خريد ارزان English Result original
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

English Result original


English Result original






مجموعه آموزشي زبان انگليسي English Result از جمله محصولات معتبر دانشگاه آکسفورد بوده و داراي ? سطح مختلف از مبتدي تا پيشرفته در قالب کتاب کار، فيلم‌هاي آموزشي و فايل‌هاي صوتي مي‌باشد. اين بسته آموزشي جزو بهترين و معروف‌ترين مجموعه‌هاي آموزشي دانشگاه آکسفورد بوده و مورد توجه بسياري از زبان‌آموزان در سطوح متفاوت قرار گرفته است.
اگر شما فردي مبتدي در زمينه زبان انگليسي باشيد، با شروع آموزش خود از سطح Elementary و تداوم آن در سطح‌هاي Pre-Intermediate و Intermediate به سطح پيشرفته Upper-Intermediat خواهيد رسيد و اگر ازجمله افراد نيمه‌حرفه اي در زمينه زبان انگليسي هستيد، به‌منظور تقويت و ارتقاي سطح مهارت خود استفاده ازاين بسته را به شما پيشنهاد مي‌کنيم.

معرفي محصول:

امروزه تنوع بسته‌هاي آموزشي زبان انگليسي تمامي سليقه‌ها و تونايي‌ها را پوشش داده‌ است؛ به‌طوري که هر شخصي در هر موقعيت، و با هر سطح از تحصيلات و يا استعداد قادر خواهد بود مجموعه مورد نظر خود را از ميان اين تعداد زياد بسته‌هاي آموزشي انتخاب نمايد.
ازجمله پرطرفدارترين و معروف‌ترين مجموعه‌هاي زبان انگليسي، محصولات آموزشي Oxford University Press مي‌باشند. اين مجموعه‌هاي در تمامي دنيا مورد توجه بوده و تاکنون خود را در ذهن زبان‌آموزان و مربيان تثبيت نموده‌اند.
يکي از بهترين مجموعه‌هاي آموزشي زبان انگليسي دانشگاه آکسفورد، English Result مي‌باشد که در ? سطح متفاوت طراحي شده است. اين بسته تمامي نيازهاي کاربران خود را پاسخ داده و جنبه‌هاي متفات زبان انگليسي را با استفاده از فايل‌هاي متني، تصويري و صوتي گوناگون پوشش داده است.
در اين بسته ما هر ? سطح آموزشي اين مجموعه فوق‌العاده را با ترتيب Elementary، Pre-Intermediate، Intermediate و Upper-Intermediate براي سطوح مبتدي، نيمه متوسطه، متوسطه و پيشرفته به همراه تمامي ضمايم و فايل‌هاي مرتبط يکجا گردآوري نموده و در اختيار شما عزيزان علاقمند به آموزش زبان انگليسي قرار داده‌ايم.


اين مجموعه توسط اساتيد و کارشناسان معروف و برجسته‌اي همچون Mark Hancock و Annie McDonald تهيه شده و نياز اقشار و سطوح مختلف جامعه را برطرف مي‌نمايد.

محتويات اين بسته به اجمال عبارتند از:

مجموعه کتاب‌هاي الکترونيکي آموزش زبان انگليسي English Result در چهار سطح متفاوت
مجموعه فيلم‌هاي آموزش زبان انگليسي English Result همراه با زيرنويس در چهار سطح متفاوت
مجموعه فايل‌هاي صوتي آموزش زبان انگليسي English Result در چهار سطح متفاوت
بسته‌بندي شکيل و زيبا

ويژگي‌هاي مجموعه:

اين بسته آموزشي يک مجموعه کامل از متدهاي آموزشي مختلف بوده و با دربرگرفتن فيلم‌ها، فايل‌هاي صوتي و کتاب‌هاي آموزشي در سطوح متفاوت، تمامي جنبه‌هاي زبان انگليسي را آموزش داده است.
کتاب‌هاي الکترونيکي موجود در اين مجموعه تحت عناوين متفاوتي طبقه‌بندي شده‌اند که اين طبقه‌بندي به آموزش بهتر و اصولي‌تر زبان انگليسي کمک شاياني مي‌نمايد. اين کتاب‌ها با عناوين Student’s Book, Teacher’s Book, Work Book, Resource Book, Work Book Key از يکديگر متمايز شده و از متد آموزشي متفاوت بهره برده‌اند.
ازجمله ويژگي‌هاي فيلم‌هاي آموزشي موجود در اين بسته مي‌توان به وجود زيرنويس انگليسي اشاره نمود که نقش مهمي در فهم دقيق عبارات و کلمات در بازبيني‌ دوباره فيلم‌ آموزشي براي زبان‌آموزان دارد. فيلم‌هاي اين مجموعه در فرمت Avi بوده و فايل‌هاي صوتي نيز در فرمت Mp3 ارائه شده‌اند.

براي اجراي زيرنويس فيلم‌ها بايستي وارد پوشه Subtitle شده و يکي از دو زيرنويس را با فرمت Sub و يا idx در کنار فيلم کپي کنيد.
سطح Upper-Intermediate اين مجموعه داراي يک نرم افزار مالتي مديا با عنوان MultiROM مي باشد که براي اجراي آن ابتدا نرم افزار Daemon Tools Lite را نصب کنيد و سپس فايل ISO نرم افزار MultiROM را از طريق برنامه Daemon Tools Lite اجرا نماييد. سپس مي توانيد محتويات نرم افزار MultiROM را در درايو جديدي که در My Computer ايجاد شده مشاهده کنيد.

اين مجموعه در ? دي وي دي با بسته‌بندي زيبا و شکيل درب منزل شما عزيزان، تقديم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحويل داده مي‌شود.


قيمت: 12500 تومان
لطفاً براي خريد English Result original روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد English Result original




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی