خريد آموزش زبان رزتا استون
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش زبان رزتا استون


آموزش زبان رزتا استون


آموزش كامل زبان با روش رزتا استون- rosetta stone

نرم افزار بسيار پيشرفته آموزش زبان رزتا استون بصورت فول ورژرن در يک DVD ، زبانهايي که در پک آموزش داده ميشود شامل: انگليسي در دو سطح، آلماني، روسي ، دانمارکي، اسپانيايي، فرانسوي، يوناني، ايتاليايي، هلندي، لهستاني، سوئدي ميباشد . بهترين متد آموزش زبان هاي مختلف روشي است كه در اين نرم افزار ارائه مي شود و شما را مجذوب زبان مورد نظرتان مي كند. اين مجموعه محصول شركت معتبر rosetta stone ميباشد كه بر روي آموزش زبان هاي موجود در سرتاسر دنيا فعاليت مي كند.
اين مجموعه يکي از کامل ترين مجموعه هاي آموزش زبان هاي خارجي در دنيا مي باشد * نرم افزار آموزش زبان هاي خارجي با تشخيص گفتار براي تمرين لهجه * با بيش از 8000 تصوير و عبارت در 312 درس * در حدود 850 ساعت آموزش تصويري و ويدئويي * شامل بخش مرجع جهت يادگيري واژگان و گرامر بدون فهرست * تمرين ، پيش نمايش و امتحان براي هر درس بصورت خودآموز و خودکار .

نحوه آموزش : به اين گونه است كه شما در اين شيوه كاملا اكتيو هستيد يعني آموزش از طريق نشان دادن عكس و بيان لغات و جملات مربوط به آن عكس مي باشد. و در پايان هر درس شما را امتحان مي كند و نحوه تلفظ و ديكته خود را كاملا مي توانيد تقويت كنيد و به مهارت هاي ديداري و شنيداري كاملي از زبان مورد نظر دست يابيد و... توضيح کامل دادن درباره ويژگيهاي منحصر بفرد اين نرم افزار احتياج به درج دهها صفحه دارد که ما بطور خلاصه بيان کرديم

Rosetta stone به عنوان نرم افزار شماره 1 آموزشي در دنيا، توسط مردم 150 کشور دنيا با موفقيت استفاده شده است. اين نرم افزار توسط کمپاني هاي معتبر و شرکتهاي نامي مانند IBM و Telekom و هزاران مدرسه و دانشگاه در سراسر دنيا مورد استفاده قرار ميگيرد. با Rosetta Stone يادگيري زبان حتي از آنچه که شما تصور ميکنيد هم ساده تر است.
Rosetta Stone برنده جايزه Dynamic Immersion™ method در زمينه آموزش و ارتقا سطح دانش زبان است.امکانات اين برنامه بصورت زير است:

- آموزش کلمه به کلمه و سطح بندي شده: شما در 210 جلسه آموزشي ميتوانيد به معناي واقعي يک زبان را ياد بگيريد. در سطح 1 شما 92 جلسه و در سطح 2 نيز 118 جلسه آموزش خواهيد داشت که پس از طي آن ميتوانيد به راحتي زبان مورد نظر را صحبت کنيد.
- تمرين پس از آموزش: پس از هر درس آموزشي، تمريني براي شما در نظر گرفته شده است که شامل خواندن، نوشتن و گوش کردن است. مزيت انحصار بفرد اين نرم افزار تمرين دادن لهجه شما است. با سيستم آناليز صدا، شما ميتوانيد کلمه هايي را که آموزش ديده ايد بخوانيد و از درصد صحيح قرائتتان آگاه شويد.
- محيط کاربرپسند: محيط اين نرم افزار بسيار زيبا و جذاب بوده و شما به راحتي ميتوانيد از آن استفاده کنيد. منوهاي پيچيده و تو در تو در اين برنامه وجود ندارد.
- زبان استفاده: در زبانهاي خاص مانند ژاپني و چيني که شما نميتوانيد حروف را بخوانيد، اين امکان وجود دارد که شما نوشته ها را بصورت لاتين مشاهده نموده و سپس آنها را با متن اصلي تطبيق دهيد.
Rosetta Stone با عرضه آموزش بيش از 30 زبان دنيا که ليست کامل آنها را ميتوانيد در سايت رسمي شرکت ببينيد، پيشتاز آموزش الکترونيکي زبان در جهان است.


قيمت: 4900 تومان
لطفاً براي خريد آموزش زبان رزتا استون روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش زبان رزتا استون




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی