فروش پستي آموزش جامع 102 زبان زنده دنيا
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش جامع 102 زبان زنده دنيا


آموزش جامع 102 زبان زنده دنيا


آموزش جامع 102 زبان زنده دنيا . . .

آموزش 102 زبان زنده دنيا به زبان فارسي روان و آموزش تصويري

با خريد اين مجموعه مي توانيد ، مجموعه آموزشي كامل 102 زبان دنيا را داشته باشيد . همچنين يكي از ويژگيهاي مهمي كه اين مجموعه را از ديگر مجموعه ها متمايز مي ساز ، فارسي بودن محيط برنامه است . يعني آموزش به زبان فارسي مي باشد كه بسيار كارا است .

داراي تست لهجه و تمرينهاي متنوع براي بهبود يادگيري


براي آشنايي بيشتر شما با اين مجموعه ، توضيحاتي را در خصوص آن ارائه مي دهيم :

اين برنامه از روشهاي صوتي و تصويري و لغات نوشته شده براي كمك به يادگيري زبان شما استفاده مي كند . شما مي توانيد تلفظ هر لغت را توسط يك سخنگوي بومي بشنويد .
بعد از شنيدن تلفظ لغت ، شما مي توانيد صداي خودتان را نيز ضبط كنيد و بعد تفاوت هر دو را احساس كنيد .
طرز تفكر تصويري تلفظ ها يك پيشرفت عالي در اين برنامه محسوب مي شود .

اصولها :
اين برنامه اكثر زمينه ها را شامل مي شود و چون ما علاقه مند به ديدن نوشته ها و تمرينات دستوري بيشتر هستيم اين مساله باعث مي شود كه اين برنامه پيچيده تر شود و يك زمينه كامل و عالي براي ايجاد دانش زبان فراهم آورد .

سهولت استفاده از برنامه :
حتي اگر براي اولين بار از نرم افزار استفاده مي كنيد ، لازم نيست به كاربر غير خودكار مراجعه كنيد زيار همه چيز واضح و آشكار است و احتياجي به توضي ندارد . با اين حال در تمامي مراحل كار دكمه اي به نام Help وجود دارد كه توضيحات همان مرحله از كار را براي شما به زبان فارسي شرح مي دهد .

تاثير اين برنامه :
اين برنامه از مطالب و اطلاعات صوتي و تصويري براي كمك به يادگيري شما استفاده مي كند . شما مي توانيد در زمان دلخواه درسها را مرور كرده تا براحتي آموزش ببينيد و پيشرفت كنيد .

اگر شما فقط از اين نرم افزار استفاده كنيد ، سطح لغت و تلفظ شما پيشرفت گشترده اي خواهد كرد .

كمك و تاييد فني‌ :
اين نرم افزار نيازي به كمك و پشتيباني ندارد اما براي مواقع ضروري يك دكمه Help با توضيحات فارسي موجود است .

خلاصه :
اين نرم افزار يك برنامه Interactive مي باشد ، تا بتواند براحتي به شما آموزش دهد . اين نرم افزار به افزوده شدن لغات و پيشرفت كردن تلفظ شما كمك قابل توجهي خواهد نمود . شما با استفاده از اين نرم افزار ميتوانيد ر واقع يك لهجه از مياتن زبانهاي دنيا انتخاب كنيد و بعد از معنا و گويش صحيح و روان آن استفاده كنيد .

اين نرم افزار يك تحول در يادگيري زبان خارجه محسوب شده و ايده آل براي سفر يا آموزش بنيادي به شمار مي رود كه تمام زبانهاي دنيا را پوشش مي دهد و لغات و عبارات اساسي و ضروري در موضوعات مختلف از قبيل غذا تا اصطلاحاتاصولي را طبقه بندي كرده است .
با تاثير پذيري از اين برنامه شما ميتوانيد با هر جاي جهان ارتباط بزقرار كنيد . از زبان كرنيش تا كانتوني و نروژي بطور جالب و فوق العادهتركيبي از خصوصيات حسي و مضمون گسترده در نرم افزار براي ترجمه سريع و يادگيري بصورت چند زباني قرار گرفته .

مطمئن باشيد با استفاده از اين بسته حتما زبان مورد نظر را حداقل تا 70 درصد خواهيد آموخت و خواهيد توانست آن را بكار بگيريد

اورجينال
شماره مجوز : 155/12140


قيمت: 10000 تومان
لطفاً براي خريد آموزش جامع 102 زبان زنده دنيا روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش جامع 102 زبان زنده دنيا




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی