فروش آموزش زبان انگليسيTell Me More
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش زبان انگليسيTell Me More


آموزش زبان انگليسيTell Me More


آموزش زبان انگليسيTell Me More

شامل 2 عدد DVD

ورژن 2009 و 2010



ابر نرم افزار آموزشي Tell Me More

طي چند سال اخير همواره عنوان برترين

و قدرتمندترين نرم افزار آموزش زبان انگليسي

در دنيا را با خود همراه داشته و توانسته طرفداران بيشماري

را در سرتاسر دنيا به دليل متد منحصر به فرد آموزشي خود کسب کند.


http://img13.img98.com/out.php/i79656_tellmemor3.jpg



Tell Me More Premium Performance v9.0

Tell Me More Premium Performance 2010 new

نرم افزاري فوق حرفه اي و قدرتمند در زمينه آموزش زبان انگليسي و نسخه جديد نرم افزار بسيار محبوب Tell Me More Premium 8.0 براي آموزش سطوح مختلف زبان است که از سوي شرکت Auralog براي آموزش الکترونيک و آسان زبان انگليسي براي تمامي کاربران عرضه شده است و از سوي اکثر منتقدان نرم افزار دنيا لقب "برترين نرم افزار آموزش زبان انگليسي دنيا " را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جايگيري در رتبه اول و کسب مدال طلاي برترين نرم افزار آموزش زبان دنيا براي چندمين سال پياپي در وبسايت نقد نرم افزاري دنيا TopTenReviews است . منتقدان سايت TopTenReviews اين نرم افزار را "بهترين گزينه نرم افزاري در دسترس براي آموزش زبان انگليسي معرفي کرده اند و آن را به وضوح در صدر نرم افزارهاي هم رده در زمينه آموزش زبان قرار داده اند". به علاوه استفاده اين نرم افزار در بسياري از مراکز مطرح و علمي دنيا موجب اطمينان اکثر خريداران از منحصر به فرد بودن و خريد آن شده است .
اين نرم افزار حرفه اي شامل 2000 ساعت آموزش زبان انگليسي در 10 سطح مختلف از مقدماتي تا پيشرفته است که با خود 10000 تمرين مختلف براي يادگيري مهارت هاي مختلف زبان انگليسي را داراست !

(داراي دو گويش آمريکايي و انگليسي)

اين نرم افزار فوق العاده ، با هوش مصنوعي بالايش، درست همانند يک معلم خانگي فوق هوشمند و خستگي ناپذير، تمامي ارکان مورد نياز براي آموزش زبان انگليسي و تمامي مهارت هاي لازم يادگيري هر زبان را همچون خواندن، نگارش، قدرت شنيدار، گفتار، دايره لغات و گرامر و حتي فرهنگ مورد نياز يادگيري کشورهاي سخن گوينده آن زبان را به تمرين و تکرار وا مي دارد و داراي سطوح مختلفي از مبتدي تا پيشرفته مي باشد که براي تمامي افراد در پکيج هاي مختلفي از سوي کمپاني سازنده عرضه شده است .




http://img13.img98.com/out.php/i79653_picture.jpg



- Tell Me More Performance جامع ترين نرم افزار آموزش زبان انگليسي در بازارهاي جهانيست !

- بيش از 2000 ساعت آموزش زبان انگليسي در 10 سطح و Level مختلف از مقدماتي مقدماتي تا پيشرفته و حرفه اي براي اولين بار در دنياي آموزش الکترونيک انگليسي !

- بيش از ده هزارتمرين براي يادگيري زبان انگليسي !

که تمامي مهارت هاي يادگيري زبان از قبيل Listening يا مهارت گوش دادن، Speaking يا مهارت صحبت کردن، Reading يا مهارت خواندن و Writing يا مهارت نوشتن را در کنار تمرينات متنوع گرامري Grammer ، لغات Vocabulary و حتي تمرينات مرتبط با آشنايي با فرهنگ انگليسي Culture داراست ! تمامي تمرين ها در محيطي کاملا Interactive و پويا و به صورت چندرسانه اي همراه با نرم افزارهاي مختلف دروني ديالوگ و تشخيص صدا همراه است !

http://img13.img98.com/out.php/i79655_tellmemor2.jpg

بهره گيري از قدرتمندترين نرم افزار تشخيص صدا در دنياي نرم افزارهاي آموزشي

Tell Me More از آخرين فن آوري نرم افزاري تشخيص صدا بهره مي برد که تاثير گذار ترين راه براي بهبود تلفظ يک شخص زبان آموز است !

شما به زيبايي هنگام تلفظ به اشتباهات خود پي ميبريد و نرم افزار به صورت کاملا هوشمند با هوش مصنوعي بالاي خود ايراد هاي شما را به شما در محيطي انيميشن و با گراف هاي نموداري مختلف مي گويد تا شما آنها را رفع نماييد!

- بيش از 10 ساعت ويديو آموزشي

بهره گيري از ويديو هاي آموزشي چند رسانه اي که علاوه بر آشنايي با فرهنگ زبان، شما خود را در نقش شخصيت هاي ويديو نيز قرار مي دهيد !






انگليسي را راحت ياد بگيريد



2 دي وي دي



فقط 5000 تومان


قيمت: 5000 تومان
لطفاً براي خريد آموزش زبان انگليسيTell Me More روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش زبان انگليسيTell Me More




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی