هاي خانگي، MP3 پلير هاي همراه، گوشي هاي موبايل با قابليت پخش MP3، ديسک من ها، ضبط هاي سي دي اتومبيل ، تمامي پلير هاي خانگي و سيار با قابليت پخش فرمت صوتي MP3 !

*

با مجموعه آموزشي زبان نصرت حتي در مسافرت مي توانيد زبان انگليسي را به خوبي فراگيريد !
*

مهارت کامل در مکالمه زبان انگليسي در سه ماه با روزي 30 دقيقه گوش سپردن به هر درس !
*

روش استفاده آسان براي تمامي سنين با هر سطح آشنايي با زبان انگليسي .
*

برگرفته شده از جديدترين متد آموزش روز دنيا .
*

تمرکز و تقويت حافظه در ضمن يادگيري .
*

تکرار مطالب در فواصل زماني مختلف .
*

دوره تقويت حافظه و مهارت يادگيري .
*

بيش از 90 ساعت آموزش شامل محاوره، آشنايي با لغات، آموزش حروف اضافه، آشنايي با جمله سازي، آشنايي با يکصد لغت ابتدايي، شيوه صحيح تلفظ و نوشتن الفبا
*

بدون نياز به کتاب و درس


هيچ نيازي به خالي کردن زمان اضافي خود براي يادگيري زبان خارجه نيست، با متد نصرت تنها با روزي 30 دقيقه که مي تواند شامل زمان هاي غير مفيد روزانه شما همچون حين رانندگي، پياده روي، يا درون منزل و قبل از خواب باشد، به خوبي مکالمه زبان انگليسي را ياد بگيريد !

توضيحات تکميلي به زبان موسسه توليد کننده:

اين متد را يک نابغه زبان شناس انگليسي اختراع کرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسي در آورده آقاي نصرت بخاطر همين از طرف دانشگاه صنعتي شريف به لقب مبتکر نمونه انتخاب شده.
شما بعد از تهيه اين بسته و گوش کردن بر طبق متد مشخص شده که در طول فراگيري آموزش با ان مرحله به مرحله اشنا مي شويد، متوجه مي شويد که چه تغيري در زبان شما روي ميدهد . شما به راحتي فيلمهاي آمريکايي به زبان اصلي را خواهيد فهميد. شما به راحتي به انگليسي صحبت ميکنيد و کاملاً ميتوانيد ارتباط برقرار کنيد. احساس ميکنيد معجزه‌اي روي داده است. چيزي که بعد از سالها حضور در کلاسهاي زبان در دست يابي کامل به آن موفق نشده بوديد در ظرف کمتر از ? ماه به بهترين نحو با کمترين زحمت محقق خواهد شد.
باور کردنش کمي مشکل است اما چند چيز را به خاطر داشته باشيد. نصرت معتبرترين موسسه تند خواني و زبان کشور است. آقاي نصرت اعتباري جهاني دارد و او همه اين موارد را تضمين ميکند. چنين انساني بعد از سالها کار پر افتخار هيچوقت اعتبارش را به بازي نميگيرد. اين متد تا به حال در ايران و خارج از کشور (بيشتر خارج از کشور) ?? هزار فروش رفته است و هر ?? هزار مورد را شگفت زده کرده است.
نه نياز به تمرين هست. نه نياز به دوباره گوش کردن. نه نياز به نوشتن. در واقع شما سعي نميکنيد چيزي بياموزيد بلکه اين نوار با فرمولي که در قرارگيري کلمات و جملات آن با فاصله‌هاي زماني خاص در آن مخفي است انگليسي را به شما مي‌آموزد.

تقويت حافظه نصرت:

و اينک تقويت حافظه و تند خواني نصرت ( ارائه اي ديگر از موسسه نصرت )،پس از ماهها استفاده از cd هاي آموزش مکالمه زبان انگليسي مصرف کنندگان اين محصول پي به واقعي بودن ادعاي ما برده اند و حتي عده اي معتقدند قدرت و ارزش اين سي دي ها بسيار بيش از آن چيزي است که ما به آن اشاره کرديم . همانطور که همه ميدانيد موسسه نصرت قبل از پرداختن به بحث آموزش زبان که در واقع انقلابي را در روش يادگيري سريع مکالمه انگليسي ايجاد کرد به آموزش روشهاي تند خواني و تقويت حافظه ميپرداخت و در واقع اولين موسسه تند خواني کشور است که بازده متدها و روشهايش براي همگان اثبات شده است . آقاي نصرت در ادامه ارئه موفقيت آميز نوارهاي آموزش زبان ( که ما آن را به سي دي تبديل کرديم ) نوارهاي معجزه کننده تقويت حافظه را به بازار عرضه کرد که خود من به عنوان يک استفاده کننده اين محصول مدعي هستم که واقعا اين ديگه آخرشه . اما چرا ؟ انگليسي

1.

با متد نوين به کار گرفته در اين نوارها ( که باز ما آن را به سي دي cd تبديل کرديم) فقط بصورت صوتي قدرت حافظه خود را به ده برابر ( دقيقاً ده برابر) افزايش دهيد. ديگر گرفتار تمرين بر روي کاغذ و يا مطالعه براي تقويت حافظه و تند خواني نخواهيد بود و فقط گوش کنيد. ( 100% صوتي دقيقاً مثل سي دي هاي مکالمه زبان)
2.

کارشناساني که بر روي مغز انسان کار کرده‌اند معتقدند ضريب هوش با بالارفتن ميزان حافظه افزايش مي‌يابد. همچنين بررسيها نشان داده يک انسان ميتواند از 5 تا 6 درصد قدرت حافظه‌اش استفاده کند. اين ميزان در تيز هوشان حداکثر 9 درصد است. اين سي دي در فقط سه هفته به شما مي‌آموزد چگونه بصورت عملي اين مقدار را به 50 درصد افزايش دهيد.
3.

براي هميشه قلم و کاغذ را فراموش کنيد. يک کتاب پر از فرمول را روبرويتان قرار دهيد. مغز شما به طور خودکار همه فرمولها را حفظ ميکند و تا آخر عمر در حافظه شما باقي خواهد ماند. فراموشي را براي هميشه فراموش کنيد. (اينها بخشهايي از صحبتهاي آقاي نصرت است) او همچنين يک مثال عملي ميزند که شما در هفته سوم استفاده از اين نوارها توانايي انجام آن را خوايد داشت او مي‌گويد: به درون يک سالن برويد که 100 نفر مهمان در آن سالن است. شما هيچکدام را نمي‌شناسيد. از مهمان‌ها بخواهيد يکي يکي خود را به شما معرفي کنند. آنها هرکدام نام، فاميل و تلفن خود را فقط يک بار به شما خواهند گفت. شما بعد از اين مهماني در هر لحظه از عمر هرکدام از ايشان را ببينيد نام، فاميل و تلفن او را به ياد خواهيد آورد. شما همچنين ميتوانيد اسامي همه مهمانها با کليه مشخصاتشان را به ترتيب معرفي کردن در هر زمان از عمرتان به خاطر بياوريد و بازگو کنيد. اين کارها واقعاً پس از سه هفته گوش کردن به اين نوارها عملي است. فقط گوش کردن به دو جلسه اول اين آموزش تقويت حافظه شما را شگفت زده خواهد کرد. اين روش هم ميزان يادگيري و هم سرعت يادگيري شما را به طور شگفت انگيزي افزايش ميدهد چون نه شخص شما بلکه مغز شما ياد ميگيرد که چگونه همه چيز را بخاطر بسپارد. به همان سادگي که نفس مي‌کشيد.
4.

شعار هميشگي استاد نصرت اين است: « اصلاً استعداد شما مهم نيست» به من کساني را تحويل دهيد که خيال ميکنيد از همه خنگ ترند کساني که به خودشان برچسب کم هوشي زده‌اند. کساني که فکر ميکنيد چيز ياد نميگيرند. ببينيد من از اينها چه خواهم ساخت و چه چيزي تحويل ميدهم.

آلبوم يادگيري مکاملمه انگليسي در خواب:

Sleep English يا آلبوم يادگيري مكالمه انگليسي درخواب مجموعه اي است بي نظير وكامل از 18 درس وتمرين آموزش مكالمات زبان انگليسي كه درسها بصورت گفتاري وبه فرمت فايل هاي صوتي mp3 (( قابل استفاده با وسايل پخش سي دي هاي صوتي )) وبه 2 زبان فارسي وانگليسي همزمان ارائه مي شود. اين صداها با تلفيق دو تكنولوژي زنده نمايي صحنه هاي صوتي درداخل جمجمه يا Binaural Sounds وتكنيك منحصر به فرد همسازي وهمگامي مغزي
Brain Synchronizing ازطريق هدفون براي مغزهنگام خواب ، قابل شنيدن مي باشند وبه دليل همراه داشتن امواج خاص فعال سازي ذهن هنگام پخش درس ها ، مغز شما رادرعالي ترين شرايط كاري ( يعني درخواب ودرزمان استراحت )‌وبه راحت ترين شيوه ، با واژه ها وجملات اساسي زبان آشنامي سازد.
شما وقتي از خواب بيدار مي شويددركمال حيرت مي بينيدكه نسبت به روز قبل هزاران لغت جديد برايتان معنادارشده اند وبه طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهيم مكالمات روزمره ونوشته هاي انگليسي را درك مي كنيد!!
ديگر يادگيري زبان انگليسي دشوار نخواهدبود.
به كمك ضمير ناخودآگاه درخواب انگليسي بياموزيد!!

امواج مغزي انسان در حالت خواب با حالت بيداري تفاوت مي كند. وقتي انسان خواب است امواج مغزي او شكل خاصي مي گيرند و به همين دليل انسان خوابيده فقط آن امواج را مي شناسد و با آن امواج واكنش هاي بدن خود را تنظيم مي كند.
حال تصور كنيد كه يك دوره كامل آموزش انگليسي به صورت صوتي (و به شكل آموزش زبان مادري يعني ابتدا درس به فارسي تشريح و سپس به زبان انگليسي ارائه شود.) حاوي بيش از چهل ساعت آموزش با امواج مغزي حالت خواب مدوله شود. يعني به اصطلاح مهندسي مخابرات پوش امواج مغزي اصوات آموزشي باشند. در اين حالت مغز ضمن پذيرش امواج خواب عميق ، امواج ضميمه و پوش آن را نيز بدون مقاومت مي پذيرد و آنها را به دروني ترين لايه هاي خود راه مي دهد. اكنون فرض كنيد با تكنيك binaural صداهاي آموزشي فضايي شوند. يعني به شكلي درآيند كه تمام محفظه اسكلت درون مغز را به سلطه خود درآورند و فرد خوابيده احساس كند كه به جاي يك صداي بيروني از درون فضاي سرش صداها بيرون مي آيند (يعني درست حالتي كه انسان وقتي با خودش حرف مي زند و گفتگوي دروني روزانه خود را شكل مي دهد).
در اين حالت مغز انسان با لذت و شوق و آغوش باز تمام اطلاعات صوتي را بدون هيچ پيشداوري به درون حافظه عميق و ضمير ناخودآگاه ارسال مي كند. و چند ساعت بعد كه فرد از خواب بيدار مي شود مي بيند به طور ناخودآگاه هزاران واژه و اصطلاح انگليسي برايش آشنا و معنا دار شده اند و از همه مهم تر هنگام برخورد با يك مطلب احساس مي كند كه قبلا آن را جايي شنيده است و برايش بسيار آشنااست. با توجه به اينكه اين شيوه يادگيري مستقيما در داخل مغز و سوار بر محمل امواج مغزي صورت مي گيرد ، اثر بخشي آن فوق العاده است. اين در حالي است كه درس هاي آموزشي انتخابي همزمان فارسي و انگليسي هستند و در نتيجه فرد احساس مي كند كه درس هاي انگليسي داده شده در حقيقت بخشي توسعه يافته از واژه نامه و دايره لغات فارسي او هستند و به قولي ديگر زباني جديد نياموخته بلكه همان زبان مادري اش را توسعه داده است كه اين شكل يادگيري زبان عالي ترين و صحيح ترين شكل ممكن براي آموختن يك زبان جديد است.
مجموعه يادگيري انگليسي در رويا با حضور بيش از پنجاه مهندس و روانشناس و زبان شناس تهيه شده است و در نوع خود عالي ترين شكل آموزش سريع زبان انگليسي براي تمام سنين محسوب مي شود.

-------------------------------
شناسنامه محصول:

توليد کننده: م<سسه آموزش زبان نصرت
تعداد: دو دي وي دي


قيمت: 8800 تومان
لطفاً براي خريد آموزش زبان انگليسي نصرت 3 (اوريجينال) روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش زبان انگليسي نصرت 3 (اوريجينال)




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی