خريد مجموعه آموزش زبان انگليسي English for you
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

مجموعه آموزش زبان انگليسي English for you


مجموعه آموزش زبان انگليسي English for you






سري فيلم‌هاي آموزشي English for you، امکان يادگيري سريع و آسان مکالمه زبان انگليسي را فراهم آورده‌ و تا کنون به عنوان بهترين و اثربخش‌ترين مجموعه آموزشي زبان انگليسي، مورد توجه اقشار متفاوت در سطوح مختلف قرار گرفته‌اند. با استفاده از اين سري فيلم‌ها که در ?? جلسه آموزشي تدوين شده و از نظرات و صلاحديد تواناترين اساتيد جهاني بهره برده‌اند، هرکسي با هر سطح از مهارت مکالمه زبان قادر خواهد بود توانايي خود را تا سطوح حرفه اي ارتقا بخشد.
با استفاده از اين بسته استثنايي آموزش زبان انگليسي، شما در خانه خود تحت آموزش سه استاد معروف و حرفه‌اي قرار گرفته و ?? جلسه کامل را مي‌گذرانيد که بي‌شک بسيار مفيدتر از بسياري از کلاس‌هاي آموزش زبان خواهند بود. اين کلاس‌ها شما را از سطوح بسيار مبتدي تا سطوح حرفه‌اي رهنمون شده و شما را براي مکالمه روان و حرفه‌اي زبان انگليسي آماده خواهند ساخت.

معرفي محصول:

توانايي مکالمه و فهم زبان انگليسي از جمله مهارت‌هايي است که امروزه در هر حوزه کاري، با هر شرايط و براي تمامي سنين، يکي از ضروري‌ترين مهارت‌ها به حساب مي‌آيد. اگر به تحصيل مشغول هستيد بايستي براي مطالعه کتاب‌هاي لاتين، مقالات بين‌المللي و مطالب مفيد سايت‌هاي مختلف علمي، به زبان انگليسي مسلط باشيد و اگر شاغل هستيد، در هر زمينه‌اي که مشغول به کار باشيد، مهارت مکالمه و فهم زبان انگليسي بر موفقيت شما خواهد افزود و باعث پيشرفت کاريتان مي‌شود.
امروزه با پيشرفت فناوري‌هاي ارتباطي، هر کسي حتي اگر مشغول به تحصيل يا کار نيز نباشد، در فعاليت‌هاي روزانه خود نياز به دانستن زبان انگليسي را حس مي‌کند. اين نياز ممکن است هنگام ديدن فيلم‌هاي اورجينال، هنگام کار با کامپيوتر، هنگام گشت‌وگذار در سايت‌هاي مختلف، يا حتي خواندن راهنماي وسايل خانگي خارجي احساس شود.
آنچه مسلم است تمامي ما نياز به آموزش زبان انگليسي داريم. بنابراين ما اين بار براي شما پس از ساعت‌ها بررسي و مقايسه مجموعه‌هاي متفاوت، يک مجموعه بسيار موفق و محبوب آموزش زبان را شامل ?? جلسه آموزشي به حجم ?? گيگابايت، در يک بسته ارزشمند ارائه داده‌ايم.
اين فيلم‌هاي آموزشي ابتدا هر مبحث را به‌طور کامل ارائه داده و سپس با تمرين‌هاي فراوان و شنيدن و تکرار کردن عبارات، آن مبحث را براي هميشه در ذهن شما ثبت مي‌نمايند.
در ابتداي هر درس گرامر و ساختار اصلي توسط استاد زبان توضيح داده مي‌شود. پس از آن با استفاده از مثال‌هاي متعدد و تمرين زبان‌آموزان حاضر در استوديو، مطلب شکافته شده و سپس با مثال‌هاي تصويري، آن را ملموس و قابل درک مي‌نمايند. بعد از گذراندن اين مراحل و درک عميق درس، با جملات متناسب و تمرين و تکراري که در فيلم‌ها گنجانده شده است، مخاطبين مطالب را به حافظه بلندمدت خود خواهند سپرد.
در انتهاي هر جلسه کليپ‌هايي از مکالمات دوستانه و روزمره متناسب با درس قرار داده شده است که شما را با محيط‌ها و مکالمات واقعي آشنامي‌سازد. بنابراين ديگر نگران نباشيد. شما با هر سطح از توانايي و در هر شرايطي قادر خواهيد بود با گذراندن اين مراحل کارشناسي شده، مهارت مکالمه زبان خود را ارتقا دهيد.


محتويات اين بسته به اجمال عبارتند از:

?? VCD آموزش زبان براي افراد مبتدي
?? VCD آموزش زبان براي سطوح متوسط
?? VCD آموزش حرفه‌اي مکالمه زبان
بسته بندي زيبا و شکيل

بخش اول – آموزش مبتدي:

اين بخش از مجموعه براي شروع کار و عزيزاني که در سطوح مبتدي قرار دارند در نظر گرفته شده است و مهارت‌هاي اوليه مکالمه زبان و عبارات ساده و مفيد براي ارتباطات روزمره را ارائه مي‌نمايد. پس از اتمام اين جلسات قادر خواهيد بود نيازهاي ساده و غيرتخصصي خود را برطرف نموده و مکالمات روزانه و عادي را انجام دهيد.

اين بخش شامل ?? جلسه با عناوين متفاوت مي‌باشد که توسط يکي از تواناترين اساتيد تدريس شده است. عناوين دروس متفاوت اين بخش از مجموعه را در ليست زير مشاهده مي‌نماييد.

Nice to meet you
How are you
What does she look like
Where are you from
Do you speak English
My family
These are my relatives
What do you do
Where do you work
What time is it
What day is it
How is the weather
What are you wearing
The Body
Whats the matter
Home sweet home
Tell me about your furniture
Im hungry
What sports can you play
What did you do yesterday
What are you going to do
Would you like to go
My Vacation
How do you travel
How do you get there
Ask me a question
I dont know
Review I of Lessons 1 to 9
Review II of Lessons 10 to 18
Review III of Lessons 19 to 27


بخش دوم – آموزش متوسط:

اين بخش از مجموعه آموزش زبان EFU، براي افرادي که بخش اول را پشت سر گذاشته و يا داراي مهارت‌هاي اوليه مکالمه زبان مي‌باشند در نظر گرفته شده است. دروس اين بخش توسط Nicole Jones تدريس شده و تمامي آنچه را که شما براي مکالمات پيشرفته‌تر و موقعيت‌هاي نادرتر بدان‌ها نياز داريد، به‌طور کامل پوشش مي‌دهد.

سرفصل‌هاي دروس اين بخش را در ليست زير مشاهده مي‌نماييد.

Welcome
Special days
Entertaining
At school
Location
Shopping
Did you buy this for me
Activities
Listen to the music
Whats for dinner
He is taller than I am
What is the tallest mountain
At home
At the station
Do this
Past experiences
Future life
I wish upon a star
World knowledge
Getting around
Social Groups
Dining out
What are your job skills
Talking on the phone
The Art
Transportation
Celebrations
Review I of Lessons 1 to 9
Review II of of Lessons 10 to 18
Review III of Lessons 19 to 27


بخش سوم – آموزش حرفه‌اي:


حال که دو بخش اول و دوم را پشت سر گذاشته‌ايد وقت آن رسيده که مهارت مکالمه خود را در سطح حرفه‌اي تقويت نموده و خود را براي شرايط تخصصي‌تر و مهم‌تر آماده نماييد. اين بخش از فيلم‌هاي آموزشي به شما که دو بخش اول را آموزش ديده‌ايد و يا اينکه از پيش در اين زمينه مهارت داشته‌ايد، کمک خواهد نمود توانايي مکالمه به صورت کاملا حرفه‌اي را کسب نماييد.

اين بخش توسط استاد Christopher Oconnell تدريس شده است. ليست زير عناوين موجود در اين بخش را که شامل ?? جلسه آموزشي است، نمايش مي‌دهد.

Horror Films
Rock N Roll
Space
On the farm
At the hospital
At the circus
At the beach
Crime dosent pay
park At the a musement
At the grocey store
At the playground
Under the weather
At the hotel
Fairy Tales & Legends
Christmas time
In the workshop
At the camp
At the doctors
Review 1 Lessons
Review 2 Lessons
اين مجموعه در ? دي وي دي با بسته‌بندي زيبا و شکيل درب منزل شما عزيزان، تقديم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحويل داده مي‌شود.


قيمت: 16000 تومان
لطفاً براي خريد مجموعه آموزش زبان انگليسي English for you روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد مجموعه آموزش زبان انگليسي English for you




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی