خريد پستي ديكشنري بابيلون 7
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

ديكشنري بابيلون 7


ديكشنري بابيلون 7


ديكشنري بابيلون 7 . ..

Babylon نرم افزار پيشتاز فرهنگ هاي لغت و ترجمه متن است. نرم افزار بابيلون - Babylon کليه نياز هاي شما در زمينه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت مي توانيد ايميل ها، صفحات وب، مستندات و کليه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنيد. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 ميليون کاربر دارد. اين نرم افزار که از خاصيت OCR استفاده مي کند هميشه و همه جا زير دستان شما خواهد بود، هرگاه براي ترجمه لغتي اراده کنيد کافي است تنها يک کليک کنيد تا ترجمه لغت مورد نظر را به بيش از 50 زبان مختلف دنيا به شما نشان دهد. پنجره شناور اين برنامه همانند يک دستيار هميشه با شما خواهد بود همانطور که با يک کليک روي کلمه مورد نظر آشکار مي شود با حرکت دادن ماوس و بدون هيچ کليکي (اين ويژگي بايد توسط کاربر تنظيم شود) نيز خود به خود ناپديد مي شود.

برخي از قابليت هاي کليدي نرم افزار Babylon 7.0.0 r16:
- ترجمه کلمات و متون
- داراي 25 فرهنگ لغت عمومي در 50 زبان مختلف از جمله فارسي
(براي فعال شدن تمامي زبان ها بايد Glossary هاي مربوط به هر زبان را جداگانه دانلود کنيد)
- حاوي فرهنگ لغت هايي با بيش از 3 ميليون کلمه
- فرهنگ لغت هاي شخصي شامل 1600 موضوع مرتبط با تجارت، زيست شناسي، کامپيوتر، شيمي و ... در بيش از 70 زبان
- مبدل واحد ها به يکديگر
- اصلاح کننده ي کلمات نوشته شده از نظر املائي (غلط يابي به زبان هاي مختلف)
- روش صحيح تلفظ کلمات (با صداي مرد و زن)
- اتصال به دايره المعارف Wikipedia
- قابليت جديد Auto Completion
- قابليت جديد تغيير رنگ پنجره نرم افزار به دلخواه
- پشتيباني کامل از زبان فارسي در ويندوز هاي عربي و انگليسي Me/XP/2003/98/Vista


برخي از ويژگي هاي نرم افزار Babylon 7.0.0 r16:

- Single Click Activation :
تنها با يک کليک بر روي هر لغت در برنامه هاي مختلف (Word, Excel, PowerPoint) و ديگر برنامه هاي تحت ويندوز، پنجره کوچک محاوره اي اين ديکشنري به سرعت فعال شده و معني لغت و ديگر اطلاعات در باره آن را به کاربر مي دهد.
همچنين مي توانيد لغات مورد نظر را در پنجره اصلي برنامه Copy/Past کنيد و سريعاً معني آن را به دست آوريد. در ضمن اين ديکشنري توانايي اتصال به ديکشنري ها و دايره المعارف هاي Online را دارا مي باشد.
- Text Translation :
ترجمه متون، بدون نياز به Copy/paste کردن متن و تنها با يک کليک ساده، اين ديکشنري متون شما را شناسايي کرده و آن را به 17 زبان دنيا ترجمه مي کند.
مترجم متن Babylon در زبان هاي زير قابل دسترسي مي باشد : German, Spanish, Italian, Portuguese, Japanese, Hebrew, Chinese (Traditional), Chinese (Simplified), Dutch, Russian, Korean, Turkish, Arabic, Farsi, Polish و Ukrainian.
- Results from the world"s leading publishers :
اتصال آنلاين به ديکشنري هاي مرجع و مطرح جهان و استفاده از آنها براي ارائه نتيجه هاي جامع تر از جمله : Britannica, Oxford, Merriam Webster, Pons, Larousse, Langenscheidt, Taishukan, Mich contentaelis, Van-Dale و ...
- Wikipedia Content :
ديکشنري آنلاين Babylon توانايي اتصال به دايره المعارف Wikipedia را نيز دارد و نتايج خود را با استفاده از اين دايره المعارف نيز اراده مي دهد. Wikipedia يکي از بزرگترين دايره المعارف هاي Online، چند زبانه و مجاني مي باشد که شامل بيش از 2 ميليون مقاله و تعريف در زمينه هاي مختلف مي باشد که دائماً نيز در حال به روز رساني است.
ترکيب اين ديکشنري و اين دايره المعارف کمک بزرگي به دانش آموزان، دانشجويان و مترجمان خواهد کرد.
- Translation in 50 languages :
ديکشنري Babylon براي ارائه نتايج و ترجمه لغات از 1300 منبع و پايگاه در 50 زبان مختلف استفاده مي کند. هر پايگاه شامل 25 ديکشنري حرفه اي در 13 زبان مختلف مي باشد که همگي به وسيله تيم توسعه زبان کمپاني Babylon توسعه داده شده اند. English, French, German, Spanish, Italian, Portuguese, Japanese, Hebrew, Chinese (Traditional), Chinese (Simplified), Dutch, Russian, Korean و Swedish
در حقيقت Babylon يک ابزار ترجمه سريع و منحصر به فرد مي باشد. که جايگزين ديکشنري هاي سنتي کاربران شده و معني لغات و جملات را بسيار سريع و با استفاده از لغت نامه هاي گوناگون و اتصال سريع به دايره المعارف هاي Online ارائه مي دهد.
- Units & Measures Conversion :
تبديل واحدها و تبديل واحد پول کشورها به هم تنها با يک کليک
- Spelling Alternatives :
تصحيح آنلاين غلط هاي املايي، مشکلات جمله بندي و ...

اورجينال

شماره مجوز 1023065


قيمت: 10000 تومان
لطفاً براي خريد ديكشنري بابيلون 7 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد ديكشنري بابيلون 7




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی