خريد ارزان ديکشنري يلمه نسخه 2
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

ديکشنري يلمه نسخه 2


ديکشنري يلمه نسخه 2


ديکشنري يلمه نسخه 2
يکي از نيازهاي ضروري کاربران کامپيوتر ، داشتن يک نرم افزار فرهنگ لغت بر روي کامپيوتر مي باشد که در موارد احتياج کمک بزرگي محسوب ميشود. اين نرم افزار در مواقعي كه به مطالعه متون انگليسي مشغول هستيد در كنار شما حاضر بوده و به ساده ترين و سريع ترين وجه ممكن معني كلمات مورد نظر را در اختيار شما قرار داده و کلمات موجود در متن را تلفظ مي نمايد .

داراي امکانات متنوعي از قبيل :
- ترجمه انگليسي به فارسي و بالعکس - انگليسي به انگليسي
- قابليت ترجمه لغات از طريق تشخيص گفتار
- فرهنگ لغات تخصصي
- جستجوي هوشمند لغات
- تلفظ لغات و خواندن متن با صداهاي طبيعي و ماشيني
- قابليت ترجمه و تلفظ در متن
- اسکين هاي متنوع و زيبا

تشخيص گفتار :
مهمترين ويژگي اين نسخه ، قابليت ترجمه لغات با استفاده از تکنولوژي تشخيص گفتار مي باشد که در بين ديکشنري هاي موجود بي نظير است .
تشخيص گفتار نوعي فناوري است که به يک کامپيوتر اين امکان را مي دهد که گفتار و کلمات گوينده اي را که از طريق ميکروفن صحبت مي کند،بازشناسي نمايد. به عبارت ديگر اين فناوري گفتار را به عنوان ورودي دريافت مي کند و آنرا به اطلاعات مورد نياز (مثل متن)تبديل مي کند. بدين صورت شما در اين نرم افزار ديگر نياز به تايپ کلمات نداريد و با استفاه از يک ميکروفون و صحبت کردن ، نرم افزار کلمه مورد نظر را تشخيص داده و معني آنرا به شما نمايش مي دهد .





ترجمه انگليسي به فارسي و بالعکس
ترجمه لغات از انگليسي به فارسي و همچنين از فارسي به انگليسي از امکانات ديگر نرم افزار مي باشد .

تلفظ :
از ديگر امکانات جديد آن مي توان به تلفظ کلمات با صداهاي مختلف طبيعي و ماشيني اشاره نمود که در صورت نصب کامل نرم افزار 2 تلفظ به صورت ماشيني ( Microsoft Mary & Microsoft Mike ) و 2 تلفظ با صداي طبيعي و واقعي ( AT&T Mike & AT&T Cristal ) قابل استفاده مي باشند .

قابليت خواندن متن (Text To Speech ) :
با کليک بر روي دکمه تنظيمات تلفظ و با استفاده از امکانات جديد در برنامه ، مي توانيد متنهاي خود را در داخل قسمت مربوطه تايپ يا کپي نموده و با استفاده از دکمه play نرم افزار شروع به خواندن متن مورد نظر شما مي کند . تنظيمات پيشرفته اي جهت کنترل صدا از قبيل صداي تلفظ ، ولوم ، سرعت خواندن و ... در اين بخش موجود مي باشد .





فرهنگ لغات تخصصي :
اين نرم افزار داراي 6 فرهنگ لغت مجزا مي باشد :
- فرهنگ لغات عمومي
- فرهنگ لغات پر کاربرد
- فرهنگ لغات انگليسي به انگليسي
- فرهنگ لغات تخصصي الکترونيک و کامپيوتر
- فرهنگ لغات تخصصي عمران
- فرهنگ لغات تخصصي کشاورزي

جستجوي هوشمند لغات :
در صورتيکه کلمه مورد نظر شما توسط نرم افزار پيدا نشد ، نزديکترين لغت موجود در ديتا بيس را به شما پيشنهاد مي کند . اگر نرم افزار بر روي دسکتاپ باشد با استفاده از دکمه " اصلاح به نزديکترين لغت " و اگر مينيمايز باشد کلمه پيشنهادي را بصورت بالون در پايين صفحه نمايش مي دهد .





ترجمه و تلفظ در متن :
ويژگي جالب ديگري که اين نرم افزار دارد اين است که براي پيدا کردن معني هر لغت ( فارسي يا انگليسي ) تنها کافي است تا کلمه مورد نظر خود را در هر کجا (فايلهاي متني، اينترنت ، PDF و ...) انتخاب کنيد و بر روي کلمه انتخاب شده کليک راست نموده و گزينه copy را انتخاب مي نمائيد يا پس از انتخاب کلمه مورد نظر کليد CTRL + C را فشار دهيد در اينصورت کلمه مورد نظر پيدا شده و معني آن نمايش داده مي شود . همچنين امکان تلفظ کلمه مورد نظر نيز وجود دارد . در واقع اين نرم افزار به گونه برنامه ريزي شده است که هر متني را که شما کپي ميکنيد و وارد ClipBoard ويندوز ميشود، به صورت خودکار آن را از ClipBoard فراخواني ميکند و معني آن را نمايش ميدهد.

اسکين هاي متنوع و زيبا :
با استفاده از اسکين هاي موجود مي توانيد ظاهر نرم افزار را به هر رنگ و پوسته دلخواه خود تغيير دهيد . بيش از 60 اسکين زيبا و متنوع در نرم افزار پيش بيني شده که هر کدام از آنها داراي تنظيمات منحصر به فرد مي باشند .


قيمت: 9000 تومان
لطفاً براي خريد ديکشنري يلمه نسخه 2 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد ديکشنري يلمه نسخه 2




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی