خريد پستي گرامر زبان انگليسي
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

گرامر زبان انگليسي


گرامر زبان انگليسي


مروزه زبان يکي از مهمترين وسيله هاي ارتباطي در ميان مردم سراسر جهان به شمار ميرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان يک کشور به راحتي مي تواند با مردم آن کشور ارتباط برقرار کند به همين خاطر امروزه کلاسهاي آموزش زبان و نيز نيز نرم افزارهاي آموزش زبان در سراسر دنيا از علاقه مندان بسيار زيادي بر خوردار است. شما با استفاده از اين مجموعه به آساني مي توانيد با گرامر و نکات دستوري زبان انگليسي به صورت دقيق و کامل آشنا شويد.
درون هر کدام از اين برنامه ها دو فايل متني و ويديوي قرار گرفته است. در واقع شما با اجراي فايل PDF که يک فايل متني است مي توانيد نکات دستوري زبان انگليسي را مشاهده کنيد و در کنار آن با اجراي فايل ويديويي مي توانيد با مشاهده آن همراه با مشاهده متون فايل پي دي اف خيلي راحت گرامر زبان انگليسي را فرا بگيريد. اين روش مانند همان روش کتاب و سي دي است که اکثر آموزشگاه هاي زبان آنها را به دانش آموزان خود پيشنهاد مي کنند که در اينجا به صورت پيشرفته تر در غالب يک کتاب الکترونيکي و يک فايل ويديويي در اختيار افراد علاقه مند قرار گرفته است. شما با مطالعه اين مجموعه و فراگيري آن مي توانيد در بسيار از آزمون ها که به صورت بين المللي برگزار مي شوند مانند SAT, TOEFL, GED, and GRE شرکت کنيد و سطح دانش خود را از زبان انگليسي محک بزنيد.

آموزش هايي که در اين برنامه ها به افراد ارائه مي شود عبارتند از ساختار جمله ، ساختمان جمله ، افعال ، ضماير ، صفات ، قيد ها و بسياري از نکات دستوري و گرامز زبان انگليسي که قطعآ پس از کار با اين مجموعه متوجه آنها خواهيد شد.


قيمت: 12000 تومان
لطفاً براي خريد گرامر زبان انگليسي روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد گرامر زبان انگليسي




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی