خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش زبان نصرت ( نسخه جديد ) - DVD


آموزش زبان نصرت ( نسخه جديد ) - DVD



دسته آموزش زبان زيردسته انگليسي

برگرفته شده از جديدترين متد آموزشي روز جهان
تمرکز و تقويت حافظه در ضمن يادگيري
تکرار مطالب در فواصل زماني مختلف
بدون نياز به کتاب و مدرس
قابل اجرا بر روي وي سي دي ، کامپيوتر و ام پي 3 پلير


اين متد را يک نابغه زبان شناس انگليسي اختراع کرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسي در آورده آقاي نصرت بخاطر همين از طرف دانشگاه صنعتي شريف به لقب مبتکر نمونه انتخاب شده .

شما بعد از تهيه اين بسته که بصورت 45 عدد نوار ضبط صوتي يا 4 عدد cd شامل 90 فايل mp3 هست و گوش کردن طبق متد به آن چه چيز مي آموزيد و چه تغيري در زبان شما روي ميدهد .؟ شما به راحتي فيلم هاي آمريکايي به زبان اصلي را خواهيد فهميد . شما به راحتي به انگليسي صحبت ميکنيد و کاملا ميتوانيد ارتباط برقرار کنيد . احساس ميکنيد معجزه اي روي داده است . چيزي که بعد از سالها حضور در کلاسهاي زبان در دست يابي کامل به آن موفق نشده بوديد در ظرف کمتر از ? ماه به بهترين نحو با کمترين زحمت محقق خواهد شد.

باور کردنش کمي مشکل است اما چند چيز را به خاطر داشته باشيد . نصرت معتبر ترين موسسه تند خواني و زبان کشور است . آقاي نصرت اعتباري جهاني دارد و او همه اين موارد را تضمين ميکند . چنين انساني بعد از سالها کار پر افتخار هيچوقت اعتبارش را به بازي نميگيرد . اين متد تا به حال در ايران و خارج از کشور ( بيشتر خارج از کشور) ?? هزار فروش رفته است و هر ?? هزار مورد را شگفت زده کرده است .

نه نياز به تمرين هست . نه نياز به دوباره گوش کردن . نه نياز به نوشتن . در واقع شما سعي نميکنيد چيزي بياموزيد بلکه اين نوار با فرمولي که در قرار گيري کلمات و جملات آن با فاصله هاي زماني خاص در آن مخفي است انگليسي را به شما مي آموزد .

راز موفقيت اين متد چيست ؟

اين متد معجزه ميکند . چون با شخص شما طرف نميشود . بدون آن که احساس کنيد با مغز شما طرف ميشود . کلمات و جملات با فاصله زماني خاص تکرار ميشوند و شما آنها را مي آموزيد بدون آن که خود بفهميد چطوري . راز در زمانهاي خاص است که فرمولش هيچگاه لو نرفته است . شما براي هر جلسه در اين سه ماه يک فايل صوتي mp3 داريد . و فقط حق داريد يک بار آن را گوش کنيد و فاصله هاي زماني نبايد ازبين رود . اصلا استعداد شما مهم نيست .


اورجينال

شماره مجوز : 11799-155/88





قيمت: 12000 تومان
لطفاً براي خريد آموزش زبان نصرت ( نسخه جديد ) - DVD روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش زبان نصرت ( نسخه جديد ) - DVD




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی