خريد مجموعه how do you do
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

مجموعه how do you do


مجموعه how do you do


سياري از زبان آموزان مبتدي زبان انگليسي ، نيازمند مجموعه اي خودكفا و كامل هستند كه ضمن معرفي كلمات و جملات بنيادي زبان انگليسي از پايه و اساس آنها را با جزئيات گرامري زبان نيز آشنا سازد. اين زبان آموزان مبتدي كه مي توانند از هر سن و سالي باشند ، عمدتا ترجيح مي دهند از طريق تماشاي فيلم و تعقيب يك داستان سرگرم كننده با واژه هاي جديد و موارد كاربرد آن آشنا شوند و در عمل و در سناريوهاي شبه واقعي خود را جاي هنرپيشه آشناي فيلم بگذارند و با پيشرفت او در هر مرحله ، آنها نيز به مرحله بالاتري صعود كنند.

مجموعه How Do You Do چنين مجموعه اي است. در اين مجموعه يك خانم مهندس روباتي مي سازد كه از زبان انگليسي هيچ نمي داند. او به محض متولد شدن در كارگاه اين خانم ياد مي گيرد كه در برخورد اول به يك انگليسي زبان به جاي جمله How are You بايد از عبارت How Do You Do استفاده كند و اين آغاز يك دوره پرهيجان يادگيري جملات و اصطلاحات پايه اي زبان انگليسي است.

اگر زماني سري آموزش Follow Me و On We Go گل سرسبد سبك هاي يادگيري زبان انگليسي بودند( و هنوز هم هستند و بسياري هنوز اين دو مجموعه را كامل ترين وساده ترين و بي نقص ترين مي دانند) در دهه اخير سري How Do You Do به اذعان بسياري از زبان آموزان مبتدي كامل ترين مجموعه براي همه كساني محسوب مي شود كه زبان انگليسي شان بسيار ضعيف است و تنها در حد سالهاي راهنمايي و اول دبيرستان با زبان آشنا هستند و مجبورند سريعا خود را با كلمات و جملات كليدي و اساسي زبان آشنا سازند.

در اين مجموعه موضوعات به تفكيك و با حفظ ارتباط معنايي و داستاني ارائه مي شوند و در هر سناريو بعد از پرداختن مقدماتي به موضوع درس به كمك صحنه هاي شبيه سازي وبهره گيري از انيميشن و كارتون ، موضوعات به طور كامل به زبان آموز فهمانده مي شوند. رفتار طنزآلود و سرگرم كننده روبات فيلم كه بسياري اوقات زبان آموز از زاويه چشمان او به دنيا مي نگرد باعث مي شود كه يادگيري زبان به كمك اين مجموعه بسيارشيرين وجذاب جلوه كند و انسان از تماشاي مكرر درسها دچار خستگي نشود. اين روبات مانند يك زبان آموز مبتدي و متوسط واقعي بعضي اوقات مفاهيم را با هم اشتباه مي كند و حتي نمي فهمد و در چنين اين امكان را براي زبان آموز و تماشگر فيلم هاي آموزشي فراهم مي كند تا با همزاد پنداري احساس تنهايي نكند و با شوق و علاقه و توجه بيشتري درسها را دنبال كند



24 قسمت کامل در، 2 دي وي دي فقط 5900 تومان


قيمت: 5900 تومان
لطفاً براي خريد مجموعه how do you do روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد مجموعه how do you do




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی